Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Scherp maandtarief

Overstappen ging erg makkelijk.

Aantrekkelijk maandtarief

Ernst

Makkelijk en helder

Net over gestapt dus nog geen ervaring qua declareren, maar overstappen werkt makkelijk en alle info die je krijgt is duidelijk!

Gerrit
17-11-2020

On line verzekering snel en eenvoudig afsluiten

Via Internet is de Ditzo zorgverzekering snel en eenvoudig af te sluiten. Binnen een paar minuten krijg je de bevestiging digitaal binnen met een introductievideo waarin de belangrijkste zaken worden uitgelegd. Ook wordt je huidige verzekering door Ditzo opgezegd.

Joop

Tevreden klant

Na mijn autoverzekeringen nu ook de zorgverzekering afgesloten en deze blijkt toch echt de goedkoopste te zijn.

Eenvoudig afsluiten

Het was heel erg makelijk om de verzekering aan te vragen en de aanvullende verzekering te kiezen. Alleen stond er bij zowel mijn man als bij mij hetzelfde emailadres. Terwijl ik toch 2 verschillende had ingevuld. Maar na de mail de app geïnstalleerd en die is ook heel erg duidelijk

Zorgverzekering

Voordelige en goede zorgverzekering.

Zorgverzekering zeer aantrekkelijk

De site werkt duidelijk, echte werking zal ik volgend jaar pas ervaren.

16-11-2020

Duidelijk, klant vriendelijk, veel keuze.

Was al eerder klant, uit nieuwsgierigheid ff weg en nu terug op het nest.

Christie

Geen contact

Nadat ik mij had aangemeld voor een zorgverzekering en het mislukt was ook aan te melden voor a.s.r. Vitality krijg ik via Whatsapp en telefoon geen contact, terwijl gezegd wordt via Whatsapp binnen 2 uur.

Marie

Overstappen

Alles duidelijk te lezen en daarom makkelijk met afsluiten van verzekering.

Predrag

Super simpel

Heel snel ingevuld en was zeer duidelijk

Mieke

Positief

Het vergelijken en daarna het inschrijven ging super snel.Daarbij de opzegservice,prima.

Rixt

Fijne en gebruiksvriendelijke website

Het was heel gemakkelijk om over te stappen naar Ditzo, de beste prijsgarantie en fijne bijkomende voordeeltjes. Een aanrader.

16-11-2020

Goede dekking met prima prijs

Heb nog geen ervaring, 1e keer Ditzo basisverz. afgesloten,

Henri

Aanmelden bij Ditzo verzekeringen

Duidelijk, makkelijk en overzichtelijk zijn de vragen bij aanmelding.

16-11-2020

Website makkelijk toegankelijk bij afsluiten verzekering

Duidelijke polisvoorwaarden voor de rechtsbijstandsverzekering

Marga

Erg tevreden.

Werd heel netjes te woord gestaan aan de telefoon en ik werd ook goed geïnformeerd.

Linda

Makkelijk chatten

Chatten is erg makkelijk en snel geregeld, geen wachttijd als je belt en gelijk een bevestiging van de chat.

Ellen

Snel en goedkoop.

Inschrijven was zo gebeurd. Erg overzichtelijk.

Ben benieuwd of het opzeggen bij mijn vorige

Verzekering ( ziezo zilverenkruis) ook zo soepel verloopt.

Ditzo maakt verzekeren helder

Het is volkomen duidelijk welke schade gedekt is en welke niet. Geen onduidelijkheden. Veel keuzemogelijkheden.