Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Amaranthe

Super makkelijk

Lekker makkelijk en handig, vriendelijk.

Regina

GOED GEREGELD!

Overgestapt naar Ditzo ivm lagere premie, was in enkele minuten geregeld en de informatie is duidelijk.

Ook de Ditzo app is prima en overzichtelijk.

Ik geef een 8 omdat ik verder nog niets kan beoordelen.

10-12-2020

Op zoek naar een nieuwe zorgverzekeraar.

Ik vond de premie voor de basisverzekering bij mijn oude verzekeraar FBTO te hoog en ging op zoek naar een nieuwe zorgverzekeraar. Uiteindelijk gekozen voor Ditzo vanwege de goede voorwaarden, ruim aanbod van zorgverleners, heldere website en prima premie. Hopelijk hoef ik nooit gebruik te maken van de verzekering!

Ramon

TOP

Goed geholpen bij het afsluiten en goede prijs zorg verhouding.

Ina

Duidelijk

De site is heel duidelijk. Je gaat gemakkelijk door alle stapjes en de informatie is ook voldoende.

Ik bedoel met voldoende informatie wat je mo t weten staat er

Constans

De goedkoopste basisverzekering

Ik heb nog geen ervaring met Ditzo. Dit is de eerste keer dat ik veranderd ben. Was jaren bij een ander verzekerd

Antonius michel

Snelle afhandeling

Duidelijke site voor het overstappen .normaal zit ik bij dsw .maar zelfs daar rijst het de pan uit .hier kon ik kiezen wat ik wou en goede tandarts verkering .ben nu zelfs goedkoper uit ook :)))

Jim

Eenvoudig overstäppen

Makkelijke site ,overstappen zo klaar ,bespaar 360 euro per jaar.

Doeltreffend

De site is overzichtelijk en het invullen gaat heel gemakkelijk. De chat module werkt prima. Na het invullen van de persoonlijke gegevens had ik nog wat vragen en via de chat kreeg ik van Estelle adequate antwoorden. Ik heb er een goed gevoel bij.

Paul van Houdt

Ziekenfondsditzo

Zeer duidelijke aanbieding, en makkelijk in te vullen.

Goed verzorgd

Reinout
09-12-2020

Duidelijk website met goed omschreven polissen

Het process van uitzoeken van een zorgverzekering kan soms voelen als "de bomen door het bos niet niet meer kunnen zien". Ditzo komt op bijna alle vergelijkswebsites hoog ge-rate aangeschreven eruit. Op de site zelf duidelijk uitleg over wat wel/niet wordt verzekerd. Ik heb het afsluiten van de polis als erg soepel en duidelijk ervaren.

Eddy
09-12-2020

Duidelijke site en goed in te vullen

Ben overgestapt. Reden jullie aantrekkelijke basis zorgverzekering en aanvullende tandarts verzekering.

Anita

Eerste indruk

Mijn eerste indruk is goed. We wilden overstappen van zorgverzekering en nog graag telefonisch en per whatsapp wat informatie opvragen. Dat ging prima, werden gelijk geholpen dus geen lange wachttijden aan telefoon etc. Snel te regelen en de app ziet er duidelijk uit. Hoe het verder gaat in 2021 als de zorgverzekering ingaat, gaan we nog meemaken. Ik hoop net zo goed als deze eerste indruk!

Snel en overzichtelijk

Kon makkelijk en snel mijn pakket samenstellen.

Frieda

Ging makkelijk

Ging makkelijk en nu hopen dat we een goeie keus hebben gemaakt.

Marjolijn

Prima en duidelijk

De webshop is makkelijk te volgen en heel duidelijk

Duidelijkheid binnen paar minuten

Afsluiten van de verzekering is helder duidelijk en simpel. Alles binnen een paar minuten klaar.

Na het sluiten direct bevestiging per email.

Direct ook aangegeven dat je een app kan downloaden. Dit gedaan. Inloggen met DigiD is simpel. Alle gegevens stonden direct al in de app. Verbazend snel!

Tot nu toe meerdan tevreden.

Petra

Nette uitleg

Inboedel en aansprakelijkheid afgesloten,niet gelijk acceptatie,reden werd keurig uitgelegd via mail door Jurjen.

Na beoordeling werd ik alsnog geaccepteerd.

Nette en snelle afwikkeling.

Farija

Prima geregeld

Snel en duidelijk aangegeven

Rienk

Ik ben nieuw hier

Ben via de zorgkiezer bij Ditzo uitgekomen, dus geen ervaring met jullie. De internet site is duidelijk en informatief, prijs en wat er tegenover staat is competatief ten opzichte van de concurrentie. Daarom bij jullie uitgekomen.