Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

10-12-2017

Onbereikbare Live Chat DITZO ondanks info dat direct reactie

Omdat ik als jarenlang Ditzo klant sinds 2013 mijn aanvullende verzekeringen voor 2018 wilde aanpassen geprobeerd vraag te stellen via hun Live Chat (namelijk geen telefoonnummer om te bellen, alleen Live Chat met direct reactie en andere varanten als Whatsapp etcetere met na 2 uur reactie). Ondanks meerdere pogingen en meer dan half uur wachten geen enkele reactie ondanks melding dat medewerker voor chat gezocht wordt. Omdat ik zelden iets heb zoek ik nauwelijks contact met Ditzo. Nu vraag ik m ij af of ik wel bij de juiste maatschappij zit. Wel beloven dat er goede bereikbaarheid is maar puntje bij paaltje weinig waarmaken.

Rene
28-11-2017

Schade aan parketvloer

Tijdens een verjaardag bleek dat een van de bezoeksters een naaldhak zonder rubber stukje droeg en waarmee het spijkertje onherstelbare schade veroorzaakte. Ditzo regelde een expert en vervolgens werd er meteen 50% naar mij overgemaakt voor de vernieuwing van de hele vloer. Na afloop ontvang ik de resterende 50%. Prima gedaan!

Joyce
22-11-2017

Goede service en snelle afhandeling declaraties!

Voorheen altijd verzekerd geweest bij CZ. Totdat ik er via een zorgvergelijker achter kwam dat Ditzo veel goedkoper was en uitgebreider was in pakketten. Nu ben ik reeds 4 jaar tevreden klant!

De service is netjes en je krijgt snel antwoord. Het enige minpuntje hieraan is dat je niet meer kunt bellen. Via whatsapp heb je over het algemeen dezelfde dag nog antwoord. Dit is naar mijn mening het snelst.

Nu ben ik zwanger en wil ik mijn pakket uitbreiden. Dankzij de info van de medewerkers heb ik snel inzichtelijk wel pakket het beste bij mij past. Minpuntje: Bij het duurste aanvullende pakket wordt bevallen in een ziekenhuis zonder medische indicatie maar voor 75% vergoedt i.p.v. volledig vergoeding.

Overwogen om over te stappen zodat ik volledige vergoeding krijg, maar het is het niet waard. De service en goede en snelle afhandeling van declaraties is mij meer waard.

Tony
09-11-2017

Alles kost extra moeite

Bij Ditzo doen ze er alles aan om iets wat in de basisdekking zit, niet te vergoeden. Het wordt voor de verzekernemer een administratieve hel.

07-11-2017

Goedkoop wordt duurkoop

Na simpele aanrijding van tegenpartij kostte het ons 1 jaar om de schade terug te verhalen. Zoals we weten zonder rechtsbijstand moet je dit zelf proberen. 2e probleem, na 1 maand betalingsachterstand geheel onbewust nadat Ditzo in de fout ging door een ander incassantnr te gebruiken, werd de dekking zonder pardon opgezegd. Geen sms/app/email, nee gelijk een boete van RDW van 400,-. Coulance van Ditzo, helaas had u maar moeten betalen. (Na 2+jaar al klant) Onvoorstelbaar slecht

Marinus
06-10-2017

Niet duidelijk wat er wel en niet verzekerd is

Via independer een inboedelverzekering afgesloten. Zo goed mogelijk doorgelezen wat wel en niet verzekerd is. Als gadget enthousiasteling extra gelet op verzekeren van tablet, telefoon, laptop e.d.

Expres een all-risk verzekering afgesloten. Wil ik recent de reparatie van mijn tablet declareren. Word het direct afgewezen.

Nu is het bijna december en heb ik toevallig recent een huis gekocht, maar ik weet al waar mijn opstal en autoverzekering NIET wordt afgesloten!

Dan ook nog de klantenserrvice hun houding.

EEN DIKKE VETTE 1 VOOR DITZO!

