Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Duidelijk en eenvoudige overstap

Overzichtelijke website, goed inzicht en gemakkelijke overstaphulp.

Els

Lijkt goed net klant

Ik ben net klant , voor mij is het een voordelige zorgverzekering.

Vooral ook het eigenrisico betalen in gedeeltes en ik ben goedkoper uit dan mijn vorige verzekering bij VGZ Rotterdampakket!

Kortom denk ik dat Ditzo een goede keuze is.

Huub

Aanmelden

Aanmelden ging lastig, kreeg steeds de melding dat bsn nummer niet klopte met geboortedatum.

Het nummer was echt wel goed zelfde op rijbewijs en id kaart. Maar naar even wachten kwam er toch een groen vinkje dat het goed was.

Namita

Foutmelding bij aanmelden met FF en Chrome vanaf Ubuntu 19.04

-In het aanmeld formulier kreeg ik herhaaldelijk de melding: Geboortedatum en BSN onbekend.

- Het maakte niet uit of ik BSN met de hand in typte of kopieerde uit bijvoorbeeld mijn overheid.

-Gebruikte browsers chrome en en Firefox onder Ubuntu 19.04

Het aanmelden lukte uiteindelijk vanaf een andere laptop via chrome onder windows.

Marina

Aantrekkelijke waarden!

Prima prijzen voor restitutie polis en aanvullende verzekering.

Floor

Voorloper in duurzaamheid!

Daarom koos ik voor jullie. Verder alles duidelijk, makkelijk en overzichtelijk :-)

Annet
31-12-2019

Wat opstartproblemen, maar het is gelukt ;)

Het lijkt erop dat veel mensen nog op het laatste moment van zorgverzekering aan het overstappen zijn. Dat zorgde er gisteren voor dat de site geen nieuwe aanmeldingen meer aankon, maar vandaag (31-12) gelukkig wel! Ben ook blij met de leuke voordeeltjes die erbij komen kijken! :)

Prima website

Duidelijke uitleg en app

Marvin
31-12-2019

Tijdens afsluiten was er een error melding

Tijdens het afsluiten was er een error melding dat er geen verzekeringen konden worden afgesloten dan wel gewijzigd maar kennelijk was dit een storing op de website want ik ben overgestapt en ik kon mijn aanvraag gewoon doen. Langzaam druppelen de mailtjes binnen dat ik bij Ditzo word aangesloten. Ik ben niet vaak gewisseld maar dit keer dus wel ik hoop dat mijn oversluiting van zilverenkruis plus aanvullende tandartsverzekering goed gaat. Verder zou ik niet weten wat ik moet delen eigenlijk

Charles

Overstap goed gegaan

Overstap is soepel gegaan, hopelijk is de dienst net zo goed als de overstap.

Snel en voordelig overstappen

Geen probleem alles keurig geregeld

Sylvia

Eerste ervaring positief

Het afsluiten van de verzekering ging erg makkelijk en ik vind het zeer positief dat jullie een duurzame verzekering zijn. Dit werd direct bevestigd door de mededeling dat jullie alle post uitsluitend digitaal versturen. Verder vind ik het lastig om een mening te geven over ervaringen met jullie omdat mijn verzekering pas morgen ingaat! ;-)

Nu maar hopen dat deze ervaringen positief blijven en dat ik jullie weinig nodig heb in het komende jaar.

Het enige negatieve wat ik toch even wil melden is het feit dat ik mijn 17 jarige zoon mee heb verzekerd en ik nergens kan vinden hoe het zal gaan als hij 18 wordt en hoeveel het mij/hem dan gaat kosten. Daar had ik graag wat meer informatie over willen vinden. Overigens is dit het geval bij elke zorgverzekering waarbij ik informatie gezocht heb.

Erg Vriendelijk

In een woord Fantastisch geholpen heb ik reeds aan haar medegedeeld.

En wij vonden het erg prettig om dit telefonisch te regelen

Nieuwe verzekering afgesloten

Nog geen mening omdat ik nog geen ervaring heb met hoe e.e.a. gaat velopen

31-12-2019

Keuze voor Ditzo / a.s.r.

Ditzo /a.s.r. gekozen vanwege beleid inzake maatschappelijk verantwoord beleggen

Arie

Extra

De pechvogelhulp hielp me over de streep

Jaap

Met Ditzo zit je Goedzo

De communicatie via de whatsApp vind ik erg goed.

Niet meer dat lange wachten via de telefoon,gewoon via de whatsApp prima.

Sanne

Nu al waardeloos

Op 30-12-2019 een zorgverzekering afgesloten. Bij het aanmelden staat vermeld dat je binnen enkele uren de polis krijgt. Dat gebeurt niet. Vervolgens is de live chat niet beschikbaar. Via Facebook en Whatsapp wordt niet binnen de gestelde 2 uur gereageerd. Als je vervolgens belt weet medewerker niet via het afsluiten via de websire zoals Consumentenbond of Independer. En kan ze de gegevens niet goed in het systeem terugvinden.

Vervolgens krijg je als antwoord dat het is klaar staat en dat het nog doorgevoerd moet worden maar versnellen is niet mogelijk.

Echt nu al spijt van deze verzekering.

Ed

Ditzo is ok.

Zeer simpel en snel geregeld.

Goedkoop

Goedkoop nu nog de ervaring wel snelle reactie