Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Tess
04-11-2020

Goed contact!

Nadat ik een inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering had afgesloten, had ik toch nog een paar vragen. Om 21.00 uur 's avonds stuurde ik een vraag naar het Whatsapp-nummer van Ditzo en nog geen drie minuten later had ik al reactie. Enorm fijn! Dit geeft vertrouwen voor de toekomst!

Herman
03-11-2020

Snelle afhandeling

Met het inschrijven erbij binnen 10 minuten geregeld.perfect!

Har

Vlot verzekerd

Inboedel- en WA-verzekering afgesloten. Aanvraag ging makkelijk en snel.

Stukken voordeliger dan mijn vorige verzekeringen!

Albert

Tobben met de site!

Vorige week alle gegevens ingevoerd inzake een aanvraag voor een inboedel verzekering!

Ook uitgeprint en ik kreeg de melding dat de gegevens tot 11-11-2020 bewaard bleven. Vandaag geprobeerd deze terug te vinden. Helaas niets te vinden. Via chat geprobeerd via Esther maar daar kreeg ik het advies de klanten service te bellen.

Dit gedaan, lange tijd in de wacht en uiteindelijk met iemand gesproken en die kon ook niets vinden. Toen uiteindelijk alles maar weer opnieuw ingegeven. Leve de automatische afhandeling!

Waheed
02-11-2020

Ik hoop Ditzo een beter verzekering zou zijn dan anderen.

Dat weet ik nog niet over Ditzo zal ik nog ervaren

Erwin
30-10-2020

Verzekering licht op

Een client van deze verzekering heeft tegen mijn auto expres aangereden. Hiervan heb ik dashcam beelden, evenals een getuigen die het gezien heeft. Doordat de client door is gereden en nu zegt dat ik tegen heb ben aan gereden (geen bewijs van, tevens nooit gebeurd). Hierdoor ben ik al bijna een jaar bezig met bewijs en meneer heeft alleen er wat op te zeggen. Oplichters! Ik ga dit hoger op zoeken!

Ahlam
30-10-2020

Behandeld

Ik ben goed geholpen. De mevrouw aan de telefoon was heel aardig en heeft de tijd genomen om mij alles duidelijk uit te leggen. Ik ben zeer tevreden over de klantenservice en de hulp.

Abdelhadi
27-10-2020

Trots op ditzo verzekering

Ik ben tevreden over de manier hoe de aanvraag is gegaan. Is simpel gegaan en super snel zeker een aanrader.

Sandra
27-10-2020

Service is 100%

De reactie bleef niet weg.

Ik kon gelijk weten waar ik aan toe was

Seyfi
26-10-2020

Erg blij

Dank zij me oom heb ik jullie gekent en heb me daarom jullie gekozen aanraad van me oom

26-10-2020

Contact

Naar aanleiding van enige onduidelijkheid telefonisch contact gehad. Duidelijk en correct te woord gestaan.

Ali
19-10-2020

Easy sign up

Everything was explained well, and signing up was very easy and straightforward.

16-10-2020

Opvallend prettig afgehandelde autoschade

Bij onze vakantie in Italie kwamen we in een hagelbui terecht die op de auto tientallen deuken achterliet. Geprobeerd om via de Whatsapp service van Ditzo de schade te melden, maar daar is nog steeds geen antwoord op gekomen (-1 punt). De volgende dag het telefoonnummer van de schadeafhandelingsdienst gebeld en prettig en kundig te woord gestaan. Direct een schriftelijke bevestiging van de melding ontvangen en informatie over de procedure. De procedure bestond uit het brengen van de auto naar een aangesloten reparatiebedrijf die vervolgens met Ditzo alles heeft afgehandeld. Geen papierwinkel over wel-of-geen hagel, verklaringen etc. Inmiddels is de auto prima hersteld en heb ik van Ditzo de bevestiging dat zij de ruim 4000 euro betaald hebben. Prima!

Shannon
15-10-2020

Afsluiten zorgverzekering

Goed overzicht en keuze menu's zijn ook overzichtelijk.

11-10-2020

Verzekering snel geregeld

Goede uitleg mooie prijs

Snel geregeld

Mario
06-10-2020

Geheel digitaal en snel

Ditzo zorg: Heb mijn declaratie al op de rekening voordat ik betaald heb aan de zorgverlener. topservice

Sabine
04-10-2020

Zeer snel

Snelle afsluiting, goedkoop en direct je polis in je e-mail.

Fay
30-09-2020

Fijne klantenervaring en goede UX/UI

De online omgeving is erg goed klant gericht en makkelijk in te vullen ik heb het binnen een paar minuten gedaan.

Voldoende informatie en goede prijzen, ik ben erg tevreden!

Thurzdayz
29-09-2020

Communicatie

Mijn ervaring met Ditzo is heel goed verlopen.Nadat ik mij heb aangemeld op de site wat befreft een nieuwe basis verzekering is er gelijk een bevestiging per mail verstuurd en dat ik daarmee op de hoogte word gehouden wat betreft de nieuwe aanvraag dat was heel duidelijk en snel.

28-09-2020

Duidelijke en begrijpelijke website

Voor mensen op leeftijd die niet van de computergeneratie zijn is het een verademing om met deze website te werken , in tegenstelling tot een

andere verzekering. Ik zal de naam niet noemen maar het is een drama.