TJ
01-08-2017

Bureaucratisch bedrijf, gebrekkige klantvriendelijkheid

Op de app duurt het vrij lang voor je antwoord hebt, als je dan iemand op de app hebt zal een andere medewerker weer op jouw antwoord ingaan. Bij "doorzetten" naar een andere afdeling krijg je soms dagen geen bericht. Zeer onpersoonlijk, wordt niet meegedacht naar een oplossing maar star vastgehouden aan regeltjes die een hoop overlast veroorzaken en zeer makkelijk te verholpen zijn. Ik raad iedereen af hier te verzekeren! Totaal gebrek aan klantvriendelijkheid.

Corne
20-07-2017

WA verzerkering

Een paar dagen geleden ben ik van achteren aangereden terwijl ik stilstond. Ditzo stuurt me met een kluitje in het riet: ik moet zelf de schade maar gaan claimen bij de tegenpartij, omdat ik alleen een WA-verzekering heb. Hele slechte service! En een hoop ellende. Ik kan iedereen Ditzo (onderdeel van ASR) afraden.

Allen
14-07-2017

WA verzekerd zoek het zelf maar uit!

Ben WA verzekerd met mijn auto bij ditzo. Werd van achteren aangereden terwijl ik stilstond in file. Schadeformulier ingevuld met tegenpartij. Schade gemeld via whatsapp aan Ditzo. Na 36 uur nog steeds geen enkele reactie. Gebeld, u heeft geen schade bij anderen veroorzaakt? Dan moet u zelf u schade bij de tegenpartij gaan claimen enz! Bij mijn vraag of dit zo bij alle verzekeraars ging kreeg ik als antwoord: ja alle verzekeraars werken zo! Dus nu kan ik zelf alles gaan regelen. Ga naar een andere verzekeraar want dit is totaal geen service en in mijn ogen waardeloos!

10-07-2017

Rondjes draaien, slechte communicatie

Afgelopen zaterdag auto ongeluk gehad door toedoen ander. Gegeven de omstandigheden, kapotte onderarm, gaan bellen met Ditzo. Resultaat tot drie keer doorverbonden naar een andere medewerker die telkens de schade opnam "oh dat heeft u al doorgegeven? Excuses maar het moet nog een keer" "Ik verbind u even door met een collega voor verdere afhandeling" Etc. Vervolgens online schade doorgegeven, dit leek prima te gaan. Echter de maandag er op direct om 9:00 gebeld met Ditzo omdat ik het bericht kreeg dat de aangifte niet compleet was. Vervolgens dit direct gecorrigeerd met het verzoek te bevestigen of het nu wel goed was doorgekomen. Tevergeefs. Dikke onvoldoende Ditzo, het kost mij een middag werk om e.e.a. te regelen en het is nog niet geregeld.

Kim
03-07-2017

Alternatieve geneeswijze

Je denkt dat je goed verzekerd bent voor alternatieve geneeswijze. Al jaren ga ik naar de Voetreflex en krijg bij CZ, VGZ altijd mijn facturen gedeeltelijk vergoed! Dit jaar ben ik over gestapt naar Ditzo. Nu krijg ik ineens niets meer vergoed omdat ze niet ingeschreven staan bij de hun geselecteerde beroepsvereniging. Te gek voor woorden! Nu kijk ik op de site naar welke alternatieve genezer ik wel zou kunnen gaan. Zit er hier in Brabant geen een! Zelfs tot 75 km vanuit mijn woonplaats. Hoe kunnen ze mij deze zorg dan bieden! Iemand tips hoe ik snel van deze ontzettend slecht zorgverzekering af kan komen.

Mouncef
30-06-2017

Chronische fysiotherapie bij overstappen naar Ditzo ineens afgewezen!

Vreselijke dienstverlening. Ze zetten je steeds in de wacht om termijn af te wachten is de termijn afgelopen kan je alweer wachten!

