Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Shali
20-06-2018

Autoverzekering

De 8 ste van juni nieuwe kenteken doorgeven vandaag de 20st nog niet verzekerd het blijkt dat ze het erg druk hebben om de acceptatie te beoordelen er moette meerdere handelingen verricht worden ja hoor 12 dagen lang ga zoekken nasr een andere verzekering

Rkm
12-06-2018

Beëindiging auto verzekering

Vandaag 12 juni 2018 heb ik van Ditzo per mail door gekregen dat mijn autoverzekering per 31 mei 2018 is beindigd?!? Ik heb geen achterstand op mijn polis. Ik heb veel autoverzekeringen meegemaakt, maar Ditzo die kan er echt wat van mijn beoordeling is een 1 helaas. Ze verdienen een Dikke 0. Nu maar hopen dat ze bij de RDW niet echt scherp zijn geweest de afgelopen week.

Marion
12-06-2018

Hopeloze verzekering

Sinds 2011 maandelijks voor rechtsbijstand verzekering betaald. Nu dat we deze willen aanspreken blijkt het polis nummer op iemand anders zijn naam staat. Bellen is niet mogelijk en terug gebeld worden is al helemaal hopeloos. Via app duurd het uren / dagen voor je iets hoort. Nu alleen maar hopen dat dit nog goed kom'.

Mootje
05-06-2018

Uitstekende zorgverzekeraar!

Al jarenlang zeer tevreden klant van Ditzo. Geen moment spijt van de overstap lang geleden. Altijd helder, makkelijk, online te regelen, goede inzage, termijnbetalingen eigen risico. Ik blijf!

Prem
19-05-2018

Heel DITZO aan de app en chat maar geen resultaat

Na 10 dagen trachten mijn auto en dekking te wijzigen, niet verder gekomen met ; "het ligt bij acceptatie, we lopen achter, nog even geduld." Verder meerdere malen de zelfde vragen gekregen terwijl ik al meerdere jaren bij Ditzooi verzekerd ben! Antwoorden op vragen die nog voor 09:00 uur zijn gesteld, worden pas na 19:00 uur beantwoord.

Uiteindelijk uit wanhoop al mijn verzekeringen overgeheveld naar een "betrouwbaardere" verzekeraar, uit angst voor een boete van het RDW!

Jack
11-05-2018

Zeer slechte communicatie

Contact opnemen met het bedrijf gaat niet/heel moeilijk, behalve als je de premie niet betaald heb, dan zijn ze er als de kippen bij. Toegeven: premies zijn laag maar daar krijg je ook bagger voor terug. Ik raad het niemand aan.

Loes
01-05-2018

Stiekeme wijziging in polis

Bij de nieuwe polis van Ditzo voor een inboedelverzekering bleek als nieuwe voorwaarde een diefstalbeveiligingscertificaat te worden geeist (zonder certificaat niet verzekerd!). Dat werd in de mail bij de nieuwe polis niet aangekondigd. Het stond uiteraard wel in de polis, maar ook pas op de tweede pagina. Deze gang van zaken vond ik alles behalve netjes.

C.
26-04-2018

Rechtsbijstandsverzekering

Ik heb vanaf 2012 een rechtsbijstandverzekering met module Fiscaal & Vermogen, daar valt ook een vakantiehuis in het buitenland onder. Nu heb ik een probleem aangemeld en nu wordt mij gezegd dat ik hier niet voor verzekerd ben, terwijl ik al 6 jaar premie betaal voor deze dekking. Ik word al 14 dagen met niet steekhoudende argnumenten aan het lijntje gehouden, terwijl ik de mij opnieuw toegestuurde voorwaarden toch echt deze dekking staat. Ik krijg het nare gevoel dat men wel premie graag wil innen, totdat het op een beroep op de verzekering doen gaat, dan geven ze op alle mogelijke manieren niet thuis. Ik voel me echt belazerd.

Flip
18-04-2018

Zeer slechte communicatie

Ik ben zeker van plan mijn autoverzekeringen op te zeggen bij Ditzo!

Wouter
17-04-2018

Communicatie bijzonder teleurstllend.

