Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Karel
24-07-2019

Aanmaken account

Nergens te vinden hoe je een account aan kunt maken.

Esther
24-07-2019

Prima service

De 'whats up' service vind ik fantastisch! Je stuurt een bericht over autoschade op zonder en maandagochtend kan ik bij wijze van direct de garage bellen om de schade te herstellen. Ik ben dus volledig tevreden met Ditzo, wij gaan er niet meer weg :)!

Eugène
20-07-2019

Duurde wat langer maar goed opgelost

Met op 2e pinksterdag hele dag regen kwam bij ons door een inpandige regenpijp die kapot/verstopt was een hele hoop water naar binnen. Ditzo gebeld, foto’s van schades opgestuurd en na een week contact gehad over een expert van hun die zou komen kijken. Dit kon helaas pas 2 weken later op een moment dat ik niet thuis kon zijn. 3 weken later een afspraak gemaakt. Een maand verder kwam de expert en heeft alles bekeken, schade rapport gemaakt en alles besproken met mij. Dit alles 1 dag later doorgestuurd naar Ditzo en van hun kreeg ik eigenlijk direct de mededeling dat het bedrag binnen 5 werkdagen betaald werd. 1 werkdag later stond het geld op de rekening en konden wij beginnen met de herstel werkzaamheden. Goed geregeld!

Tity
09-07-2019

Ditzo is shitzo

Je krijgt niets vergoed bij Ditzo.

Tamara
07-07-2019

VRESELIJK

Vreselijke website!

Doet het de helft van de tijd niet.

Ben 3 dagen mijn autoverzekering stop het zetten maar de site laadt niet verder!

Whats app, messenger NERGENS reageren ze op! Binnen 2 uur antwoord staat er dan ook nog bij!

Tip: sluit hier nooit wat af.klantvriendelijkheid heeft deze site helemaal niet. Beter €10 meer betalen ergens anders zodat je ook echt telefonisch contact kan hebben en wel snel geholpen wordt!

Wendy
06-07-2019

Super slecht

Nadat de maandpremie iets later, maar binnen een maand, werd betaald (met in de omschrijving polisnummer/kenteken vd verzekerde auto, postcode en huisnummer en naam met geboortedatum vd verzekerde), werd deze teruggestort door Ditzo. Precies 2 dagen na de terugstorting kregen wij een incassobrief. Of we per direct het verschuldigde bedrag + boete + volgende maandpremie wilden betalen. Dit hebben wij gedaan.de betaling ging van en naar dezelfde bank, dus is er binnen een paar uur. De volgende dag, op een zaterdag, kregen wij een mail waarin stond dat de verzekering was stopgezet. Op zaterdag zijn ze gesloten, dus telefonisch niet te bereiken. Ook via whatsapp en messenger krijg je geen contact. Sta je dan met de beste bedoelingen. Deze hele gang van zaken verdient het daglicht niet. Ze zijn dan qua prijs goedkoop, maar je boet zeker in op klantvriendelijkheid, servicegerichtheid, bereikbaarheid en redelijkheid.

Ga alsjeblieft elders verzekeren als je dit gedoe het geld niet waard vindt.

Sander
04-07-2019

Niet door acceptatie om onduidelijke reden, geen uitleg en uren in de wacht

Ik heb geprobeerd om een woonhuis- en inboedelverzekering af te sluiten. De meest basic opties aangevinkt met overal maximaal een eigen risico aan mijn kant als er eens iets gebeurt. Mijn achtergrond is vlekkeloos, nooit iets geclaimd maar wel altijd netjes betaald. Nu krijg ik een email dat ik afgewezen ben zonder uitleg. Wel een telefoonnummer erbij. Dat heb ik gebeld en werkelijk meer dan 2 uur in de wacht gestaan en dan om 18:00 wordt de verbinding verbroken en krijg je niemand aan de lijn. Terwijl steeds een bandje afspeelt dat je de enige wachtende bent en je zo iemand aan de lijn krijgt.

Misschien maar beter ook dat ik niet geaccepteerd ben want deze 'klantbehandeling' voorspelt weinig goeds.

