Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

PEter
28-03-2020

Lekker makkelijk, duidelijk en snel

Eerst diverse site afgezocht op voorwaardes en tarieven. Uiteindelijk kwam Ditzo als beste uit de vergelijking.

Site is makkelijk te benaderen en geeft duidelijk aan welke voorwaardes van toepassing zijn.

Toelichtingen zijn duidelijk. TOP!

28-03-2020

Duidelijk en snel geregeld

De verzekering voor mijn auto was binnen 5 minuten geregeld

Andre
27-03-2020

Snel geregeld

Na een gesprek is de polis snel opgemaakt en geregeld.

Rest allemaal digitaal en snel.

Ben er blij mee.

26-03-2020

Telefonis contact en werd goed te woord gestaan

Werd goed te woord gestaan

22-03-2020

Zeer goed

Goed en snel

Jake
18-03-2020

No more Shitzo

Ik ben vorig jaar voor een intake-gesprek bij een zorgverlener geweest. Vervolgens was ik in afwachting van de start van mijn behandeling.

Helaas ging desbetreffende zorgverlener in de tussentijd failliet. Zo'n 5 maanden later, in het nieuwe zorgjaar, kreeg ik echter van Ditzo een nota eigen risico ter waarde van € 343,34. Deze was ingediend door de curator inzake het faillisement

Omdat ik buiten het intakegesprek in feite geen enkele zorg heb ontvangen van de inmiddels failliete zorgverlener, heb ik me gewend tot de curator. Deze kon zich wel vinden in mijn verhaal en was bereid de declaratie kwijt te schelden.

Maar vreemd genoeg wou Ditzo hier niets van weten en niet meewerken aan terugdraaien van de nota!?

Toch erg vreemd als degene die je iets moet betalen zegt je hoeft niet te betalen en de "casher" zegt niets mee te maken, ik wil geld zien/hebben.

Helaas is dit tekenend voor de teloorgang van de "zorg". Het draait alleen nog maar om geld en verzekerden zijn het instrument om de geldhonger. en het winstbejag van de zorgverzekeraars te bevredigen.

Voor mij in ieder geval na dit jaar no more Shitzo!

Sergino
18-03-2020

Perfect

Perfect geen woorden

Makkelijk

Makkelijk af te sluiten

Fluitje van een cent

Geen enkel probleem met sluiten van de verzekering

Goedkope WA aurtoverzekering

Snel geregeld allemaal zeer goed gegaan een grote pluim voor Ditzo

Raymond
19-03-2020

Klacht is goed opgelost!

Zeer slechte klantenservice

Sinds eind februari volg ik een stoppen met roken cursus bij de huisarts en krijg hiervoor medicatie voorgeschreven. De nota voor de medicijnen en de verwijsbrief van de huisarts heb ik ingediend bij Ditzo.

Nadat ik pas na 23 dagen antwoord kreeg op mijn declaratie (ipv de aangegeven 10!), kreeg ik helaas te horen dat Ditzo dit niet vergoed, waarom? Nou omdat er 3 letters op het recept missen.

Ben je zoveel jaar klant, die eigenlijk nooit iets noemenswaardigs indient. En probeer je iets goeds voor je gezondheid te doen, word je gedwarsboomd door je zorgverzekeraar omdat er 3 letters op een briefje missen.

Hoop dat dit netjes wordt opgelost, al heb ik er geen vertrouwen meer in.

Barry
14-03-2020

Klantvriendelijke website

Prima alles online geregeld

Sandy
12-03-2020

Makkelijk af te sluiten

Snelle afhandeling , makkelijk af te sluiten.

Alain
11-03-2020

Dramatische klantenservice en bedrijf

Paar dagen terug geholpen (nou eerder tegengewerkt) door een of andere Djoeke? Wie heeft haar aangenomen? Heel erg slecht bedrijf en zeer slechte voorwaarden, voornamelijk de klantenservice een groot drama word elke keer van het kastje naar de muur gestuurd. Echt een afrader.

Gr. Rick

Leon
11-03-2020

Duurde vrij lang, maar toch alles goed gekomen.

Na veel heen en weer gemail toch alles duidelijk geworden bij jullie. Wel snelle en zeer vriendelijke reacties . Top.

Leny En Gijs
10-03-2020

Goede service

Goede service en duidelijke site

Els
09-03-2020

Fijn digitaal

Website is duidelijk alleen bij het maken van een handtekening ging het wat moeizaam. Het verwijderen en opnieuw invullen lukte niet.

En de chatfunctie was verdwenen dat was wel jammer. Verder vind ik het heel fijn dat alles digitaal geregeld kan worden.

DesireeJelle
09-03-2020

Makkelijk en snel en overzichtelijk

Was makkelijk om deze verzekering af te sluiten

Margot
08-03-2020

Mijn Ditzo

Kan nog niet echt een oordeel geven. Sinds een week pas bij Ditzo.

Maar tot nu toe zeer tevreden.

De Emails die ik tot nu toe heb gekregen zijn duidelijk.

Prima.

Nol
08-03-2020

Afsluiten ging perfect

Dat is afwachten ik ga uit dat alles netjes wordt

opgelost als er problemen zijn.