Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Egbert

Dat zo dus !

Duidelijk en prima uitleg

28-12-2019

Zeurloos, effectief chatten en snelle aanmelding inclusief bevestiging!

Een prima terzake chat antwoord en even snelle duidelijke aanmeldingsprocedure. Fase 1 is in ieder geval prima geregeld!

Snelle reactie via Whatsapp

Had een aantal vragen omtrent een zorgverzekering bij Ditzo. Deze via Whatsapp gesteld. En binnen 30 min al antwoord gekregen.

Mirella

Goed

Goed en overzichterlijk

Ezra

Goed

Het ging vrij makkelijk, hoop dat de verwachting niet verkeerd is

Te veel email

Ik heb de verzekering nog niets eens nu al 3 e-mail met promotie's en bedankjes. Dat gaat toch niet zo het hele jaar door hoop ik.

Arie

Gunstige prijs

Na herhaalde pogingen bij andere verzekeringen zijn we er achter dat Ditzo de goedkoopste is die we hebben kunnen vinden!

Mario

Overstappen is simpel!

Het overstappen van de ene naar de andere zorgverzekeraar bij Ditzo gaat héél simpel; paar gegevens invullen en binnen een paar minuten is het geregeld. Het vóórtraject is minder simpel. Het heeft mij bijna drie(!) weken gekost om via Whatsapp en Facebook uit te vinden of en hoe bepaalde zorg verzekerd is en of er een contract is afgesloten met een bepaalde zorgverlener. Dankzij Martine van klantenservice (via Facebook) is er EINDELIJK duidelijkheid gekomen. Dit is duidelijk een leerpunt voor Ditzo!

Stephen

Online zorgverzekering afsluiten

Ik moet eerlijk zeggen, Ditzo maakt het zo goed mogelijk, makkelijk Online een Product (dienst/service) af te sluiten.

Ditzo is 1 van weinige Websites waar je het gevoel krijgt, "oo dat is snel, boem klaar"

Daar kunnen anderen diensten (ondernemers) van leren.

Ik geeft als cijfer een 8,5

Een 9 of een 10 geeft ik niet zomaar weg ;-)

Ik ben voor nu zeer tevreden (m.b.t. het afsluiten).

Nu nog de Uitvoering ( 1 jaar zorgverzekeren bij Ditzo).

Alvast bedankt voor de medewerking.

Mvg

S.T.

Rolf
28-12-2019

Snelle aanmelding en duidelijke uitleg

Website werkt intuitief. Hierdoor was overstappen een fluitje van een cent

Jack

Enige onderscheiding

Oerwoud aan aanbieders waarbij er één klein beetje komt bovendrijven: Ditzo.

Koos

Inschrijving

De inschrijving is goed en snel verlopen.

Anne
27-12-2019

Duidelijk, snelle hulp en vriendelijk

Ziet er overzichtelijk uit. Alles snel te vinden!

Marnix
27-12-2019

Makkelijk samen te stellen polis

Alle delen van de polis zijn voorzien van uitleggen impact direct zichtbaar voor maandbedrag. Vond geen mogelijkheid om mijn polis meteen voor partner te laten gelden maar het was snel handmatig ingesteld. De reviews maken duidelijk dat deze verzekeraar een goede keus is.

Jassim

Slechte communicatie

Had contact met een mevrouw via Whatsapp en ik krijg terug Hoi Jezus, want ze heeft op mijn whatsapp zitten kijken. Ik vond het een racistische opmerking tegen christenen. En wordt momenteel zeer goed te woord gestaan door een andere verzekeraar.

Lex

Duurzaam en betaalbaar

Ik ben overgestapt vanwege de lagere premie. Maar het feit dat Ditzo zichzelf als duurzaam afficheert spreekt me erg aan. Het afsluiten van de verzekering was een fluitje van een cent.

Ewout

Uitstekende ervaring

Het afsluiten was heel overzichtelijk. De video achteraf gaf ook meteen veel duidelijkheid.

Jeremy
27-12-2019

Fijn bedrijf voor allerlei verzekeringen

Na zo een jaar een autoverzekering bij Ditzo te hebben heb ik besloten ook over te stappen met mijn zorgverzekering. Ditzo bied het beste qua prijs en kwaliteit, super fijn!

Jan Willem

Nog geen mening

Auto verzekering afgesloten.

Ging gemakkelijk.

Alleen benieuwd hoe het met de groene kaart gaat.

Chantal

Prima pakket en goedkoopste

Snel geregeld en eenvoudig te regelen via de website van ditzo.

vergeleken met andere aanbieders maar ditzo voelde goed en was verweg daarin het goedkoopst