Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Sjoerd

Duidelijk en overzichtelijk

Bij Ditzo hoef ik niet voor onnodige dingen te betalen die ik toch niet gebruik denkend aan physio en brilvergoeding.

(voorlopig) positief oordeel over Ditzo

Het online omzetten van de zorgverzekering was i.p eenvoudig en helder, ging zonder problemen . Afhandeling van zaken zal nog moeten blijken, juist dat (onzekerheid) is hetgeen me de jaren ervoor heeft weerhouden te switchen van verzekeraar

Pier

Exelent

Afsluiten geen probleem zo gebeurd.

Marjo

Overzichtelijk en duidelijk

Duidelijk zichtbaar wat de zorgverzekering inhoud en welke keuzes je hebt.

Abel
08-12-2020

Netjes en vriendelijk en vooral behulpzaam

Zie boven onze mening

Sanny

No nonsense

Duidelijke website, scherpe prijzen.

De website heeft ook een vriendelijke uitstraling, voor zover een website dat kan hebben :)

Cees

Prime verzekering

Duidtlijk en treffend positief resultaat

Marijke

Snel afsluiten

Via de website de zorgverzekering aangevraagd en snel respons met een leuke en interessante video.

Anita

Makkelijke duidelijke websiteb

Lukte eenvoudig om over te stappen

MF
07-12-2020

Nieuwe zorgverzekering online snel geregeld

BIj het zoeken naar een andere zorgverzekeraar kwam ik bij Ditzo terecht. Dankzij de duidelijke informatie op de website heb ik een nieuwe zorgverzekering afgesloten. De voorwaarden en prijs zijn zoveel beter dan bij mijn vorige zorgverzekeraar, helemaal goed.

Goed geregeld

Alles is goed geregeld

Gabine

Aanmelding zorgverzekering

Duidelijke en overzichtelijke website

Roy

Verplicht eigen risico

Uitgebreid uitgelegd bij de acceptatie dat ik op de vorige inboedelverzekering aanspraak hebben moeten maken (buiten mijn schuld om) en dat de vorige verzekeraar er vrijwillig van heeft afgezien de schade op te tegenpartij te verhalen. Nu moet ik volgens de acceptatievoorwaarden van Ditzo "boeten" voor de keuze van de vorige verzekeraar. Ongehoord.

Claudia
07-12-2020

Afsluiten minder snel dan gedacht

Ik wil de een inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering afsluiten in 1 keer. Dit ging echter niet zo snel. Inboedel werd niet eens geaccepteerd. Dit moet dan weer handmatig en pas na 2 dagen dus afronden gaat niet. Autoverzekering lukt online ook niet. Had meer efficiëntie verwacht.

Rien

Efficiiente en leesbare website

Het via de website nagaan van de kosten van een autoverzekering liep als een trein bij Ditzo. Duidelijk en na alle nodige afwegingen heb ik voor Ditzo gekozen.

Wendy

Goedkope zorgverzekering

Veel ervaring heb ik nog niet, alleen met het afsluiten van mijn zorgverzekering.

De verzekering is goedkoop. De website ben ik niet zo over te spreken. Het is soms best lastig om de juiste informatie te vinden.

Stan

Simpel, eenvoudig en duidelijk

Goede dekking, prima voorwaarden en ditt(s)o premies.

Diana
06-12-2020

Even doorzoeken en hulp vragen

Omdat ik niet zo heel bedreven ben op de pc moest ik wel even zoeken en heb ik niet alle informatie gevonden .

No nonsens

Duidelijk simpel en goede snelle website

M.Hamza
06-12-2020

Ik hoop dat jullie op de hoogte punt bereiken

Dank jullie wel.