De communicatie met dit bedrijf laat echt te wensen over. Er kan alleen worden gecommuniceerd via een chat of whatsapp. De whatsapp word doorgaans niet, beperkt en enorm laat beantwoord. Ook de polismap is tot twee maal toe bij ons overhoop gehaald waardoor je niet bij de polis kon. Eerste keer een overeenkomst gesloten met een bol.com bon presentje. Tweede maal ging het zo slecht dat ik een deel van de verzekeringen wilde oversluiten. Hier wilt men geen uitzondering maken m.b.t. de 1 jaar contract duur. Ook al ben je weken bezig om de dienst normaal geleverd te krijgen. Mijn advies als consument, niet deze verzekering afsluiten. Het laat echt te wensen over.

Balder
15-04-2018

Slecht bereikbaar en overschrijven auto zaterdag moeilijk.

Ik probeer op zaterdag een nieuwe auto aan te melden online, 2 dagen wachten voordat je kunt weg rijden. Bij telefonisch contact niemand die je te woord staat op deze dag. Het was enorm gênant en zie niets meer terug van de Ditzo van een paar jaar geleden, die een van de betere voor de klanten was.

Gerrit
26-03-2018

Verkapt eigen risico ! Let op!

Bijna 50 schadevrije jaren, dan heb je een keer een lichte schade van +/- € 1200,- door het raken van een klein paaltje op de dorpel en kom je er ineens achter dat je ipv € 150 eigen risico eigenlijk geen vrije keuze hebt of je te maken krijgt met nog eens € 500,- extra eigen risico! Ten tijde van de schade was de auto enkele dagen ervoor ingeruild voor een automaat, de verkoper wilde de auto wel inruilen voor € 1000,- minder en wij zouden dan de € 1200,- schade laten uitkeren op onze eigen rekening, echter Ditzo geeft aan dat als wij de auto niet laten herstellen op de manier zoals zij zelf willen, en door een Ditzo aangewezen bedrijf dan zou er naast de € 150,- eigen risico, € 500,- extra en de kosten van een expert in rekening worden gebracht, al met al zouden wij dus om en nabij € 800/€ 850 aftrek krijgen van het totale schadebedrag. Bij Ditzo heb je in principe dus GEEN eigen keuze of je hebt een zeer hoog verhoogd eigen risico!

Ray
25-03-2018

Buitenland declaratie

Sinds 7 februari 2018 wacht ik op een uitbetaling van een nota zorg buitenland, Nu ruim 6 weken later is de declaratie nog steeds niet afgehandeld. Op aanraden van een medewerker Ditzo met een verwijsbrief van een huisarts in Spanje naar een voetkliniek. Ze blijven maar moeilijk doen!

23-02-2018

Discriminatie Ditzo op rookgedrag

Na bezoek bij tandarts bleek dat opvulling van prothese niet mogelijk was ( machtiging afgegeven binnen 3 weken zonder aanvullende vragen) en dat er nieuwe implantaat moest worden geplaatst dit gebeurde op 1 juni 2017 de aanvang van de behandeling was gepland vanaf 24 juli 2017 doorlooptijd 4 maanden dus alles in 2017. ( planning gebaseerd op ervaring doorlooptijd) de machtiging was aangevraagd op 20 juni 2017 bij ditzo , daar een gewoonlijke machtiging 2-4 weken duurt werd op 18 juli gevraagd waar machtiging bleef. Eerst werd gesteld dat er geen aanvraag was ,( derhalve een maand niets uitgevoerd) echter later op 19 juli werden aanvullende vragen gesteld, hierbij werden discriminerende niet integere vragen gesteld over het rookgedrag,hierdoor werd pas 26 juli de machtiging gegeven. Daar de behandeling € 2.000,- kost is de behandeling van 24 juli geannuleerd met als gevolg dat vanwege vakantiebezetting de behandeling pas op 2 oktober kon plaats vinden en doorliep in 2018. Gevolg in januari rekening van €385,- eigen risico. Reactie ditzo : juridisch staat er geen verplichting om binnen een bepaalde tijd een machtiging te geven. Dit is absurd.en 4 weken wachten?past niet in deze tijd en deze vrijheid past niet bij adequate zorgverlening. Kort en goed goedkoop is duurkoop, voor mij geen ditzo meer ( is dochter van amerfoortse) , ballentent! daarnaast stelde ditzo slecht eenmalige goedkeuring vanwege beeinvloedende werking van roken als ondoelmatig. Notabene slinken van de kaak is niet tegen te houden vanwege leeftijd en is een natuurlijk proces of je nu wel of niet rookt. Ook zorgplichtig discriminerend om noodzakelijk zorg tijdigheid op korte termijn machtiging af te geven.