Mario
01-07-2019

Lesauto

Hadden naast een lesauto ook een gewone auto, na jaren beëindigen ze de autoverzekering van onze gewone auto omdat we een rijschool hebben. Alsof ik met die ouwe Mitsubishi les geef. We hebben de rijschool al meer dan 10 jaar en al meer dan 10 jaar verzekerd bij Ditzo. Bereikbaarheid is ook een ramp en service is waardeloos. Gewoon naar Independer.nl en een andere verzekering kiezen

Danielle
13-06-2019

Inboedelverzekering

Vorig jaar een opstal-, auto,- en inboedelverzekering afgesloten. Vandaag kreeg ik een mail m.b.t het nieuwe verzekeringsjaar. In de bijlage staat nu vermeldt, dat indien ik geen BORG-certificaat heb, mijn inboedel niet verzekerd is tegen diefstal. Ik heb 2 keer de klantenservice gebeld. Deze probeerden me af te wimpelen. Ik moest de verzekering maar beeindigen en opnieuw aanvragen. Zij waren ook niet op de hoogte van deze regeling. Na lang aandringen kreeg ik te horen, dat vanwege het woonoppervlak van de woning, de inboedel op 100.000 euro ingeschat is. Vanwege de garantie tegen onderverzekering willen ze dat wij dit certificaat regelen. Vorig jaar was dit niet zo. Maar zeg nou zelf, een inboedel van 100.000 euro?!

William
01-06-2019

Expliciet gevraagd of tandverzekering raadzaam was

Mijn partner moest haar slechte gebit laten trekken. Het was tegen overstaptijd, dus ik vraag of het raadzaam was om voor haar een jaar een aanvullende tandverzekering te nemen. Degene die ik aan de telefoon had zei dat ik dan niet zoveel bij hoefde te betalen, dus afgesloten. Ik heb dat jaar € 1000,- uit eigen zak moeten betalen en niets vergoed gekregen van Ditzo! Verderop dit jaar en het jaar erop werd een door de tandarts noodzakelijk bevonden verzoek voor implantaten ook nog tot 3 keer afgewezen; de tandarts wist mij te vertellen dat Ditzo de moeilijkste zorgverzekeraar is op het gebied van implantaten. Dit jaar ben ik om deze reden dan ook overgestapt naar een andere zorgverzekeraar.

Rinus
16-05-2019

Autoverzekering

Ben vele jaren klant van Ditzo,nu niet meer.Reden heb 41 jaar schadevrij gereden, Heb een andere auto aangeschaft en wilde die laten overschrijven. Maar helaas dat ging niet, was te oud 81 jaar.Dat is niet erg klantvriendelijk. Dus denk er goed over na als je op leeftijd komt.Ben nu naar een andere verzekeraar overgestapt zonder problemen.

Rick
15-05-2019

Fijne, transparante restitutiepolis

Ik heb (na een jaar in het buitenland) met alle vertrouwen wederom een Ditzo zorgverzekering afgesloten met verplicht eigen risico.

Ditzo is goed in klantencontact, behulpzaam en ik heb in de jaren dat ik hier verzekerd ben geweest nog nooit zelf een rekening hoeven indienen, terwijl ik wel uit alle zorgaanbieders in Nederland kan kiezen.

Ze zijn transparant over het eigen risico en smeren je geen verhoogd eigen risico aan (ik ben mijn verplicht eigen risico sowieso wel kwijt, dus dat zou ik ook nooit doen). Daarnaast zijn ze erg transparant en bieden ze inbegrepen in de premie pechvogelhulp bij ongelukken aan. En de premie is één van de laagste in Nederland.

Absolute aanrader.

24-04-2019

Overname Generalii

Ditzo handelt zonder hun administratie op orde te hebben. Website toont niet betalingsgegevens, ze komen met onbenoemde betalingen en ondanks dat alle betalingen zijn gedaan ( onder protest) wordt toch de autoverzekering stopgezet.

Pure uitbuiters/opportunisten.

Advies: stap zo snel mogelijk over naar een eerlijke aanbieder.

05-04-2019

Inboedel aanvraag afgewezen

Bijzonder acceptatie-maatstaven houden zij erop na: zij wijzen je af indien je 3 schades of meer heb gemeld of bij betrokken bent geweest afgelopen 3 jaar ONGEACHT je als schuldige bent aangewezen of niet. In mijn situatie heb ik vorige jaar voor het eerst in 10 jaar aanspraak gemaakt op mijn inboedel voor een sullig bedrag a 100EU, het jaar daarvoor is er iemand op mijn auto geknald die als schuldige is aangewezen en van zijn WA verzekering ben gecompenseerd.en de 3de weet ik niet eens meer zo onboeiend zal het zijn geweest, bijzonder. Antwoord van telefonist was dat zij een klein bedrijf zijn en daardoor streng zijn (riiight) Kan niet wachten dat ik volgend jaar mijn zorgverzekering kan stoppen bij hun

Colin
03-03-2019

Top zorgverzekering

Al meerdere jaren tevreden klant bij Ditzo voor mijn Zorgverzekering. Steevast ieder jaar de goedkoopste zorgverzekering. Kiezen is simpel, Ditzo biedt alleen een restitutie polis aan. Ditzo keert snel uit en handelt vragen netjes af.

