Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

J.M.Heijnen - van Assema

Geen ervaring

Gelukkig geen ervaring door mijn gezondheid, maar ik hoop dat Ditzo echt mijn verzekering is!

J.g.f.kolbrink
21-11-2014

ExorbitantE AANMANINGSKOSTEN laat DITZO een trendsetter i.p.v. een trendvolger z

Ook DITZO doet mee in de trend -die de laatste jaren merkbaar- is als het gaat om aanmaningskosten exorbitant te laten stijgen .

En dat juist in een tijd dat het aantal mensen dat meer maand dan salaris heeft aan het stijgen is.

Als je salaris/ uitkering weer eens een aantal dagen later wordt bijgeschreven en dat gebeurd regelmatig, wordt er niet afgeschreven.

Niet iedereen kijkt elke dag naar zijn bankrekening middels internet, ik ook niet.

En dan binnen een maand ...omdat als gevolg daarvan ...1maand achterloopt in premie betaling, middels een aan DITZO gelieerd incasso bureau met 50,00 euro (ja u leest dit goed) geconfronteerd te worden das op zijn zachts wat minder aardig en zeker niet rekening houdend met de krimpende beurzen van veel mensen.

Voor het overige ben ik over de zorgverlening via DITZO tevreden.

Hoop dat men over wat ik over aanmaningskosten schreef...daar toch echt eens op een andere wijze mee om gaat gaan.

Johanna
21-11-2014

Ben voor het eerste jaar verzekerd, vrije zorgkeuze is prima voor mij.

Heb voor het eerst declaraties voor tandzorg ingediend, is prima afgehandeld.

Joop tolsma
20-11-2014

Vlotte verwerking en betaling van schade en declaraties!

Binnen het eerste jaar dat ik overgestapt was naar ditzo autoverzekering, hadden wij de pech, dat de boordcomputer in brand vloog tijdens het rijden op de A7 bij Groningen. De auto is daarna geheel naar tevredenheid hersteld. De factuur van betreffend autobedrijf heb ik niet gezien, maar is direct door ditzo afgehandeld. Ook de zorgdeclaraties, zo is onze ervaring worden direct met zorgverlener afgehandeld. De door ons ingediende declaraties worden ook snel verwerkt en uitgekeerd. In één woord TOPPIE

Jenneke

Prima verzekering

Scherpe premie voor de basisverzekering voor een restitutiepolis. Al enkele jaren naar volle tevredenheid verzekerd.

Jan Stal
20-11-2014

Heel tevreden en de zaken worden afgehandeld zoals beloofd

Ik ben heel tevreden over Ditzo. Tot nu toe geen enkel probleem ervaren. De persoonlijke overzichten op de site zijn helder.

Wat mij betreft ga ik nog lang door met mijn ziektekostenverzekering bij Ditzo

Waardeloze consumenten service

Na een ongeval in het buitenland ben ik nu al 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Iedere keer als ik contact leg krijg ik de reactie dat het 14 dagen duurt. Op de 14e dag krijg ik een melding standaard dat het nog 2 weken langer duurt. Als ik bel dan krijg ik te horen dat ik terug gebeld wordt ( nog niet gebeurd ) als ik schrijf krijg ik geen reactie. Via de mail wordt het dus iedere keer met 2 weken verleng.

Meerdere klachten ingediend, via meerdere kanalen, maar niks helpt...iedere keer wordt excuses gemaakt, maar het is een structureel probleem. Geen toevallige fout oid waarvoor je nog begrip kunt hebben.

Onze familie is dit jaar iig voor het laatst verzekerd bij Ditzo....

Henk Hermans
20-11-2014

Nooit problemen gehad met Ditzo,prima!

Ik zou op dit moment géén betere zorgverzekering weten,met zoveel ekstra's.Ben óók met mijn auto verzekerd bij Ditzo,lage premie en zéér goede service.

19-11-2014

Redelijk goede verzekering maar veel te laag tandzorgpakket

Tandzorgpakket is veel te laag en je moet bakken gekd bijbetalen als je iets meer dan een vulling en een controle per jaar moet doen.

Jorg

Simpel, helder, duidelijk

Ik ben iemand die weinig gebruik maakt van de zorgverzekering, en Ditzo biedt een goede prijs. De website en het kostenoverzicht zijn erg duidelijk.

D.L.Goedewacht

Zeer tevreden.

Klant vriendelijk

Henk bosveld

Nooit problemen

Heb gelukkig nooit gebruik hoeven maken van het ziekenhuis maar ik vind het fijn om naar een vertrouwd ziekenhuis te kunnen.

Arnold Copier

Geweldig

Ditzo is de zorgverzekeraar zonder poes pas, en komt direct alles na

Herman Knobben

Dik tevreden!

Heb geen problemen, Ditzo kan ik iedereen aanbevelen.

Jasper

Zeer Tevreden

Ik ben erg tevreden over Ditzo.

Eerst was ik alleen verzekerd bij Ditzo met mijn auto na mijn auto ongeluk ben ik zeer netjes behandelt door Ditzo.

Ik heb dus besloten om toen die tijd alles over te zetten van Unive naar Ditzo.

De manier waarop Ditzo met de mens omgaat is erg prettig.

Ze zijn overal snel spoedig mee.

In Turkije in het ziekenhuis terecht gekomen ik wist niet wat er zal gaan gebeuren met betalingen maar dankzij Ditzo hoefde ik verder niks te regelen.

Enige wat ik moest doen is aan Ditzo doorgeven welke kliniek ik lag en alles werd door Ditzo met het kliniek in Turkije geregeld.

Ga zo door!

Eenvoudig en nette website

Makkelijk zorg declareren. Mooi overzichtelijke website.

Goe wapie

Nakomen wat je belooft.

makkelijk en snel geregeld via internet.

en de vrije keuze is heel fijn.

blijf zo doorgaan.

Jochem den Dulk

Gewoon goed!

Na jaren van gezondheid werd ik geconfronteerd met een periode van medische problemen. De kosten daarvan werden door DITZO probleemloos afgewikkeld. Dat is heet prettig, want je hebt wel andere problemen aan je hoofd.

Jannie ruiter

Zeer goed

Heb geen problemen met Ditzo . Heb borstkanker gehad en alles was goed geregeld en heb geen problemen gehad . Vind het heel goed dat Ditzo geen reklame spotjes uitzend maar het geld geeft aan kanker. Verder is alles goed duidelijk te vinden op de side. En telefonische is Ditzo zeer vriendelijk.

Jolanda
18-11-2014

Goeie prijs voor de aanvullende verzekering! Vind ik erg belangrijk.

Ik heb eigenlijk weinig met Ditzo van doen gehad, wellicht omdat het allemaal zo soepel verloopt.

Dit jaar heb ik van de aanvullende verzekering gebruik gemaakt, waarvoor ik een formulier online moest invullen. Dit was zo geregeld! En alles is vlekkeloos afgehandeld. Ik ben dus tevreden.