Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Jacqueline
05-06-2021

Autoverzekering

Dat ging gemakkelijk en snel om een verzekering af te sluiten dat was wel erg prettig zo online

Carolyn
04-06-2021

Snel en makkelijk geregeld

Autoverzekering was snel en makkelijk geregeld online. Binnen no time polisnummer ontvangen, waardoor ik snel de weg op kon met mijn nieuwe aanwinst.

Mirjam
01-06-2021

Snel en goed contact via whatsapp!

Ivm mijn zorgverzekering contract gehad via whatsapp. Was een goede klantenservice, snel en duidelijk met de antwoorden op mijn vraagstelling

Niels
01-06-2021

Niet meteen geaccepteerd als klant

Het komt erg klantonvriendelijk over als je wordt afgewezen in eerste instantie. Ik heb ook geen flauw idee waarom?! Ik was bijna weer vertrokken.

Quintijn

Prima!

Lastig om extra verzekering af te sluiten.

Het cijfer gegeven zodat deze opvalt. Ik heb een zorgverzekering bij jullie en om die reden wilde ik ook de reisverzekering afsluiten. Bij het invullen van de gegevens loop je echter vast omdat het e-mailadres al ergens bekend is. Het lukt dus niet om met mijn vaste e-mailadres de verzekering af te sluiten.

Contact opgenomen met support op het Whatsapp kanaal. Hierbij het telefoonnummer van ASR doorgekregen welke aangaven mij niet te kunnen helpen. Doorverbonden met Ditzo support en hier vriendelijk en snel geholpen. Zij herkende het probleem en zodoende met een ander e-mailadres geregistreerd & later het e-mailadres aan kunnen passen. Erg omslachtig.

Overall tevreden overigens maar wel ruimte voor verbetering :-).

30-05-2021

Prima

Snelle afhandeling vind ik goed

Hessel
28-05-2021

Snel en goed

Het afsluiten kostte me weinig tijd, eerder al had ik een dergelijke verzekering, meer hier gaat alles zoveel vlotter.

Siegfried
28-05-2021

Snel

Website zit logisch in elkaar

Sevilay
25-05-2021

Goede medewerker

Ik ben heel erg goed geholpen door Rianne. Zeer betrokken.

Andrzej
21-05-2021

Het is goed

Het is goed

Harun
21-05-2021

Prima verzekering en digitaal site

A lees gaat soepel en dat is fijn

Sofie
18-05-2021

Misleidende Voordeelklant-korting

Misleidende informatie over deze korting! €100 vetgedrukt per jaar, voor mensen die meerdere verzekeringen via Ditzo hebben lopen. Ná afsluiten wordt een sommetje gemaakt en blijk ik maar €5 per jaar korting te krijgen.

Ik heb mijn verzekering uit irritatie direct geannuleerd.

Ik kies Ditzo niet op prijs maar op het feit dat mijn premie eerlijk en duurzaam wordt belegd. Ik verwacht dan ook eerlijke communicatie, dit valt me vies tegen.

Edwin
18-05-2021

Juiste keuze.

Ben nieuw bij Ditzo dus kan nog geen uitspraak doen over mijn ervaring,

maar tot nu toe best tevreden met het kontakt.

Whitney
17-05-2021

Snel en makkelijk!

Supersnel en makkelijk autoverzekering afgesloten

17-05-2021

Dit, doe je makkelijk ,zo

Makkelijk in te vullen

Vincent
16-05-2021

Snelle afhandeling

Prima snelle afhandeling van mijn aanvraag. Alleen kreeg ik een mail met de aankondiging dat mijn polisblad dat als bijlage bij zou zitten: was niet zo, alleen de voorwaarden.

Joke
14-05-2021

Duurde even!

Een autoverzekering afsluiten via de website lukte niet.

Contact gehad via watts app. Helaas liep dat niet lekker. Nu druk ik mij nog netjes uit.

Heb toen telefonisch contact gehad. TOP!. Meteen geregeld! Vandaar toch nog een 7.

10-05-2021

Overstapservice beloofd, maar niet gekregen

Een mening geven over Ditzo kan ik niet, simpelweg omdat ik tot dusver noch positieve, noch negatieve ervaringen heb, dus ik ga er voorlopig vanuit dat Ditzo te goeder trouw is. De premie is in elk geval goedkoper dan bij mijn vorige verzekeraar.

Vandaag heb ik een inboedelverzekering plus aansprakelijkheidsverzekering afgesloten. De website belooft een overstapservice, maar nadat ik alles had ingevuld werd met geen woord meer gerept over die service. Wellicht toch iets te veel gevraagd?

Pd
08-05-2021

Zeer tevreden

Ben zeker blij met Ditzo

Lindsey
07-05-2021

Goede klanten service

Goede hulp via de klantenservice