Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Femke
05-03-2020

Super vlotte service

Op het laatste moment heb ik net nog even een reisverzekering af moeten sluiten. Misschien herken je het wel van 'dat doe ik later wel'. Ik kwam er achter bij het aanvragen dat ik de volgende keer toch even rekening moet houden om het iets eerder te doen. Gelukkig maken ze bij Ditzo hier geen probleem van. Zowel via de chat en telefonisch werd ik super geholpen. Ze hebben gelijk mijn aanvraag in behandeling genomen. Ik kan gerust op vakantie gaan zonder zorgen. Top service!

Merel
04-03-2020

Ben erg blij

Ben erg blij alles kon gewoon over het internet en het was ontzettend makkelijk te volgen

03-03-2020

Slechte reactietijden en communicatie

Bij een nieuwe aanvraag voor een reisverzekering duurde het ons te lang omdat we geen response krijgen. Dan maar via de NN verzekeren en dat ging snel! Na wat mailtjes gestuurd te hebben (2x) nu een bericht terug ontvangen dat ze mijn inboedelverzekering ook per 1 jan 2021 stopzetten terwijl wij dat niet gevraagd hebben! Wat een verzekeringsmaatschappij en een leugen van een slogan.

Krzysztof
03-03-2020

Krzysztof

Beste zorg in Netherlands

Lommie
02-03-2020

Onbetrouwbaar

Onbetrouwbare partij met ondoorgrondelijk acceptatiebeleid

Danielle
01-03-2020

Fijne samenwerking

Bij Ditzo ben je goed!

Ik heb namelijk al mijn verzekeringen

Bij ditzo de zorgverzekering, WA, inboedel.

En ik heb nog nooit problemen gehad en altijd goede klantenservice.

Ilo
29-02-2020

Alles gaat prima totdat je werkelijk een schade hebt

Ik probeer al tijden een schade te claimen. Waar mensen om mij heen met identieke stormschade allang klaar zijn, de klus zelfs al geklaard is, presteert DITZO het te traineren en me aan het lijntje te houden.

Roel
27-02-2020

Ditzo gijzelt je voor het geld en levert geen prestatie daarvoor

Helaas lukt alleen het afsluiten prima. Verder als er een keer schade is in 5 jaar tijd dan geeft Ditzo niet thuis.

Nu proberen we onze verzekeringen op te zeggen omdat we er geen vertrouwen meer in hebben en helaas lukt het niet om in te loggen ondanks diverse pogingen en nieuw wachtwoord aanvragen.

Ditzo Gijzelt je voor het geld en laat je niet meer los

Mijd deze bende en sluit je verzekeringen bij een betrouwbare partner af

Wouter

Handig en snel

Na je verzekering uitkiezen en alle gegevens invullen krijg je binnen enkelen minuten een e-mail binnen dat het gelukt is.

Top service!

Romello
27-02-2020

Uitermate snel en makkelijk geregeld

Werkelijk een topervaring

Harold
26-02-2020

Makkelijke online verzekering

Ditzo heeft online een gemakkelijk platform om een verzekering af te sluiten

26-02-2020

Teruggaan naar gegevens werkt niet

Gisteren gegevens opgeslagen, vandaag via link in mail verder gegaan, maar ik moet een deel weer opnieuw invullen en verder dan pagina 2 kom ik niet. Knop "naar je gegevens" reageert niet.

Er zat niets anders op dan helemaal opnieuw beginnen.

Melissa
25-02-2020

Goede eerste indruk

Zojuist makkelijk, snel en duidelijk een nieuwe autoverzekering kunnen afsluiten bij Ditzo. Ik kreeg meteen een sms en mail met de gegevens die ik nodig had. Fijne eerste indruk, hopelijk in de toekomst ook.

Saida

Niks op aan te merken!

Snel en simpel :)

Halima
18-02-2020

Makkelijk en goedkoop en snel

Ik ben tevreden was snel geregeld

Geertruij

Snel en krachtig

Prima service en vlot tempo

Tegenvaller

Heb twee auto's te verzekeren: één voor mij en één voor mijn vrouw.

Bij aanmelden van de verzekering direct weer opgezegd omdat bleek dat mijn vrouw haar schadevrije jaren niet mee gingen tellen als ik haar auto ging verzekeren op mijn naam.

Sam

Snelle service

Aanvraag snel behandeld en geregeld.

Fred
17-02-2020

Prima overstap.

Prima en geheel verzorgde overstap naar een Ditzo autoverzekering, een scherpe premie en mijn huidige verzekering is door Ditzo netjes opgezegd, vlekkeloze overgang.