Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Hélène

Aanvraag via website

Duidelijke site, alleen wat problemen met invullen wat niet goed doorkwam.

Met het chatten werd geadviseerd om telefonisch contact op te nemen maar ik vind nergens een telefoonnummer.

Diewertje

Website functioneert onvoldoende.

Ik heb vijf keer geprobeerd een aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten, maar zodra je moet inloggen blijft hij op laden staan. Hierdoor kan ik niet de verzekering afsluiten die ik wil.

Snelle regeling

Snel geholpen en erg duidelijk!

Wouter

Inzichtelijk en volledig

Begrijpelijke site met logische opbouw.

Zizo ik zit bij Ditzo.

Door mankement aan I-pad voortreffelijk telefonisch geholpen.

29-12-2019

Goedkoop en goed, maar komt ook goedkoop over.

Ik snap het; Aldi en Lidl gebruiken schreeuwerige primaire kleuren om te laten zien dat het goedkope supermarkten zijn, maar die "Rad van fortuin"-stem die je bij Ditzo hoort als je ze belt gaf me altijd echt het gevoel alsof de klanten als Tokkies gezien werden.

Het was iets van: "Hallo, wat goed dat JIJ met Ditzo belt! JIJ krijgt zo een keuzemenu te horen en JIJ kunt elk moment je keuze invoeren. Als JIJ belt om een nieuwe verzekering af te sluiten, toets JIJ een één in." enz. Echt tenenkrommend gewoon!

Ik weet niet of het nog steeds zo popi-jopie is, maar het is verder een prima verzekeringsmaatschappij die niet moeilijk doet en gewoon voordelig is.

Hanneke

Duidelijk mbt inschrijving!

Overzichtelijke site duidelijke omschrijving fijn dat je hier ook bril vergoeding pakket kan op nemen!

Sophia
28-12-2019

Overzichtelijke website, wel een storing tijdens mijn gebruik ervan

Overzichtelijke website, vooral vergeleken met mijn vorige zorgverzekeraar. Kan wel wat meer duidelijkheid bij over de losse aanvullende verzekeringen (die waren niet meteen te kiezen bij het berekenen van mijn polis). Verder was er een storing en werd mijn BSN niet aangenomen. Ik heb daarover contact opgenomen en de klantenservice was top. Iets later was de storing al voorbij.

Simon
28-12-2019

Ervaring of geen ervaring.

Afsluiten ging makkelijk, en de polis bleek ook snel beschikbaar.

Maar om nu al binnen een dag te vragen naar mijn ervaring met Ditzo, zonder dat ik de tijd heb gehad om in te loggen en eea te bekijken?. Dat is net zo iets als een ijsje kopen en gevraagd worden hoe het smaakt zonder dat je eerst een likje hebt kunnen nemen.

Vandaar voorlopig een zes. Over een week of wat nog maar eens proberen, beste Ditzo.

Martine

Ditzo dat doe je zo!

Gemakkelijke overstap met gemak,

Voor minder poen zorg inkopen is doen.

Miles

Overstappen

Makkelijk aanmelden, snelle en persoonlijke welkomst mail en duidelijke website.

Bjorn

Gaat erg gemakkelijk

Simpel en erg overzichtelijk snel afgesloten en duidelijk qua dekking

Inge

Aanmelden is simpel.

Duidelijke site met goede informatie. Alles wordt snel geregeld!

Trees

Betere prijs

Overgestapt vanwege de premieverhoging bij mijn vorige verzekering. Ditzo biedt zelfs iets meer dekking voor minder.

Marloes

Makkelijk en snel systeem

Website is overzichtelijk en uitleg is duidelijk.

Anna
28-12-2019

Goede prijs, maar alle informatie vinden kan lastig zijn.

Voor mij was dit de goedkoopste zorgverzekering voor mijn wensen. Er zijn geen gecompliceerde aanvullende paketten waardoor je betaald voor ongebruikte zorg, maar losse modules. Ook lijkt a.s.r vitality mij een leuk hulpmiddel om gezondheid bij te houden en gemotiveerd te blijven.

De website kan echter misleidend zijn. Zo staat in de voorwaarden van de gratis noodgevallen verzekering dat ongevallen tijdens normaal ongevaarlijke sport activiteiten worden verzekerd. Later in de voorwaarden staat dat dit alleen het geval is als het ongeval wordt veroorzaakt door iemand anders. Vallen, of scheuren van een spier valt hier dus niet onder. Ook zijn de activity trackers welke je via a.s.r kunt kopen een stuk duurder dan in andere winkels, waardoor de cashback actie een stuk minder aantrekkelijk is. Keuze in modellen en kleur is ook zeer gelimiteerd. Compatibiliteit met andere fitness trackers en andere functionele vragen zijn lastig beantwoord te krijgen.

Kortom, dit lijkt mij een goed geprijsde zorgverzekering voor mensen die gezond willen leven en niet al te veel zorg en service nodig verwachten te hebben, maar verdiep je goed in de voorwaarden zodat je zeker weet dat je verzekerd bent voor wat je nodig denkt te hebben.

Annemieke

Zeer duidelijke website

Overzichtelijke en 'makkelijke' website. Daarna had ik nog een vraag en super geholpen door Mariska

Hugo
28-12-2019

Met ditzo is het meer dan alleen maar zozo!

Wij kenden Ditzo al van een jaar eerder, Dat was toen goed bevallen doch een collectieve verzekering via mijn pensioenfonds zijn we overgestapt! Toch hebben wij besloten om op het oude nest terug te keren vanwege de goede ervaringen!

28-12-2019

Nog weinig ervaring tot nog toe

Een tekortkoming: bij de zorgzoeker mis ik de mogelijkheid om op naam van een zorgaanbieder te kunnen opzoeken of deze al dan niet is gecontracteerd bij Ditzo.

Henny

Contact met ditzo

Goed geholpen bij t afsluiten van nwe contract meegekeken wat ik moest doen heel fijn!