Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Sonja
22-11-2022

Makkelijk, duidelijk, geen gedoe en zo gebeurd

Snel zoals het hoort

Saskia
22-11-2022

Makkelijk om af te sluiten. Snel inzicht in je premie.

Het extra voordeel als je meerdere verzekeringen afsluit is echt een plus geweest voor ons om de overstap te maken

Soms positief.soms negatief.

Caspar
22-11-2022

Ditzo is (was?), als onderdeel van ASR, de meest klimaatvriendelijke verzekering (in een onderzoek uit 2018?)

voor mij de reden om voor Ditzo te kiezen

Simone
16-11-2022

Ik heb me net verzekerd dus ik kan nog niet veel zeggen over mijn ervaring met jullie. wel vind ik jullie website heel overzichtelijk

Ferrie
16-11-2022

De verzekering is goed .maar met het sturen van inlogcode gaat het fout.ik keek even naar het bericht ,en was druk met eten koken dus doe ik later wel even .niet dus alles al weer weg.alles op de telefoon is ook niets waard!

Gaarne een schriftelijke document

Imelda
15-11-2022

Makkelijk online info en prijzen

moeilijker om in teloggen als je wachtwoord steeds niet correct is

Mar

Overzichtelijk! Duidelijke site.

12-11-2022

Vakkundig en vriendelijk mij door de vragen een doorlopende

annuleringsverzekerig afgesloten

11-11-2022

Goed werkende site.

Ik had alleen per abuis een foutief aantal schadevrije jaren ingevuld en kan dit niet aanpassen merkte ik.

Alex
08-11-2022

Makkelijk afsluiten autoverzekering

Jetty
07-11-2022

Snel geregeld deze autoverzekering.

04-11-2022

Goede snelle service ondanks de toegenomen drukte op het internet en de app enz enz👍🏻

Mel
03-11-2022

Zeer slechte zorgverzekering. Ze hebben fouten gemaakt in het vergoeden van zorg (te weinig uitbetaald, of gewoon niet) waardoor ik herhaaldelijk contact heb moeten zoeken. Ze zijn lastig te bereiken; personeel van de afdeling declaraties die echt de juiste informatie hebben krijg je bijna niet aan de lijn. Mijn zorgverlener heeft zelfs in mijn naam mee moeten bellen om de juiste persoon te spreken te krijgen. Van verschillende zorgverleners heb ik begrepen dat Ditzo bekend staat als een vervelende zorgverzekeraar, die bijna haar best lijkt te doen om zo min mogelijk te vergoeden en/of het de klant zo moeilijk mogelijk te maken om dat voor elkaar te krijgen. In december switch ik uiteraard van verzekeraar en ik kom nooit meer terug. Een aanfluiting is het!

02-11-2022

Super snelle acceptatie van de aanvraag voor een autoverzekering

Therese
01-11-2022

Goede en efficiënt werkende site. Snel werkend afsluit proces

Mieke
27-10-2022