Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Roos

Prettige website

Heldere website, wat het afsluiten van mijn zorgverzekering makkelijk maakte.

Kwaliteit

Snelle en goede hulp

Menno

Effectief en helder

Een nieuwe zorgverzekering afsluiten gaat bij Ditzo snel en eenvoudig. Op de site word je logisch langs de verschillende stappen geleid.

René

Oude zorgverzekeraar.

Ik vind het mooi dat je digitaal kan overstappen.

Alleen weet ik niet hoe Ditzo weet bij welke verzekeraar ik zat.

Nergens heb ik een vraag gezien welke verzekeraar ik had.

Bereikbaarheid

Ik belde met ditzo met een aantal vragen en ondanks de grote drukte was ik meteen aan de beurt. Ze hebben mij erg vriendelijk te woord gestaan.

Annelies

Zeer tevreden.

Mijn zorgverzekering overgezet. Zeer vriendelijke, goed gehumeurde, behulpzame meedenkende mw. aan lijn.

Roxanne
30-12-2019

Geen moeilijk gedoe en zo geregeld

Ik ben erg blij dat het afsluiten van een nieuwe zorgverzekering zo snel en makkelijk gaat.

Ook is de app heel overzichtelijk.

Kijk uit naar een nieuw jaar met Ditzo zorgverzekering.

30-12-2019

Goede basisverzekering en aanvullingen.

De overstap verliep probleemloos en snel. Goede communicatie van Ditzo. Fijn dat alles zo zorgeloos verloopt.

Wijtse

Keuze zorgverzekering

Onhandig , dat als je gelijk je partner wilt mee verzekeren onder andere condities dat men adviseert dit apart te doen.

Prima

Goede ondersteuning van overstap proces

Hajo
30-12-2019

Duidelijke website voor afsluiten zorgverzekering

Ik overwoog over te stappen naar Ditzo als zorgverzekeraar voor 2020.

De website was voor mij erg duidelijk en overzichtelijk. Elke keuze vertaalt zich direct door in het maandbedrag (of in mijn geval jaarbedrag, wat mijn voorkeur heeft).

Mijn keuze kon ik vervolgens opslaan en via een link in een toegestuurde e-mail steeds weer opzoeken.

Uiteindelijk heb ik ook gekozen voor Ditzo.

Alma

Makkelijk, snel, duidelijk

Het afsluiten van een verzekering via Ditzo ging makkelijk en snel via hun website. De stappen waren duidelijk en er werd voldoende informatie gegeven.

Kim

Makkie

Snel, makkelijk en duidelijk

Hwd

Oversluiten

Heel duidelijk was alles, via de site invullen. Netjes daarna e-mail gehad

Me

Helder en goedkoop

Kon redelijk makkelijk de verschillende opties, prijzen en dekkingen vinden. Alleen hoe duurzaam Ditzo is, vond ik moeilijk te achterhalen. Blijkt super, als onderdeel van a.s.r. dat gaf de doorslag.

Berry
29-12-2019

Heldere informatie over wat gedekt in ziektekostenverzekering

Het is best moeilijk om verzekeringen te vergelijken. Als iedereen zo helder zou presenteren wat wel en wat niet is verzekerd, was dat een stuk eenvoudiger.

Het begin is prima

Website is duidelijk, communicatie is duidelijk. Mijn eerste indruk van de App is goed. Afwachten of het overstappen goed komt (verwacht ik wel) en hoe het gaat met declaraties.

Prima

Een prima website, snel en makkelijk overstappen, zonder moeite.

Bianca

Aanmelden bij Ditzo

Na mijn besluit om van zorgverzekeraar te swichen ben ik via mijn partner bij Ditzo terecht gekomen. Hij heeft al geruime tijd goeie ervaringen bij jullie. Uiteraard na wat info bekeken te hebben van meerdere zorgverzekeraars heb ik de beslissing genomen om met Ditzo in zee te gaan. Dus we zullen het gaan zien in 2020.

Fonz

Duidelijk

Zeer duidelijke site zeer overzichtelijk.chat ging ook super snel.