Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Zakaria

Aangeraden door veel mensen

Tot nu toe vind ik het beter dan alle andere zorgverzekeraars alles staat heel duidelijk en jullie zeggen ook alles eerlijk waar voor je wel en niet verzekerd voor bent

Irma

Goede video duidelijk

Ben al eerder verzekerd geweest bij Ditzo

Cian

Vanzelfsprekend

Gemakkelijk, overzichtelijk met voldoende uitleg en niet teveel zodat het te ingewikkeld wordt.

LW

Afsluiting verzekering verwarrend

Nadat ik alle gegevens heb ingevuld, moest je 2x of 3x op "laatste knopje" = "overzicht gegevens" drukken, voordat je het knopje "verzenden of akkoord" kreeg. Dat is erg verwarrend.

Toen ik na 1x "overzicht gegevens" drukte, gebeurde er voor mij niets.

Toen heb ik gechat, en daar werd je ook niet wijs van. Degene die ik kreeg, las niet echt wat ik typte en gaf soort van robot antwoorden. Ze zei "vul maar opnieuw in".

Daarom een 6 voor mijn ervaring voor het invullen van de gegevens.

Vincent

Afsluiten verzekering

Geprobeerd als klant van Ditzo er een zorgverzekering bij af te sluiten. Systeem herkent geboortedatum gekoppeld aan BSN nummer niet. Gebeld met servicedesk: systeemfout. Per omgaande zou er een digitaal inschrijfformulier volgen via mail. Niet ontvangen. Nog maar eens geprobeerd via de website. Wordt nu wel geaccepteerd? Dus zorgverzekering nu aangevraagd. Ook de zorg app maar geïnstalleerd. Eenmalig inloggen hier met DigiD.

Maar ook hier weer de zelfde foutmelding: BSN nummer onbekend. Niet echt veelbelovend allemaal

Super zorgverzekering duidelijke website

Het aanvragen van de zorgverzekering was zeer eenvoudig, ook voor iemand van 71 .

De website is helder en duidelijk, de recensies die men heeft gegeven zijn zeer positief.

De prijs van de basisverzekering is laag, al met al voor mij een reden om over te stappen.

Antje

Vriendelijke medewerkers.

Ik heb mijn zorgverzekering over gesloten naar Ditzo en dat was zeer duidelijk online te doen.

Ria

Zou het niet weten

Met het invullen bleef in rood steeds dat geboorte datum en identificatienummer niet overeen kwamen. Na toch maar opslaan bleek het toch goed. Geeft wel verwarring.

Beste Website.

Ik had problemen om mij op site voor zorgverzekering aan te melden. Kreeg iedere keer melding dat mijn geboortedatum of BSN van mij of mijn vrouw niet correct was.

Ben uiteindelijk via mijn Ditzo gebruikt die ik heb vanwege autoverzekering om er doorheen te komen.

Dus bij de opmerking ' beste website' had ik toch even vraagtekens wanneer ik iedere keer die melding kreeg als ik mijn BSN invulde.een bug in systeem? Heb uiteindelijk via reeds bestaande 'mijn ditzo' me kunnen aanmelden voor zorgverzekering. Zou er niettemin toch een keer naar kijken om te checken of dit zich alleen bij mij voordoet of ook bij anderen is.

29-11-2020

Gebruiksvriendelijke site, scherpe prijzen.

Website is zeer gebruiksvriendelijk en duidelijk.

Prijzen zijn scherp.

Mieke
29-11-2020

Voordelige en goede zorgverzekering voor mij

Eigenlijk heb ik jarenlang teveel betaald: ik had veel eerder een goedkopere zorgverzekering moeten afsluiten.

Voor 2021 heb ik eindelijk eens grondig vergeleken en ben ik uitgekomen op Ditzo.

GOEDE prijs-kwaliteit verhouding en ook nog eens een duurzame club.

Mona

Zorgverzekering

Bij het invullen bleef het bsn nummer steeds op rood staan en gaf aan dat het nummer of geboorte datum niet klopte. Na meerdere keren invullen ( dat kostte zeker wel een haf uur ) toch gelukt!

Sudira

Terug van weg geweest

We waren in 2020 overgestapt naar andere zorgverzekeraar maar 2021 willen we terug naar Ditzo overstappen.

Cor

Alles wel

In alle complexiteit van de zorgverzekeringswereld is DITZO een nieuwe ervaring en tot nu toe alles wel.

Trudy

Afsluiten

Ik heb alleen nog ervaring met het afsluiten en dat ging soepel. Duidelijke informatie, goede site.

Oversluiten zo gepiept!

Aanmelden bij Ditzo ging soepel en eenvoudig.

Inloggen en overzichten in de app zijn duidelijk.

Polisblad binnen 48 uur zichtbaar in de app.

Prima.

27-11-2020

Erg duidelijk en overzichtelijke informatie om voor Ditzo te kiezen.

Erg duidelijke informatie.

Co

Beste keuze

Duidelijke website met toegankelijke informatie

Jennyfer

Duidelijk

Alles is supe rhelder uitgelegd en overzichtelijk. Bij het stellen van een vraag via whats-app ook zeer snel antwoord gekregen.

Duidelijke site

Uitleg kort en bondig