Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Alexandra
02-08-2016

Goedkoop én goed!

2 jaar geleden ben ik overgestapt naar Ditzo. Ze zijn stukken goedkoper in hun zorgverzekering en ik ben aangenaam verrast door ze! Niet alleen hun prijzen zijn goed, ook hun zorg is erg goed.

Er was laatst bij mij iets fout gegaan bij een declaratie. Ik kwam daar zelf toevallig achter na een paar maanden, maar het is direct recht gezet en het geld stond binnen een paar dagen alweer op mijn rekening.

Ingediende declaraties worden sowieso snel uitbetaald, dat vind ik erg fijn!

Klantenservice is goed bereikbaar. Wat mij betreft geen enkele wanklank dus!

Femke
01-08-2016

Basiszorg bij Ditzo

Basis zorg bij Ditzo is echte basiszorg, Bij verwijzing lange wachtlijst en weinig ondersteuning daarvoor.

Verder voor iemand die nooit echt ziek is is het een goede verzekering

Angel
13-06-2016

Geen problemen

Wij zijn ook klant bij Ditzo en bellen doen wij niet wij hebben prima whatsapp contact . Binnen tien minuten alle antwoorden

Sanne
30-05-2016

Van het kastje naar de muur gestuurd

In eerste instantie lijkt Ditzo een prima verzekeraar zolang je geen problemen ondervindt.

Net als in zoveel gevallen blijkt goedkoop duurkoop te zijn.

Ditzo mag dan wel één van de goedkopere verzekeringsmaatschappijen te zijn maar wanneer je ook maar één simpele vraag hebt, word je meteen van het kastje naar de muur gestuurd.

Wanneer je belt, lijkt niemand lijkt verstand te hebben van jouw probleem en degene die er wel verstand van heeft kan tijdelijk (lees ALTIJD) afwezig.

Daarnaast geven ze zelf aan flinke onderbezetting te hebben en daardoor geen tijd te hebben voor jou (en je probleem)

Ben je dus op zoek naar een verzekering ? Dan zou ik eerst goed overwegen wat een goedkope premie je waard is, want kwaliteit, zorg en aandacht is bij Ditzo ver te zoeken.

03-05-2016

Wacht al twee maanden op terugkoppeling

Ik wacht al zo'n twee maanden op terugkoppeling van een schademelding. Steeds krijg ik het standaard mailtje dat ze het te druk hebben. Ondertussen wordt ik overspoeld met geautomatiseerde mails die elkaar kruisen.

Niemand schijnt me te kunnen vertellen hoe lang het duurt voordat mijn schade zal worden afgehandeld.

Al met al een slechte, trage zaak met gebrek aan communicatie en duidelijkheid.

Aruna
21-04-2016

Dramatisch!

Sinds vorig jaar verzekerd bij ditzo. Boeken mijn maandelijkse termijn terug wegens een administratieve fout aan hun kant, krijg nu allerlei incasso's op m'n dak. Dramatisch dit.

R.
19-04-2016

Slechte klantenservice

Ik ben al maanden bezig om mijn naam te laten veranderen ivm scheiding.

Bellen, lukt niet.

Mijn mails worden niet beantwoord.

Op whatsapp kreeg ik vanavond geen antwoord.

Terwijl hij online staat.

Volgens mij hebben ze hun mobiel en pc kapot....kunnen niet typen.. Of ze weten niet hoe het werkt.

Ze zullen wel aan de borrel zitten met zn allen.

Zeer slechte zaak!

12-04-2016

Onbetrouwbaar en onprofessioneel

Onbetrouwbaar, onprofessioneel bedrijf dat zijn klanten niet serieus neemt. 3,5 maand wachten op vergoeding van een declaratie, tientallen mailtjes en telefoontjes later en jullie blijven maar loze beloftes doen en bellen niet terug. Vandaag vertellen jullie me dat ik nog eens minimaal 21 dagen moet wachten tot goedkeuring, terwijl jullie dit al meerdere keren hebben toegezegd? Sorry Ditzo, maar ik ben mijn vertrouwen in jullie volledig kwijt en kan niet anders doen dan dan andere behoeden voor jullie ongeorganiseerde, onbetrouwbare bedrijf.

Bespaar je de energie en kies voor een volwassen Zorgverzekeraar.

Roy
30-03-2016

Brillen & Lenzen module van Ditzo = sigaar uit eigen doos

Je betaalt € 3 per maand en krijgt volgens DITZO een vergoeding van € 170 bij aankoop van een complete enkelvoudige bril, voorzien van dunne glazen op sterkte met ultra clean ontspiegeling. Nu kom je bij EyeWish, hebben ze een merk monturen actie dat je het merk montuur gratis krijgt t.w.v. € 200 maar dat je dan geen recht meer hebt op de vergoeding van DITZO. Kortom, je krijgt alleen de vergoeding als je de volle mep betaald. Dit betekend dus eigenlijk dat ik per jaar 12 x € 3 betaal = € 36 en slechts een vergoeding krijg van € 170 - € 36 = € 134. Kortom deze aanvullende module is ongunstiger dan gewoon de bril met de EyeWish kortingsacties kopen. Je betaald dus gewoon voor NIETS. BELACHELIJK!

Michel
14-03-2016

Onverzekerd rondgereden dankzij Ditzo

Na de schieding heeft mijn ex de verzekering bij Ditzo opgezegd. Nu blijkt dat ze haar verzekering op mijn bankrekening hebben laten doorlopen, en dat ik niet meer verzekerd ben.