Henny
13-02-2018

Onbereikbaar, komen afspraken niet na

Had problemen met een declaratie van ziekenhuis. Hierover contact gehad met Ditzo via klachtenformulier. Hebben 1x gereageerd, belafspraken met mij gemaankt, maar komen deze afspraken niet na. Reageren ook niet op SMS berichten van mijn kant. Als je belt hang je minstens een kwartier in de wacht, terwijl je de eerstvolgende beller bent! Slechte zaak, slecht bedrijf. Heeft totaal niks met zijn/haar clienten.

RL
02-02-2018

100% vergoeding is bij Ditzo niet 100%

Ondanks de uitgebreide tandartsverzekering vergoed Ditzo niet 100% van een behandeling van de mondhygiënist. Dat vinden ze geen standaard behandeling. Je mag uiteraard wel de volle premie betalen. Oplichters eerste klas!

19-01-2018

ALS je iets hebt krijg alleen maar robot denkende medewerkers aan de telefoon w

Lees dit [ UPDATE 19-01-2018 ] zodat het jullie niet kan overkomen . zorg er voor dat je niet alle verzekeringen op een naam hebt staan.

Zoals ik al eerder zei ,Ik heb een andere auto gekocht en betaald maar kon deze nergens verzekeren omdat naar aanleiding van de gegevens van het CIS afgewezen is [Alle schade die u cleamd/maakt van alle verzekeringen gaan naar het CIS .Dus als je een verzekering afsluit dan kijkt de verzekeraar in het CIS dossier. Onbegrijpelijk het gaat kennelijk om 5 schade gevallen in 5jaar over 4 verschillende verzekeringen nu heb ik ook een camper verzekering die schade had en ook een woonhuis verzekering waar ik een schade geclaimd heb en een reisverzekering ,maar in 50 jaar geen enkele aanrijding gehad. Wel door toedoen van anderen schade geleden aan mijn auto ,bij geen enkele schade is er twijfel geweest van fraude. DITZO en veel verzekeraars handhaven ruckzichtloos 5 x schade in 5 jaar dan verzekering geweigerd , wel of geen schuld daar kijken ze niet naar. Nu ben ik gaan googlen of er ook verzekeringen zijn die niet aan gesloten zijn bij het CIS. OHRA gaf de uitkomst, men had de zelfde vragen als DITZO op de laatste vraag na . De afwijkende vraag was .Heeft u de laatste 2 jaar een aanrijding gehad door uw eigen schuld? Nee, was mijn antwoord en ik was binnen 5 min. verzekerd.daar heb ik 3 dagen voor aan de telefoon de chat de email en de wappsap gezeten. De verzekering was net bij OHRA gesloten ,toen na 3 dagen het 'hoofd' belde van DITZO en haar er op wees dat ik daardoor mijn vlucht heb gemist en deze opnieuw moest boeken en dat ik dat op hun zou verhalen en weet u wat ze zei, u kunt dat toch verhalen op uw reis verzekering ,de rest is niet voor publicatie geschikt.

12-01-2018

Door en door verrot

Een omstreden organisatie als onderdeel van ASR. Veel van hun online diensten werken niet en de daarbij vermelde mailadressen leiden nergens toe. Niemand van hen voelt zich verantwoordelijk. Klacht indienen heeft ook totaal geen zin! Als je na tig pogingen iemand aan de lijn krijgt dan liegt hij/zij over alles (zelfs over zijn/haar eigen functie) en probeert je in de mailing te nemen. Kortom, een uitermate commerciële, lage en slinkse organisatie zonder respect en hart voor de klant. Weg ermee!

Inge
26-12-2017

Claims niet gelezen, geen contact te krijgen

In juli heb ik een ongeluk gehad in het buitenland, en sindsdien probeer ik contact met de reisverzekering te krijgen om te vragen welke gemaakte kosten ik kan declareren. Ik heb alle bonnen, overzichten, brieven meerdere malen toegestuurd maar krijg pertinent geen reactie. Belachelijke tent.

Gerrit
25-12-2017

Laat lang op afwikkeling wachten.

Aangereden door een motor 100% duidelijk wie schuldig was ik had ook nog een getuige maar zit nu al drie maanden te wachten op afhandeling. Ik denk er nu dus ook had aan om mijn verzekeringen te stoppen bij Ditzo en bij een ander onder te brengen ANWB