Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Harold
12-01-2023

Makkelijk,snel en voordelig

11-01-2023

Diverse keren vastlopende site en weer opnieuw moeten beginnen. Weet nu nog niet of alle verzekeringen geaccepteerd worden.

Marijke
10-01-2023

Ik had al een zorgverzekering bij Ditzo en het bleek voor mij voordelig te zijn om mijn andere verzekeringen ook bij Ditzo onder te brengen via het Voordeelpakket. Ik heb de verzekeringen heel gemakkelijk online kunnen afsluiten en kreeg direct een bevestiging hiervan per e-mail toegestuurd, samen met de Algemene voorwaarden, de polis en de productinformatie. Zo weet je direct waar je aan toe bent en dat is prettig!

Gerda
10-01-2023

Jammer dat jullie niet zorgen voor opzegging van de huidige autoverzekering anders had ik die ook bij Ditzo afgesloten

Karine
09-01-2023

Wind ik het prima

20-01-2023

Het is niet zo zeer de service of het product waardoor de lage score gegeven wordt (en ook niet zo zeer een klacht maar een uiting van ongenoegen en dat is besproken). Maar de website zelf is het probleem, als het beter werkt via een andere browser, los het dan op in de andere browser, of maak je site niet beschikbaar via niet werkende browsers. Het lijkt mij wenselijk om over de gehele linie dezelfde kwaliteit neer te zetten.

De schermen waren moeilijk leesbaar op mijn telefoon (iPhone 14). Wilde graag mijn verzekeringen bundelen, dus aanvraag toch doorgezet.

//edit: enquête zelf kan ook wel beter, na het invullen van de enquête (op basis van je nieuwe verzekering, waarin het product genoemd wordt)moet je dit alsnog aangeven….

DJG
07-01-2023

Snel en duidelijk, beste prijs vegelijking

Otto-Jan
06-01-2023

Uitstekende service en snelle onboarding ondanks handmatige check. Helaas geen bevestiging in eerste instantie dus telefonisch navraag gedaan naar de status. Vervolgens wel goed geholpen

Yazid
06-01-2023

Top service erg meedenkend

Rıza
05-01-2023

Goed en net

05-01-2023

De prijzen in vergelijk met andere verzekeringen is beduidend lager

04-01-2023

Het was even lastig, omdat ik mijn situatie/context wat uitzonderlijk is: ik laat geen huis achter, verhuis niet: het is op dit moment een tweede huis, en de koop en overdracht is snel (achter elkaar) gegaan, waardoor de gebruikelijke procedure niet klopte (c.q. morgen is de overdracht, waardoor het huis onverzekerd zou zijn).

Maar met één telefoontje is het voortvarend opgepakt! Mijn waardering en compliment!

Esref
04-01-2023

Alles ging makkelijk en snel! De verzekerings[rijs is goedkoop!

Ik ben tevreden met alles!.

03-01-2023

Ondanks kerstdagen en oud en nieuw mijn nieuwe autoverzekering vlot geregeld.

ben zeer tevreden

Daniel
03-01-2023

Ik werd heel snel geholpen, super aardig medewerker aan de telefoon.

Loes

Prima site en offerte

Roos

Makkelijk af te sluiten.

Kreeg ook een sms zonder aankondiging om in te loggen, dat vond ik verwarrend

Marleen

Makkelijk af te sluiten

Naomi
02-01-2023

Goedkoper qua vorige autoverzekering

Lida
01-01-2023

Fijne website duidelijk en overzichtelijk