Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Maand premie enigszins misleidend

De premie zoals gegeven door de consumentenbond

was wat misleidend 219 euro. Na wat gegevens en voorkeuren te hebben ingevuld is het mnd bedrag 275 euro.

Tijs
14-11-2020

Telefonisch afsluiten zou een optie moeten blijven

De medewerkster hielp mij wel om op de site te komen maar voor de rest moet je het zelf doen dit kan wat klantvriendelijker ,niks ten nadele van de medewerkster

Jack

Overzichtelijke premie opbouw

Goede verzekering tegen een scherpe prijs!

Hajé

Weer terug op oude nest

Al jaren verzekerd geweest bij Ditzo. Doordat ik in 2020 zorg nodig had die Ditzo mij niet kon bieden ben ik overgestapt. Dat is nu geregeld en weer terug

13-11-2020

Altijd bang voor een addertje onder het gras

Jullie zeggen dat alle ziekenhuizen zijn aangesloten , en dat jullie alles betalen , een naturaverzekering is altijd gissen of precies die behandeling die je nodig hebt ook vergoed word of dat ik ervoor moet reizen naar een andere stad

ik heb even gecheckt of de ziekenhuizen bij mij in de buurt waren gecontracteerd en het zag er uit alsof dat het geval was , zilveren kruis had de contracten nog niet rond en dat deed mijn keuze op jullie vallen

ik hoop dat ik aankomend jaar goed geholpen word en ik gewoon bij mn vertrouwde adressen kan blijven komen (dokter apotheek ziekenhuizen)

Anas

Duidelijk

Was makkleijk en alles duidelijk , Bedankt!

Tonia

Super alles geregeld online

Snel en makkelijk online te regelen

Duidelijke uitleg

Lijkt me een prima zorgverzekering

Frans.

Waarom Ditzo

Het is niet alleen de premie die het hem doet. Het is ook het vertrouwen in een verzekeraar. De vorige verzekeraar veranderde gedurende het jaar bepaalde zaken. Iets wat m.i. niet zou mogen.

Wat wel aandacht van Ditzo vereist is de zorgzoeker.

M.i. is daar iets softwaretechnisch mis. Als je gezocht hebt op b.v. fysiotherapie blijft deze ondanks dat je om b.v. ziekenhuizen vraagt, stevast de fysiotherapeuten in je omgeving herhalen!

13-11-2020

Prima service, goed geholpen aan telefoon

Duidelijk en goed antwoord op mijn vraag.

Hennie
13-11-2020

Heel fijn ook om dat jullie de overgang regelen.Bedankt.

Tot zo ver een fijne ervaring.Zeer goed paket goede aanvulling fysio .Wij hopen goed samen hier mee door te kunnen gaan.Goed bedrag voor de premie prima.Bij voorbaat onze dank,H merkenij.

Vriendelijk en correct

Netjes en goed geholpen

Duidelijke taal

Goed en prettig

Marensa

Makkelijk geregeld

Mijn overstap was heel makkelijk online te regelen. Alles wijst voor zich op de website, dus dat is prettig. Daarnaast hoef ik me zelf ook niet druk te maken over het opzeggen van de oude zorgverzekering. Dat wordt allemaal geregeld. Ik kreeg direct een mail met duidelijke informatie over de polis en de betaaldata, waarop de incasso's zullen worden afgeschreven. Heel duidelijk en begrijpelijk allemaal, dus dat is fijn.

Joke
13-11-2020

Súper snel, duidelijke uitleg en zó vriendelijk aan de telefoon

2 keer een Ditzo telefoniste aan de telefoon gehad, zó bizar vriendelijk, geduldig en duidelijk, ga zó door, van mij een 10+

Herman

Lijkt transparant

Afsluiten polissen met van te voren wat telefonische verduidelijking simpel te doen. Vriendelijke klantenservice.

Lijkt allemaal gunstig en zullen zien wat de toekomst brengt.

Luc
13-11-2020

Lekker makkelijk af te sluiten verzekering

Goede prijs kwaliteitsverzekering

super duidelijke website.

Ditzo zegt gratis op bij vorige verzekeraar

Goede keuze

René

Innovatief en persoonlijk

Persoonlijke welkomstvideo bij registratie en ASR vitality app voor zo'n lage premie is ongekend goed.

Liesbeth

Geclaimt worden

Ik krijg een melding dat ik een zorgverzekering heb afgesloten, terwijl dat niet het geval is

Ella
12-11-2020

Snel geregeld en goedkoop .

Moest een andere auto verzekering ivm aankoop andere auto .

Zocht naar de goedkoopste . En kwam bij Ditzo uit . Alle conditie's zijn goed. Dus was t bi

nemen enkele minuten geregeld.