Amateurs!

Sas
08-03-2016

Goede communicatie

Doordat ik contact heb gehad met de klantenservice via de telefoon heb ik ervaren dat zij goed communiceren en u snel en netjes te woord staan

Nol
29-02-2016

Onbereikbar en onprofessioneel

Heb div verzekeringen bij DITZO . Als je niets heb gaat at het goed.Dan heb je immers geen contact nodig.Is nl. niet mogelijk om ze te mailen. Wel via twitter etc, maar dat wil ik niet. Blijf voortdurend heen en weer twitteren maar lost niets op. Kost onnodig veel verloren tijd.Bellen is nauwelijks mogelijk. 2x gebeld en na 35 min. iemand aan de lijn die ook niets wist en een plaatje afdraait maar niets kan doen en er ook niets van snapt.Beloofde een mail,die er nooit gekomen is zelfs na 2x bellen niet. Passen ongevraagd de premie aan zonder je hiervan in kennis te stellen.Heb 3 mensen aan de lijn gehad die niet wisten wat een restitutiepolis was.Later kwam er iemand die zei excuus meneer U hebt gelijk.Je mag zelf je ziekenhuis zoeken. Wat een amateurs. Hoe krijgen ze die award 2016 ?

Alles loopt via diverse schijven, nooit iemand aan de lijn die het juiste weet of een beslissing kan nemen..Ze houden zich zo zelf aan het werk.

Idee: de helft van de mensen eruit en de juiste mensen in dienst nemen. Alleen kost dat wat meer, maar levert wel meer op.

Astrid
19-02-2016

Brillen & Lenzen verzekering

Gewoon slecht telefonisch contact gehad speciaal voor de brillen en lenzen zodat ik niet voor verassingen zou komen te staan. Nu dus een bril bij Specsavers gehaald (jaren zeer tevreden over) en word het niet vergoed ! Speciaal voordat ik ging overstappen naar DITZO naar geinformeerd ! Ronduit slecht!

Mina
10-02-2016

Niet doen!

Nooit nooi nooit meer hierheen. Ik was hun trouwe klant en heb ook mijn twee auto bij Ditzo verzekerd. Voor mijn nieuwe auto heb ik voor de eerste twee maanden vooruit betaald. 2 á 3 maanden later heb ik van RDW een beschikking ontvangen dat mijn auto niet verzekerd was en daarom moest ik een boete van €407 betalen. Ik met spoed Ditzo gebeld blijkt dat ik betalings achterstand had van mijn vorig auto en dus de twee maanden vooruit betaling verrekend was met oude polis. Zonder enige voorafgaande melding bij mij hebben ze verzekering van mijn nieuwe auto stop gezet bij RDW. Zodoende kreeg ik een boete van €407 van RDW. Dus ik zou maar twee keer nadenken voordat ik een verzekering afsluit bij deze bedrijf. Want je krijgt geen voorafgaande melding als er wat gebeurd. En ben niet eens begonnen met de premie dat maandelijks omhoog gaat zonder eerst wat te melden!

Pluk
09-02-2016

Kut bedrijf

ben al 2 maanden bezig met een schade het enige wat je te horen krijgt als je belt we gaan ermee aan de slag u hoort van ons vervolgens hoor je niks todat je zelf weer eens gaat bellen....zelfde antwoord !

Alma
09-02-2016

Afgewezen

Afgewezen voor een reisverzekering bij Ditzo, kan bij Stichting Centraal Informatie Systeem navragen wat zij over mij hebben staan en daar 2 tot 4 weken op wachten...

Andere verzekeringsmaatschappij gebeld, mijn verhaal gedaan en de reactie: "Ooo, Ditzo!" Dat verbaasde die meneer helemaal niet. Het pleitte, zo te horen, bijna in mijn voordeel dat ik daar was afgewezen.

Marije
07-01-2016

Goedkoop

Ben zeer tevreden over Ditzo. Online vind je alles over je verzekering. Als je een keer te laat bent met betalen treffen ze een regeling met je. Kwa kosten ben ik goedkoper uit dan bij andere zorgverzekeraars.

Ik blijf dus.

Heleen
04-01-2016

Ontevreden

Ik ben niet tevreden met ditzo. Ik heb dit jaar twee keer een aanvaring gehad met de verzekering.

Er wordt niet duidelijk gecommuniceerd wanneer de rekening wordt afgeschreven en dat je een achterstand hebt.

Daarom kon ik niet overstappen, omdat ik een achterstand had waarvan ik niet eens wist dat ik die had. Nu zit ik met grote spijt nog een jaar vast aan ditzo.

Hierdoor heb ik ook bijna twee keer een deurwaarder op mijn dak gehad.

Maris
02-01-2016

Medewerker onprofessioneel

medewerker stelde onbeleefde vragen en was erg gemeen tegen mij. Ook kon zij mijn vraag niet beantwoorden, terwijl het een makkelijke vraag was. Dat gaf voor mij de doorslag om niet bij Ditzo mijn zorgverzekering af te sluiten.

Maris
02-01-2016

Onprofessionele medewerker

Medewerker stelde zeer onprofessionele vragen en gaf onbeleefde antwoorden. Ook kon zij mij niet helpen met iets heel simpels, waar een andere verzekeraar binnen 10 seconden een antwoord op zou hebben. Jammer.