Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Liselot
27-12-2020

Makkelijke website en scherpe premies

Je kunt heel eenvoudig door de website navigeren en alles is goed en snel te vinden. Snelle reactie en bevestiging.

Marjolijn
27-12-2020

Duurzaam & betaalbaar

Duurzame en betaalbare zorgverzekering, makkelijk overstappen.

Martien
22-12-2020

Mooie score in eerlijke geldwijzer

De site heeft een heldere en duidelijke vormgeving zodat ik zonder te zoeken snel bij elkaar kon klikken wat ik wilde weten.

Eigenlijk is mijn belangrijkste reden om over te stappen de score in de eerlijke geldwijzer, maar de tarieven zijn ook nog eens helemaal prima.

Medo
22-12-2020

Top

Snelle services en duidelijk

Robbie
21-12-2020

Duidelijk en begrijpend overzichtelijk

Uitstekend en goed voorzien van de nodige informatie. Geen eindeloze dwalingen om tot antwoorden te komen van de vragen die je hebt

Staat in Mail
21-12-2020

Al vraag naar ervaring na 10 min afgesloten te hebben

Goedkope verzekering gezocht en na 10 min al een vraag over mijn mening. Wat moet ik dan opschrijven?

Weet niet eens welke gegevens ze van mij hebben (ervaring.nl?)

Renier
20-12-2020

Wie beantwoordt mijn vraag.

Een antwoord op een gestelde vraag betreffende een niet gespecificeerde (vreemde) afschrijving blijft maar uit. Kennelijk weinig tijd voor bestaande klanten.

Joyce

Gezonde levensstijlword beloond.

Goed geholpen en de asr vitality sprak me erg aan.

Benny
19-12-2020

Alles goed en duidelijk online geregeld

Alles goed. En duidelijk kunnen regelen. Via de site van Ditzo alles staat goed en makkelijk gemeld zo dat je zelf wel de weg er in vind en de prijs is ook erg aantrekkelijk.

Ik heb meerdere verzekeringen vergelijk super

Snelle service

Hele snelle service en zeer goede preis

Ben
19-12-2020

Ditzo reduceert je premie zo.

Het is goedkoper dan mijn vorige verzekering

Kadir
16-12-2020

Snel en Vriendelijk.

Beste allen,

De klantvriendelijkheid en het snelle service hebben mij meer dan tevreden gesteld.

Ik was aangenaam verrast hoe snel alles werd geregeld!

Bedankt Jurjen van Ditzo!

Jo

Site is duidelijk

Makkelijk om af te sluiten en als je niet eruit komt of je wilt extra informatie dan met 1 telefoontje krijg je alle uitleg op al je vragen. Voor mij is het duidelijk.

Ik hoop ook een goede en fijne samen werking te krijgen bij deze zorgverzekeraar.

Alles prima in orde!

Het afsluiten van de Zorgverzekering was heel eenvoudig en snel geregeld!

Rene

Aanvullende verzekering op maat

scherpe prijs basisverzekering

Patje

Voorlopig prima!

Alleen ervaring met een verzekering afsluiten. Nog nooit gedeclareerd

Anne

Zorgverzekering afsluiten ging gemakkelijk

Het kiezen van de pakketten was duidelijk en snel, ik ben nu verzekerd precies zoals ik wil. Hopelijk bevalt de verzekering zelf ook zo goed!

Elske

Ditzo duidelijk

Ik vind Ditzo duidelijk en prettig in hoe ze informatie verstrekken en om antwoorden te vinden.

Verder vind ik het fijn dat ze als onderdeel van a.s.r. een verantwoorde keuze zijn qua mensenrechten en milieu.

Anton

Zorgverzekering

Het afsluiten van mijn Ditzo Zorgverzekering ging buitengewoon efficiënt!