Zo lang je niks mankeerd is het een goede verzekeraar maar oooh weee je hebt iets nodig wat ze buiten de basisverzekering proberen te stellen dan ben je niet jarig en kan je je vakantiegeld gebruiken voor rekeningen voor de zorg!

Aub noooit overstappen naar Ditzo en zit je bij Ditzo ga zsm weg voordat je hulp nodig hebt.

Gr

Sarah
27-06-2017

Bij Ditzo meer dan een nummertje

Ditzo is wat mij betreft de eerste verzekeraar die door middel van een persoonlijke benadering een onwijs fijne klantbeleving met zich mee brengt. Er wordt begripvol en meedekend gereageerd op onverwachtse situaties.

Caatje
26-06-2017

Weigert operatie te vergoeden ontkent diagnose specialist

Na lang zoeken wegens ernstige toenemende klachten is de oorzaak gevonden.eenvoudig te verhelpen met een operatie kosten a 1800 euro. Zij WEIGEREN dit. ze ontkennen de diagnose van de specialist. Ik kan niet meer werken zit ziek thuis. dit is zorgmijden. IK RAAD EENIEDER AF hier te verzekeren , ze laten je eerder dood gaan dan je beter te maken

Willy
25-04-2017

Schade afhandeling

Schade afhandeling is schandalig slecht,duurt en duurt terwijl de schuldvraag vast staat en het bedrag aan schade relatief laag is 417 euro toch duurt de behandeling al 8 weken met geen enkele reaktie,waarom duurt dat zolang? Niet klant vriendelijk gelukkig ben ik daar niet verzekerd zou dat wel zo zijn zou ik mijn verzekering daar onmidelijk opzeggen aanrader ga niet in zee met Ditzo wat een slechte verzekeraar

Alyssa
21-04-2017

Echt geen aanrader! blij dat ik overgestapt ben!

Echt te slecht, slechte service, slecht contact!

beloven van alles en doen niks, zijn elke maand aan het klote met de premie, dik 150€ teveel betaald en na dat geld kan ik waarschijnlijk fluiten.

Anneke
07-04-2017

De geduld en niet zeuren zorgverzekering van Ditzo.

Enkele jaren geleden naar Ditzo overgestapt, altijd prima want ik mankeerde ook weinig tot niets. Tot vorig jaar, ik kreeg Pfeiffer en die is chronisch geworden. Door de internist naar een revalidatie arts gestuurd en ik kom in aanmerking voor een revalidatie traject van 3 maanden. Ik blij want het valt onder de basisverzekering en ik voldoe aan alle eisen. Bij Ditzo weten ze dat nog niet! Al weken niet ! Het ligt bij het medisch team dat moet beoordelen waar ik wel of niet voor in aanmerking kom. De internist, revalidatie team , ze hebben allemaal contact opgenomen maar , ik moet geduld hebben en niet zeuren.

Artur
03-04-2017

Nooit geen ditzo meer

Ervaring met ditzo zeer slecht je word behandelt ik heb geen wahtsap telef niet te bereiken laatse jaar ditzo er zijn beteren verz waar je nog als klant behandelt word

Rik
13-03-2017

Super onhandig

Gezinspolis. alleen hoofdaangever kan facturen declareren. alleen hoofdaangever kan geld terug ontvangen op zijn / haar bankrekening. Wil je volledig gebruik kunnen maken van de vooraf beloofde diensten dan geen gezinspolis nemen.

M.H.D.
25-02-2017

Schadeafhandeling slecht

Probeer DITZO al 2 maanden in de modus van claim-afhandeling te krijgen. Tijdens reis verzekerde kosten moeten maken. Zelfs alarmcentrale contact geweest. Na terugkeer telefonisch contacten geweest met alarmcentrale. Zouden opvolging krijgen door DITZO. Ná schriftelijke claimindiening grote stilte. Nu aan het rappelleren! Overweeg opzegging per expiratiedatum.