Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Lj
14-02-2020

DramaDitzo

Helpdeskmedewerkers die niet in staat zijn om te helpen. Uiteindelijk nota per post moeten verzenden die vervolgens nooit vergoed wordt ondanks vele contacten. Uiteindelijk maar opgegeven. Zo snel mogelijk terug naar oude zorgverzekeraar.

David
12-02-2020

HEEL SLECHTE dekking

Met een hele kromme rug . de enige behandeling dat zou helpen is een MSK behandeling (code 24611). Naar de specialist en krijg het eerste rekening van €100 met opdracht dat op te sturen naar mijn verzekeraar, Ditzo . het wordt vergoed onder basis verzekering.

MAAR ik krijgt een antwoordt van DITZO . mooi NIET bij ons.

Ik ging kijken op de internet hoe dat zat . en ja, IEDEREEN vergoed dat, BEHALVE DITZO.

Bedankt Ditzo . nu zeker tijd om een andere verzekeraar te kiezen volgende jaar.

Saskia
11-02-2020

Wacht nog steeds op mijn geld

Ik ben al maanden bezig om nog geen 200 euro terug te krijgen via de reisverzekering. Er wordt langs elkaar heen gemaild, als ik alle informatie heb toegestuurd, krijg ik na een week weer een andere verzoek tot informatie. Het lijkt alsof ze proberen je zo moedeloos te maken dat je het uiteindelijk maar opgeeft.

Geen aanrader!

07-02-2020

Website werkt slecht

De inlogpagina is nauwelijks bereikbaar.

Joop
06-02-2020

Overstappen naar Ditzo

De website is makkelijk te bedienen en Ditzo heeft goede verzekeringen en ze zijn goedkoop. Een aanrader.

04-02-2020

Concurreerden prijzen en prima uitgebreide dekking.

Duidelijke en makkelijke website.

Elhassan

Goed service

Ontzettende snel en pro geholpen.

Willy

Simpel alles zelf regelen

Makkelijke site en alles is snel geregeld

Es
03-02-2020

Overstap 2020

Pas overgestapt naar Ditzo. De overstap was snel geregeld! Ook het telefonisch contact verliep prettig!

Bij de Incasso zag ik verbazingwekkend ABNA.

Past het overstappen naar de Triodos bank op jullie lijstje goede voornemens van 2020 Ditzo!? :)

Vishal
01-02-2020

Prima

Gemakkelijk en snel geregeld

Edwin
31-01-2020

Goed en snel af te sluiten

Afsluiten prima verlopen na alleen nog niets met de app

Janke
31-01-2020

Handige site

Geen moeilijke gedoe en vlot polis etc. gekregen.

Pu
30-01-2020

Eerste indruk

Dit jaar ik ben de eerste ker in Dizto.

Mijn eerste indruk is Positief.

Goed communication met Ditzo.

Goed insurance price and goed price additional packages.

Aanraden

Moreira
28-01-2020

Olido bij ditzo

Goede zorg okidokie

Sc
28-01-2020

??

Zéér slechte ervaring met vrouwelijke telefoniste, totaal niet professioneel en zeker niet behulpzaam!

De mannelijke telefonist echter, die ik na de 2de x bellen sprak, heeft alles professioneel en correct naar wens afgehandeld.

27-01-2020

Overzicht!

Een verzekering afsluiten is altijd een klus.

Ditzo biedt een scherpe prijs en geeft de informatie erg overzichtelijk weer. Hier kunnen veel andere verzekeringen een puntje aan zuigen.

25-01-2020

Eenvoudig en snel

Zojuist heb ik online een zorgverzekering afgesloten. De geborden informatie was beknopt maar duidelijk. Daardoor kon ik snel en eenvoudig overgaan tot het bevestigen van mijn keuze. Voorafgaand heb ik tevens prettig contact gehad met de online Klantenservice.

Dini
22-01-2020

Digitale handtekening

Ik vind de website heel overzichtelijk en netjes.

Alleen de digitale handtekening vindt ik lastig ben wat ouder. Heb artrose dus veel oefenen.

Pim
21-01-2020

Afsluiten autoverzekering

Snel en eenvoudig via de site

Andre
20-01-2020

Goed en simpel

Het is zo geregeld bij Ditzo.