Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Als je eenmaal 2 schades hebt gemeld verhogen ze direct je eigen risico naar € 500,- en vragen over eventuele schades worden genoteerd als gemelde schades. Ik heb hier één woord voor: Triest.
Reisverzekering afgesloten via internet. blijkt inderdaad fluitje van een cent.
en……de condities zijn goed en concurrerend
Keurig en met zorg de autoverzekering afgesloten. Er is met veel geduld met ons om gegaan
Snel en duidelijk te regelen
Binnen een paar min alles top geregeld
Beste Ditzo, dank voor de snelle verwerking en de goed geregelde online flow.
Met vriendelijke groeten,
Lambèrt Dörr
Beste mensen als je een goeie autoverzekering zoekt moet je Ditzo links laten liggen. Ik heb via whatsapp schade gemeld en netjes alle schade formulieren foto's naar ze toegestuurd waarna het naar een schade adviseur doorverzonden zou worden. In mij geval was het zo dat de tegenpartij was doorgeredenn en ik wel alle foto's etc had maar geen handtekening van tegenpartij. Ik kreeg als reactie we kunnen je niet helpen ga maar zelf achter je schade aan. Daarna heb ik telefonisch op 30 juli contact opgezocht met ditzo en vertelt dat het niet klantvriendelijk is en dat dit slechte sevice is. De persoon met wie ik gesproken had was heel vriendelijk en gaf aan dat het niet de bedoeling is dat klanten zo worden geholpen en zei dat ze mij toch gaat helpen en dat ze met mij contact zal opnemen op 4 augustus 2021. Dat hebben ze dus niet gedaan en zijn dus hun belofte niet nagekomen. Vandaag heb ik weer contact opgezocht en vertelt dat ik terug gebeld zou worden en dat dat niet is gebeurd. Reactie van ditzo was dat ze dat niet in hun dossier kunnen terug zien en dat het mijn taak is om namen en dossiernummers te noteren zodat ze dat wel kunnen achterhalen. Maar om lang verhaal kort te maken bij een schade wordt je verre van geholpen en komen ze hun beloftes ook niet na verder was de persoon die ik vandaag sprak verre van vriendelijk en toonde hij ook geen empathie. Mijn vader is jarenlang klant van ANWB en die helpen je wel bij soorgelijke situaties en geven je ook de nodige advies en hebben ook empathie en leven met je mee bij een schade bij ditzo is dat helaas ver te zoeken. Als ik 0 sterren kon geven had ik dat gedaan stap dus niet over naar ditzo zou ik zeggen zonde van je geld en slechte service!
mvg,
Emre Ozbay
Ik ben erg blij je zo snel te mogen verwelkomen.
Ga in ieder geval zo door, heel erg bedankt.
Als je je 1e autoverzekering afsluit is het een prima site en verzekering, het fijne is is dat het allemaal heel duidelijk is
Snel bericht omtrent verzekeringen
Een hele vriendelijke medewerkster en een goede kennis van zaken
Alleen ervaring met Ditzo zorgverzekering, Nog nooit klachten gehad m.b.t. de zorgverzekering van Ditzo
Heel tevreden autoverzekering.
Snel antwoord op de mail en ook dat ze oversluiten van verzekeringen
Telefonisch contact gehad over een reisverzekering afsluiten. Zeer vriendelijk te woord gestaan, nam de tijd en alles doorgesproken. Als zeer prettig ervaren!
Je word mee geholpen op je mail
Dat een 'net even buiten de standaard reisverzekering' afsluiten toch best efficient en snel kan.
- omdat de voorwaarden gewoon leesbaar en duidelijk kunnen zijn, zodat je het prima zelf kunt vinden;
- Omdat bellen niet hoeft en dus ook niet de gemiddelde wachttijd zoals bij 4 (!) anderen in de 'old school' telefonische wachtrijen tussen gemiddeld tusen 25 en 40 minuten (en toen bleek na de wachttijden bij 1 de info nog onjuist was ook.?!?, kan je weer terug de wachtrij in)
- Net even buiten de algemene standaard behoefte wil niet zeggen dat het tarief gelijk tenminse maal twee over de kop gaat, maar gewoon een compleet product tegen een redelijk tarief;
- zelfs de meer-polissen-korting wordt automatisch toegekend, zonder najagen.
Ditzo is een zeer betrouwbare verzekering.
En betrouwbaarheid en kwaliteit staat bij ieder hoog in het vaandel lijkt me, vandaar mijn keuze voor Ditzo
Zeer vriendelijke medewerkers aan de telefoon en goed van kennis!
Dat is goed