Arjan
27-02-2019

Slechte schadeafhandeling

Ik heb op 22 dec schade aan mijn auto omdat iemand zijn autodeur opende eerst gooide deze persoon zijn deur open zonder te kijken ik boven op mijn rem die meneer deed toen zijn portier weer dichter en gebaarde dat ik eerst mocht rijden terwijl deze meneer aan de telefoon zat en met de verkeerde hand zijn deur vast had.

Vervolgens reed ik er langs en meneer liet zijn deur los en die kwam tegen het spatbord van mijn achterwiel deuken en krassen.

Vervolgens stap ik uit kijk naar de auto ja hoor schade dus ik tegen de meneer van de andere auto ehhh ik heb schade doordat u het portier tegen mijn wagen liet gaan.

Vervolgens was ik een kanker racist en wilde ik hem op laten draaien voor iets wat hij niet gedaan zou hebben en wilde meneer weg rijden dus ik foto van zijn kenteken en de politie gebeld. Dus meneer bleef toch maar wachten op advies van een omstander.

Politie er bij auto’s naast elkaar meneer in de auto ik in de auto mijn zoon in de auto deur open en ja hoor volgens de politie 99 % overeenkomst. Schadeformulier ingevuld. En opgestuurd taxatie gedaan ook opgestuurd dus bellen na een aantal weken hoe het met de afhandeling het was allemaal gied en het schadebedrag zou uitgekeerd worden maar een aantal weken later nog niks weer bellen en appen vervolgens krijgen ze hun cliënt niet te pakken en hij heeft het schadeformulier niet opgestuurd. Dus was de vraag of ik getuigen heb die er bij waren ivm een getuigenverklaring dan zouden ze de zaak kunnen afhandelen dus mijn zoon een getuigenverklaring ingevuld en opgestuurd was prima in orde de schadeafhandelaar zou binnen 10 werkdagen reageren en u raad het al niks. Dus weer bellen en appen en nu komen ze met het verhaal dat ze niet weten wie de schuldige is ? politie rapport kunnen ze opvragen ze hebben mijn schadeformulier en een getuigenverklaring en elke keer als ik nu bel is de schadeafhandelaar toevallig of eten pauze of niet aanwezig. Dus nu maar naar mijn rechtsbijstand dan mogen die er mee verder ik ben wel klaar met ditzo

13-02-2019

Ditzo grote criminelen zijn het

Hallo wil even me verhaal kwijt over ditzo inboedel verzekering . Ik heb nog nooit problemen gehad met verzekering. Bij de aanvraag blijkt dat ik een vraag fout had ingevuld . Wat Zeker niet opzettelijk . Is gebeurt . Gaat om.de vraag of ik de laatste 5 jaar schade heb gehad . Bij andere verzekering . Had ik ja in moeten vullen . Nu hebben ze me per direct uit verzekering gegooit . En van een schade . Bedrag terug gevorderd. Met een incassobureau. Vervolgens krijg ik een ander incasso op me dak gestuurd . Met incasso kosten . Dat ik me premie niet betaald heb . De behandelaar is peter van dinten . Van asr . Nu heb ik verschillende acounts aangemaakt . En de vraag met ja ingevuld . Werdt gelijk geaccepteerd als klant . Heb filmpjes ervan gemaakt hoe dat te werk gaat . Hebben nig meer mensen problemen gehad met de aanvraag . Is me vraag? Ze willen alleen incasseren . Ik noem het een professionele mafiabende ditzo verzekeringen en ga zeker verder hiermee .

10-02-2019

Disproportioneel veel schades gemeld ?

Medio 2018 wilde ik opnieuw een autoverzekering afsluiten bij Ditzo (ik had in het verleden goede ervaring met Ditzo). Tot mijn grote verbazing kon dat niet meer omdat het CIS disproportioneel veel schademeldingen van mij had geregistreerd volgens Ditzo. Dat waren er toen 4 waarvan 1 inboedel claim 1 lakschade 1 ruitschade en 1 aanrijding waarvan de schuld bij te tegenpartij lag. Inmiddels zijn daar 2 van overgebleven (CIS bewaart 5 jaar). Tot op heden kan ik mij nergens meer voor verzekeren. Elke verzekeraard vraagt of mij ergens ooit een verzekering is geweigerd daar moet ik ja op beantwoorden. Verzoek aan Ditzo om deze administratieve aantekening te verwijderen heeft tot nu toe geen succes gehad.

Joost
29-01-2019

Door GLH top mijn letselschade verhaald via Ditzo

Echt superblij met het verhalen van mijn letselschade door GLH die was benoemd om namens mij, mijn letsel te verhalen. Echt super!

Petra
24-01-2019

Top zorgverzekeraar!

Nu al een paar jaar klant bij Ditzo zorgverzekering. Alles wordt voor mij en mijn familie top geregeld!