Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

J. Nijkerk
10-01-2015

Brilabonnement absolute afrader

Het brilabonnement is iets wat geheel is af te raden. Je hebt recht op een vergoeding van €100 voor een complete bril.

Nu kies je een montuur dat in de aanbieding is met een speciale kortingsactie voor iedereen, al dan niet bij Ditzo verzekerd.

De aanbieding: Op ieder montuur krijg je €200 korting. Dus gekozen voor een montuur van €149. Omdat je nooit meer korting krijgt dan de prijs van het montuur is de prijs €0 . Volkomen terecht van de brilleboer.

Dan komen de glazen daar nog bij. En dan hanteert Ditzo ineens een vergoeding van €48 voor een complete bril (€0 montuur en + €348 glazen) 'omdat je ook al een gratis montuur krijgt.' Volslagen onzin, het is een algemene aanbieding, dus niet specifiek voor Ditzo verzekerden. Zou ik een montuur hebben aangeschaft voor meer dan €0 dan zou ik wél de volle vergoeding hebben gehad.

Advies: Direct het brilabonnement opzeggen (heb ik per 1 januari gedaan), en de premie van het brilabonnement zelf in een potje stoppen. Tegen de tijd dat er een nieuwe bril moet komen heb je dan zelfs meer in dat potje dan je ooit zou krijgen uitgekeerd.

Ook nog even te rade gegaan bij twee experts in het inbrekers- en oplichtingsvak. Jacobse en Van Es (Koot en Bie): 'Gouwe handel voor Ditzo'.

Verder gaat alles heel efficiënt, duidelijke overzichten, snelle afhandeling. De vrije zorgkeuze is ook een prettig verschijnsel. Daarover ben ik wel tevreden.

Miranda Groenendijk
05-01-2015

Transparant bedrijf, snel, informeel en declareren was nog nooit zo makkelijk

Gisteren een paar declaraties gedaan via de app van Ditzo, tóp zeg! Vanuit de app maak je een foto van de factuur, 2 keer klikken en de declaratie is ingediend. Meteen een mail per bevestiging. Geen oubollig ge-u en ge-uw maar lekker je en jij. Misschien had ik ergens anders goedkoper uit kunnen zijn, maar ik blijf lekker bij Ditzo. Nu afwachten hoe snel ik het geld op mijn rekening krijg gestort.

M keizer
30-12-2014

Weinig zorg nodig gehad

Wat ik heel vervelend vond is de heel verschillende datums dat ze het geld van je rekening incasseerden. Soms ook rustig een maand niet en dan in 10 dagen even 2 keer zorgpremie van je rekening halen. Ik heb erover gemaild, maar hun dat kon niet veranderd worden. Het werd volgens hun altijd rond de 1e geïncasseerd. Nou mijn ervaring is anders.

22-12-2014

Ditzo noem ik nu shitzo

In 2013 is gebleken dat er veel water door de muren van mijn souterrain kwam waardoor het stukwerk losliet en de muren beschimmelde. Ook was de vloerbedekking dusdanig beschimmeld dat deze verwijderd moest worden. De oorzaak van de lekkage was een afgebroken regenpijp waardoor al het hemelwater van het dak tegen de keldermuur liep. De regenpijp was afgebroken omdat deze door de fundering liep en hier dus niet kon zakken en de rest van de pijp onder het oprij pad doorliep waar auto,s overheen reden, en daardoor de grond is gaan verzakken Omdat er met auto’s over een oprijpad gereden wordt gaat dit pad na verloop van tijd zakken. (de grond gaat inklinken zoals dat heet) Aangezien de schade aan de opstal € 4500,- was, heeft de verzekering van de opstal een expert gestuurd. Na aanleiding van zijn bevindingen is de schade aan de opstal volledig vergoed. De inboedel verzekering is echter afgesloten bij Ditzo nu blijkt echter dat Ditzo niet tot betaling van de schade over wil gaan omdat er grondverschuiving heeft plaats gevonden en dit valt onder NATUURGEWELD , en dit is niet gedekt door deze polis. Bovenstaand probleem heeft echter niets met natuurgeweld te maken, zo kan alles onder de noemer natuurgeweld geschoven worden. Als het hard waait en er vliegt wat door de ramen , inboedel beschadigd NATUURGEWELD Een week lang regen en je kelder loop vol, inboedel beschadigd NATUURGEWELD Zo zijn er legio voorbeelden, die allemaal onder de noemer NATUURGEWELD kunnen vallen, In mijn geval ging het maar om een klein bedrag. Maar wees gewaarschuwd ook nu blijkt weer GOEDKOOP IS DUURKOOP. ik heb inmiddels alle verzekeringen bij SHITZO opgezegd.

Ze hebben trouwens ook een prima klachten afdeling ! Gewoon niet reageren helemaal nergens op.

RC
22-12-2014

Onterechte incasso

In oktober 2014 werd premie van Ditzo zorgverzekering van mijn rekening afgeschreven. Ik ben geen klant van hen en heb geld laten terugstorten. Gebeld met klantenservice (betaald nummer) die er niets van snapten. Uiteindelijk bij derde medewerker wel een duidelijke uitleg. Ondanks mijn telefoontje werd er een maand later opnieuw geld van mijn rekening afgeschreven.

Maaike
19-12-2014

Compleet incompetent

De verzekering is ondergebracht bij ARAG. Waardeloos. Zonde van de maandelijkse premie, zonde van je tijd en zonde van alle frustratie mocht het ooit tot een schade komen. Nee, niet verzekeren bij ARAG (Ditzo) maar gewoon een advocaat nemen wanneer de noodzaak zich aandient. Dat betaald zich echt wel terug.

