Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Eki
04-12-2020

Gratis extra pechvogel ongeval verzekering

Vanmorgen de ditzo combinatie zorgverzekering afgesloten.ging eenvoudig.duidelijke voorwaarden en goede premie.zojuist de zorgapp gedownload,ging prima.heb al goede ervaringen met ditzo autoverzekering opgedaan.altijd correct geholpen,ik ben zeer tevreden.

Walter

Alles snel geregeld

Overstappen naar Ditzo gaat heel gemakkelijk.

Goede prijs/ kwaliteit zorgverzekering

Maria

Aanmelden zorgverzekering

Aanmelden verliep snel, snel bevestiging via de mail. Fijn een duurzame verzekering en leuk dat extra programma van Vitality

Lei

Lastig

Ik vind het lastig ,ik heb een autoverzekering en ziektekostenverzekering , ik wil beiden op een account maar dat lukt me niet , verder wil ik me aanmelden bij voordeelpakket maar dat lukt ook niet hoe kan ik dit oplossen?

Juul

Voordelige ziektekostenverzekering

Helder en duidelijk gecommuniceerd

03-12-2020

Bij DIT doen ze het goed ZO!

Duidelijke website, snelle keuzes en prijsbepalend.

Niet voor niks vandaag mijn 6e verzekering bij deze verzekeraar afgesloten.

Jean-Bert Steenhoek

Goed en-goede vergoeding

Niet van toepassing.

Melle Riemertsma

Inschrijving Ditzo zorgverzekering

Bij het inschrijven van Ditzo zorgverzekering ondervonden wij problemen met de website, wij gebruiken Microsoft Edge, bij navraag werd ons gezegd dat wij Google Chrome moesten gebruiken. Hierna konden we zonder problemen verder. Misschien handig om dit te vermelden.

Cornelis

Nog geen ervaring met Ditzo

Nog geen ervaring met Ditzo,Dat begint pas in 2021.

Brigitte
03-12-2020

Geen ingewikkelde procedures, simpel in gebruik.

Erg gebruiksvriendelijk!

Was vorig jaar overgestapt, maar vind dat allemaal te omslachtig dus ik kom graag weer terug bij Ditzo!

Yvonne

Snel geregeld

Ik wilde een andere zorgverzekering via zorgwijzer heb ik Ditzo gekozen omdat ik eerder een zorgverzekering daar had en er tevreden mee was. In 1 dag geregeld en ook aan mijn oude zorgverzekering al opgezegd door Ditzo alles duidelijk uitgelegd in een video.

Ik ben dik tevreden!

Casper

Lekker makkelijk

Makkelijke in te vullen pagina, keuzes helder toegelicht

Ad

Correct

Alles vlekkeloos, snel en correct verlopen.

Ge

Gewoon goed

Is gewoon goed

Tjitske

Uitstekend!

Vriendelijk geduldig goede uitleg

Chantal
03-12-2020

Snel geholpen en duidelijke antwoorden

Ik heb contact opgenomen via telefoon en voor de finishing touches via chat.

Alles verliep soepel, was duidelijk, en ze zijn zo aardig geweest de dingen op te zoeken waar ik vragen over had, die hun niet meteen bij de hand had.

Alles is duidelijk, eerlijk en soepel verlopen.

Joh

Juiste informatie.

Nette website met de juiste informatie.

Rcb

Halve bak

Hele dag lopen vergelijken voor die belachelijke privatisering van zorgverzekeringen. Wil ik aanmelden op website van Ditzo, begint de pagina te zeveren dat bsn nummer of geboortedatum fout zou zijn!

Terugbel verzoek ingevoerd, inclusief bovenstaande reden en ook mijn emailadres. Ik wordt netjes gebeld om 9 uur. "Wat is de reden? Wat is uw emailadres?".

Emailadres noteren ging blijkbaar ook verkeerd, nooit iets ontvangen.

Uiteindelijk zelf maar opnieuw formulier ingevuld.

Robbert
02-12-2020

Snel geregeld

Overstap snel geregeld. Kleine fout op de website en na contact opnieuw gedaan, opgelost.

Arie
02-12-2020

Keuze en overstap soepel verlopen

De website is prima ingericht. Na een vergelijkend onderzoek kwamen wij vrij snel uit bij Ditzo. Een zorgverzekering die bij ons past en het best in balans is qua prijs / kwaliteit. Eind 2021 geven wij een beoordeling over onze ervaring met Ditzo.