Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Michael
21-01-2021

Afsluiten autoverzekering

Zeer eenvoudig om de verzekering aftesluiten

Vashna
20-01-2021

Dik tevreden!

Hele overzichtelijk website. En letterlijk in 3 minuten een verzekering voor een goede prijs kunnen afsluiten.

14-01-2021

Nog nooit zo snel geholpen

Snel geholpen en binnen no time zorgpas binnen, klasse.

Md
10-01-2021

Snel en eenvoudig

Afsluiten gaat gemakkelijk en snel

Mar
09-01-2021

Hoe makkelijk kan het zijn.

Oversluiten van autoverzekering is a piece of cake. Zo makkelijk en snel.

Shahaina
05-01-2021

Top-Pers. (Top Personeel)

Ik heb pas een aantal jaar in NL en moet zeker nog veel leren, maar na een slechte ervaring met een andere verzekering kan ik vandaag zeggen Ditzo is voor mij de beste. Het gaat zo makkelijk het regelen van alles en contact met Ditzo is zo fijn, altijd binnen 24 uur antwoord, duidelijk informatie overdragen etc. Ik heb een lange zorg process na ik erachter kwam dat ik een chronische ziekte heb en kan zeggen dat ik al in deze twee manden met Ditzo Super Blij Ben.

Ik hoop voor de best voor Ditzo deze nieuwe jaar en dat jullie nog heel veel nieuwe klanten krijgen. Ik raad het wel aan anderen, blijf jullie TOP werk doen.

Groeten,

Shahaina Hooi

Dex
05-01-2021

Simpel en overzichtelijk

Ik ervaar deze site zeer prettig en eenvoudig! Erg fijn dat ook de polis via de mail word verzonden! Ook word rekening gehouden met eventuele andere belangrijker vezekeringen die van toepassing kunnen zijn.

Bedankt!

04-01-2021

ANWOORD OP MIJN VRAAG.

Ditzo is de eerste maatschappij die ik tegenkwam waarbij ik de auto per de 16e kon verzekerenen en niet zoals bij de anderen per de 1e of niet.

Dit vond ik erg klant gericht!

Emma
03-01-2021

Geen maandafschrijving van mijn verzekering van 113 euro

Van zilverkruis naar ditzo overgestapt, laatste rekening van zilveren kruis was eind november. Van Ditzo heb ik wel mijn zorgpas gekregen maar wanneer ga ik per maand de premie betalen zodat er automatisch afgeschreven kan worden, zodat er genoeg geld op staat!

v.g. Emma van der Ster

Ad
01-01-2021

Prima overgang naar Ditzo

Alles is heel goed verlopen bij de overgang naar Ditzo. Verder een duidelijke app, alles heel overzichtelijk, dus ik verwacht weinig problemen.

Jammer dat je in de app niet kunt schakelen naar de tweede verzekerde op de polis. Wellicht privacybescherming.

31-12-2020

Zeer snel en makkelijk geregeld

Prima service, zeer makkelijk geregeld

Jacintha

Blij met ditzo

Fijn dat het meteen geregeld kan worden.

Mel

Simpel en makkelijk

Het is simpel om de juiste dekking te vinden voor een goede prijs.

Krista
31-12-2020

Verzekeraar die zijn vermogen duurzaam belegt

Ik ben overgestapt naar Ditzo, omdat uit de site EerlijkeGeldwijzer bleek dat mijn vorige verzekeraar zijn vermogen belegde in allerlei zaken waar ik niet achter sta. Ditzo is een duurzame belegger. Hun taalgebruik is kort en helder, ook dat is fijn. Zelfs de pictogrammen helpen daarbij. Ik had nog een vraag, die ik via Whatsapp heb gesteld. Ook daar had ik snel antwoord op.

Verzekering online gesloten

Op eenvoudige wijze verzekering online gesloten.

Snel daarop de polis, voorwaarden en factuur ontvangen. Niets mis mee.

Gerben

Groen en duurzaam

Ditzo, als een merk van a.s.r., is zo'n beetje de enigste nederlandse verzekeraar die niet belegd in scheve praktijken. Doen dus!

Francesco

Goed

Alles snel gelukt. Goede communicatie, ze regelen het overstappen alles. Aanrader!

Ab

Overstappen

Soepel en gemakkelijk verlopen en stuk voordeliger

Raimond
28-12-2020

Altijd netjes en correct geholpen

Ik gebruik mijn zorgverzekering niet zo vaak.

Ben goed gezond en heb weinig klachten.

Maar vragen via de app worden snel en correct beantwoord en als ik 1 keer per jaar bel om mijn zorgverzekering eens na te kijken wordt hier ook netjes en serieus naar gekeken.

Ik ben zeer tevreden.

Cor
28-12-2020

Respect

Het zal wel modern zijn en jongeren zullen er geen moeite mee hebben en al ben ik oud, ik voel me niet oud, vind ik het nogal aanmatigend om nieuwe klanten, en waarschijnlijk ook bestaande klanten, te tutoieren. Denkt u daarmee u meer geliefd te maken of om de toegangkelijkheid van de verzekering te verhogen?