Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Roel
08-07-2020

Bij Ditzo zit je goed

Alles goed verlopen, ( 4 diverse verzekeringen )

Berend
08-07-2020

Verliep soepel

Het afsluiten van een zorgverzekering verliep erg soepel!

Anne-Marie
07-07-2020

Auto verzekering afsluiten

Afsluiten van verzekering,gemakkelijk en overzichtelijk

PCM
05-07-2020

Meer Ditzo is minder van datzo (kosten en zorgen)

Eerste ervaring met zorgverzekering afgelopen jaar bevredigend. Nieuwe verzekering afgesloten voor auto, snel geregeld en opzegging bij andere verzekering goed geregeld. Kostenbesparing zeer aantrekkelijk.

Ineke
03-07-2020

Super vriendelijk en snel geholpen.

Hele vriendelijk man aan de telefoon die alles snel geregeld had. Niet alleen woorden maar ook daden bij Ditzo.

Roel
03-07-2020

Ditzo ervaring

Was toer om mijn woonverz en aanspakelijks verz bij een andere maatschappij onder te brengen. Internet afgezocht en prijs en voorwaarden vergeleken. En kwam uit bij Ditzo. Was al bekend ik heb daar ook mijn zorgver lopen. De side werkt goed snel en is overzichtelijk en je heb keuze. Het chatten via de side werk niet echt bevredigend. Het enige min puntje is dat je bij dit type verz je premie niet per jaar kan betalen. Terwijl dit bij de zorgverz wel kan. voor de rest tevreden

G.C. S.
29-06-2020

Goed

Goed zoals gezegd

Adriana
26-06-2020

Snel en accuraat!

Beeindigen en afsluiten van autoverzekering na een overlijden,zeer snel en correct.

Marijke
25-06-2020

Twijfelgevalletje

Op het testoordeel van de consumentenbond een rechtsbijstandverzekering afgesloten bij Ditzo. Bij het invullen van de gegevens kon ik invullen of ik een opzegvoorbeeldbrief wilde ontvangen, om mijn oude verzekering op te zeggen. Dat wilde ik wel. Vervolgens drie mails ontvangen, maar geen opzegbriefbestandje. Per app gevraagd, Gi-gi stuurde mij daarop een mail, zonder bestand. Toen ik appte dat ik geen bestand kon vinden vond zij dat "grappig", appte zij. Vervolgens stuurt ze mij een mail met het Ditzoadres erop, maar ik wilde geen verzekering bij Ditzo opzeggen, maar bij mijn oude verzekeraar. Ik heb toen zelf maar een brief in elkaar gedraaid. Alhoewel een en ander dus niet zo vloeiend verliep, gun ik Ditzo vooralsnog het voordeel van de twijfel.

24-06-2020

Snel en duidelijk afgehandeld

Prima geregeld Ditzo

Gerrie.
19-06-2020

Autoverzekering.

De autoverzekering bij Ditzo online afsluiten is snel, gemakkelijk en redelijk goedkoop.

19-06-2020

Goed!

Ben tevreden over deze verzekeraar.

Alleen jammer dat je niet kan kiezen voor jaar premie als je een inboedel verzekering afsluit.

Karel
18-06-2020

Papierwerk

Duidelijke invulling van alle vragen en snelle gegevens verstrekking

Ricardo
17-06-2020

Top

Alles ging top soepel en gemakkelijk heel blij mee

Mta
15-06-2020

Auto verzekering afsluiten

Zeer snel geregeld

Simon
12-06-2020

Topverzekering, nooit problemen mee gehad

Snelle online service, staan je altijd snel te hulp en de info is duidelijk

Besir
12-06-2020

Geweldig

Ik kon meteen mijn verzekering afsluiten.

Rolf
11-06-2020

Opzeggen

Ze bieden een opzegservice aan maar geven dan de gegevens door van de nieuwe auto! Die valt dus niet op te zeggen bij de oude verzekering want, die hebben we nog niet.

AG
10-06-2020

Alles in één keer goed?

Gegevens ingevuld maar helaas een bevestigingsmail ontvangen met de verkeerde startdatum (7-1-2020)

i.p.v. 1-6-2020.

Verder prima.

Clemens
10-06-2020

Snel en makkelijk afgesloten

Via de site op een snelle manier een auto verzekering afgesloten. Binnen 24 u ook al een reactie gehad dat mijn schade vrije jaren klopte (zelf een jaar langer waardoor mijn premie nog wat lager uit komt). Ditzo kijkt 3 jaar terug in Roy-data terwijl een andere verzekeringsmaatschappij maar 2 jaar terug kijkt. Kort om, wat mij betreft een aanrader.