Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2

Ida

Service

Ik ben telefonisch uitstekend geholpen met al mijn vragen.

Hendrik de Groot

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Overstappen is prima geregeld, goede prijs/kwaliteitverhouding

Jan Peter
17-11-2014

Tot nog toe correcte afhandeling van aangedragen zaken.

Als ik iets indien voor declaratie heb ik binnen een week mijn geld op de rekening staan.

Als ik een zorgaanvraag doe, dan zie ik toch enige vertraging met reageren vanuit Ditzo.

De Boer

Goed

Prijs/kwaliteiten is erg goed en natuurlijk de vrije zorg keuze! Houden zo!

Fred kooij

Prima

alles is prima geregeld. web site en via telefoon is goed.

J.p. van driel

Goede ervaringen

Graag een mogelijkheid tot digitaal indienen van zorgdeclaraties, per post is echt niet meer van deze tijd ;-)

Jos Eensink

Snelle afhandeling van alles

Een van de voordelen van Ditzo is, dat ze snel reageren op mailtjes en declaraties. Een nadeel is dat de premie niet per jaar betaald kan worden (met een korting van 3% bijv.)

R wessels

Tot nu toe erg tevreden

hebben ziektekosten en autoverzekering,over beide geen klachten

Jeanine

Duidelijk en behulpzaam

Op mijn telefoontje naar de vergoedingen voor volgend jaar werd ik goed geholpen. