Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Ellie
20-01-2020

Een dikke tien, ben te vreden met snele verwerking voor mijn autoverzekering

Dikke tien, ben zeer te vreden met de snelle afwerking van me auto verzekering

Sylvia
20-01-2020

Duidelijke site

Duidelijk en snel via de website afgesloten

Arie
17-01-2020

Geen alternatieve behandelingen meer vergoed

Al jaren heel tevreden over Ditzo, dus was ik niet zo precies in het doornemen van de nieuwe dekkingen van aanvullend verzekeringen. Jammer wel de premie serieus omhoog maar de vergoeding alternatieve geneeswijzen (chiropractor) was er per 1-1-2020 opeens uit.

Mijn vertrouwen is daardoor totaal weg. Weet nu zeker dat ik na enkele jaren Ditzo zo snel mogelijk weer terug ga na Promovendum met voor 2 euro meer per maand een betere dekking en wel alternatieve geneeswijzen vergoed voor het hele gezin tot €500 per jaar!

Snel geregeld

Super snel en efficiënt geregeld

Anneke

Kind doet de was

Ik ben pas bij Ditzo .dus moet nog ervaren,

Maar ging prima online.

tot zo ver aan te raden.

Eindelijk goed!

Hoewel ik jarenlang bij een andere maatschappij verzekerd was, ben ik toch blij verrast dat mijn overgang naar Ditzo zo vlotjes verliep, binnen het uur alle voorwaarden en polissen digitaal in huis. Compliment!

Was gauw voor mekaar!

Hallo

ik heb het els positief ervaren

gauw geregeld.

Mohamed

Snel geregeld!

Goede service, scherpe prijzen en snel geregeld!

Rabia
14-01-2020

Digitale problemen

Snelle en efficiënte afhandeling van digitale problemen.

Jeff
13-01-2020

Ditzo en asr vitality super slechte klantenservice.

Heb via Ditzo asr vitality genomen dit jaar, maar het werd al snel duidelijk dat het zeer gelimiteerd is, zeker ten opzichte van de engelse variant. Met een app die nog niet eens in de pre-alpha fase zit en dus wilde ik em gelijk weer opzeggen - nu na meer dan een week proberen is het me nog steeds niet gelukt. En na googlen blijkt dit het business model van A.S.R. (en dus ook Ditzo). Er word geen gehoor gegeven aan het feit dat ik asr vitality op wil zeggen. Heb het via de website geprobeerd, via het contact formulier, via twitter dm en via whatsapp. Ze negeren het gewoon zodat ik lekker lid kan blijven bij hun. oftewel Ditzo en ASR zijn oplichters (wel legale aangezien dit blijkbaar wel bekend is en er nooit iets aan gedaan word).

Linda
13-01-2020

Snel geregeld allemaal

Een duidelijke tekst op de website.

Niet moeilijk om af te sluiten.

Snel en goed geregeld

Grace
12-01-2020

Was goe en overzichtelijk.was ook goed te begrijpen.

Was goed te begrijpen. goed en overzichtelijk.

Ottojan
10-01-2020

18 jaar geworden en niet meteen verzekerd

Zojuist een zorgverzekering afgesloten voor mijn zoon die vandaag 18 wordt. Nu blijkt dat de polis pas 1 februari in gaat. Dus 20 dagen geen verzekering.

Toen mijn andere zoon 18 werd heb ik ook voor hem een zorgverzekering afgesloten bij een andere aanbieder. Daar was hij meteen verzekerd. Dus ik ga nu gebruik maken van de 14 dagen bedenktijd en de verzekering opzeggen.

Esther
09-01-2020

ASR aanmelden

Aanvragen van de verzekering is makkelijk. Maar om te achterhalen hoe dan het ASR Vitality programma precies werkt en aanvragen is niet duidelijk. Ook in de welkom mail wordt daar niets over gemeld. Zorg dat dat wat duidelijker wordt. Polis hebben we nog niet. Maar kan me voorstellen dat dit wat langer duurt. Wij zijn ook pas 29-12 overgestapt

Ace
09-01-2020

Prima verzekering

Ik ben in het verleden al eerder bij jullie verzekerd geweest en daar had ik hele goed ervaring aan over gehouden, en dat maakte het makelijker om weer voor Ditzo te kiezen. Top verzekering.! Aanrader.

Savas
08-01-2020

Beste verzekering

Makkelijk afsluiten en duidelijkheid

Top verzekering

Healtcheck

De bij uw zorgverzekering ontvangen gratis healtcheck, heb ik inmiddels laten uitvoeren bij Sportcity in Zeist. De mensen aldaar waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Alleen wist men niets van een procedure om deze test te laten uitvoeren. Er is dus ergens in de communcatie met Sportcity iets niet goed gegaan.

Jaap
07-01-2020

Ik Ben over gestapt omdat het voordeliger was

Ging heel Snel via zorgkiezer

Zorgverzekering

Via zorgkiezer ben ik bij ditzo zorgverzekering terecht gekomen. Het is afwachten hoe het verder loopt bij deze zorgverzekeraar.maar door eerdere goede ervaringen met a s r denk ik dat dit een goede keuze is.

Rene

Helder, duidelijk

Eenvoudig taalgebruik, vriendelijke benadering en makkelijk navigeren.