Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Jolanda
26-09-2020

Snel Digitaal geregeld

On-line regelen ging snel en was heel overzichtelijk

25-09-2020

Snelheid, correctheid , vriendelijkheid, betaalbaarheid

Snelle afhandeling, goede adviezen, vriendelijke medewerkster aan de lijn, concurrerende premie

Remco
24-09-2020

Verzekering

Alles is wel duidelijk maar vind raar dat mijn auto niet verzekerd kan worden omdat de catalogus waarde hoger dan 100000 is maar is een auto uit 2006 dus vind dat jammer

Talitha
24-09-2020

Safe & Sound met Ditzo

We hebben een aantal jaren in het buitenland gewoond en sinds kort zijn we weer in Nederland. Mijn vrouw en ik willen graag een goede zorgverzekering, dus we zijn op zoek gegaan naar de ervaringen die anderen hadden met hun verzekereringsmaatschappij. We zagen dat veel mensen kozen voor Ditzo - niet alleen omdat je bij Ditzo niet te veel betaalt maar ook een ruime keuze hebt om de verzekering af te sluten die jij graag wilt. Daarom hebben we gekozen voor Ditzo!

Sha
20-09-2020

Bar en bar slecht

Zoeken van alles om niks uit te keren.

0,0 klantvriendelijkheid

Katala
18-09-2020

Handige en fijne website

De website was erg handig in gebruik. Ook wordt alles duidelijk uitgelegd! Top!

Kim
08-09-2020

Verzekering afsluiten

Online heb ik heel gemakkelijk een inboedel en aansprakelijkheidsverzekering kunnen afsluiten

Korcsolai
06-09-2020

Den haag

Goud Super alles

Sheila
31-08-2020

Goede service!

Binnen no time hadden ze de papieren gemaild en de groene kaart van mijn autoverzekering wordt ook per post verstuurd.

31-08-2020

Simpel, makkelijk en snel!

Easy going. Zo geregeld.

27-08-2020

Goed

Goede en snel afsluiten voor een goede prijs.

Ee
27-08-2020

Gemak

Zeer eenvoudig en snel een autoverzekering kunnen aanvragen.

Dave.
26-08-2020

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe auto verzekering.

Harry
23-08-2020

Goede verzekering

Ging er vlot.goed overzichtelijk

Patryk
23-08-2020

Is goede autoverzekering alles kan op 2 min doen

Ik ben echt blij met verzekering

Linda
20-08-2020

Gebruiksvriendelijke site

Ik was op zoek naar een rechtsbijstand verzekering en vond de prijs en de uitleg erg duidelijk

Wilhelmus
19-08-2020

Perfect

Zoals ik ook in eerdere jaren heb mogen ervaren ging alles via internet perfect,alles was ook heel duidelijk,kijk nu naar de polis uit!

mvg.W.J.de Jongh

Wai Kuen
16-08-2020

Aanvraag van een aansprakelijkheidsverzekering

Ik heb deze verzekering aangevraagd. Meteen na twee minuten wordt er geaccepteerd, omdat ik geen bijzonderheden heb.

Na vijf minuten wordt een polis naar mijn e-mailadres gestuurd.

14-08-2020

Alles goed verzorgt

Makkelijk af te sluiten en geen gezeur met automatisch afschrijven zoals b.v. met app of Ideal

Ankie
09-08-2020

Goedkoper uit met mijn autoverzekering

Met dank aan mijn zwager die al klant bij jullie is