Nettie

Prima verzekering

voor het eerst dit jaar overgestapt naar Ditzo en we hebben geen problemen gehad, het enigste wat Ditzo doet is als er een rekening is van verleende zorg het geld van je rekening afhalen, en dan kom je aan het eibd van de maand wel eens in de problemen. Bij onze vorige verzekering konden we dat bedrag evt. in termijnen betalen.

J.L
09-12-2014

Prima zorgverzekering met vrije keuze en overzichtielijke site

Prima ervaring met deze zorgverzekering. Ik vraag me wel af waarom ze de klanten aanspreken in de mailtjes met je en jou inplaats van u en uw.

Hazenberg

Goede service nooit problemen

Wij stappen ieder jaar over naar de goedkoopste zorgverzekering. Hoewel we voor aankomend jaar een goedkopere kunnen krijgen blijven we bij DITZO! Goede service weinig reclame wat ik zeer op prijs stel. Hierdoor hoef ik niet maandelijks mijn mailbox op te ruimen zoals bij vele andere verzekeringen wel moet. TOP!

Eddy Bosma
08-12-2014

Na terugkomst van een zeven weekse vakantie zagen wij een voegscheur boven de schuurdeur en lekkage van het schuurdak.

De schade gemeld bij Ditzo en kregen de mededeling dat wij door Ditzo de volgende dag zouden worden teruggebeld.

Dit werd ook gedaan en tot onze verbazing werd ons verteld dat we geen recht hadden op schade vergoeding omdat onze schade kwam door achterstallig onderhoud.

Dit kon de medewerker door de telefoon beoordelen. Op onze vraag om een expert te sturen, kreeg ik als antwoord dat dit voor eigen rekening was en dat dit geen verschil voor de afweizing was. Onze schade is hersteld door een aannemer voor 2300 euro.

Wij hebben nu onze verzekeringen van woonhuis, inboedel en WA verzekring nu ondergebracht bij SNS verzekeringen voor een iets lager bedrag.

Helene

Heel vervelend

ik heb al jaren een autoverzekering, veel schadevrije jaren en altijd op tijd mijn premies betaald, nu hebben we een andere auto die ik vandaag einde van de middag op ga halen. Wordt ik niet meteen geaccepteerd...................... kan 3 dagen duren, dus kan ik vanmiddag niet in mijn andere auto rijden omdat deze dan niet verzekerd zou zijn. Ga ik naar 3 uur terugbellen krijg ik een andere dame aan de lijn waar ik al zeker niet vrolijk van werd die dit alles nog een keer bevestigde. Hier zat ik dus even niet op te wachten je moet toch gewoon van de ene auto op de andere auto je verzekering kunnen overzetten. Nu ben ik per direct overgestapt naar een andere verzekeraar die ook nog eens 7 euro goedkoper is per maand. maar daar ging het mij niet om. NOOIT MEER DITZO!

Zeer tevreden

Lage premie en snelle afhandeling van declaraties.

Heidylubbers

Top geen klachten

Snelle afhandeling met declaraties, je wordt te woord gestaan mocht je vragen hebben en een stuk goedkoper dan bij interpolis ...ik zeg top!

N.
03-12-2014

Zeer SLECHT, zakken vullers. Doen totaal niets.

Ik had een rechtsbijstandverzekering en toen ik deze wou gebruiken. Was het bellen, bellen en nog eens bellen. Ik werd van persoon tot persoon doorgestuurd. En steeds weer moest ik er achter aan belle. Uiteindelijk heb ik het opgegeven en heb de verzekering beëindigd. Ik raad iedereeen aan om NOOITiets van Ditzo te nemen! Het kostte mij geld en ik heb er nooit en dan ook nooit iets voor terug gekregen, totaal geen moeite, niets.

F.v.Wanrooij
03-12-2014

Mijn ervaring is goed, je krijgt waarvoor je betaald.

Na een rekening ingestuurd te hebben is het in korte tijd verwerkt, lage kosten, duidelijk wat ik waarvoor vergoed krijg zonder poespas.

Zeer goed!

2 jaar geleden voor Ditzo gekozen. Een schot in de roos!

Duidelijke afspraken, goede, snelle en gemakkelijke afhandeling via de website!

Ga zo door!

W. Witteveen

Opheffing na overlijden

Sluit je bij Ditzo een zorgverzeering af, en andee vezekeringen houd er dan rekening mee dat wanneer de verzekerde komt te overlijden je nog maanden met de telefoon in je hand zit om het voor elkaar te krijgen die verzekeringen op te heffen.

Mijn moeder is in Juni overleden en nu zit ik nog met Ditzo te stooien over achterstallige betalingen van haar zorgpremie en andere verzkeringen die ze daar had lopen.

Waadeloos dus!

E. Hermans

Probleemloos

Tot nu toe zijn er geen problemen met declaraties van welke orde dan ook geweest.

Dus ik kan zeggen, ga zo door en ik blijf nog een jaartje bij Ditzo of langer.

Riky van Diepen
23-11-2014

Prima zorgverzekering.

Zeer duidelijk alles te volgen in overzichten op internet...en steeds en meedenkend en behulpzaam

in de telefonische contacten. Tot nu toe, alleen maar positieve ervaringen!.

Helena
22-11-2014

Een goede service

Laatst heb ik een vraag via mail gesteld, en een dag later belde er een zeer vriendelijke jongeman om de mail door te nemen en te beantwoorden. Dit is naar alle tevredenheid gebeurd.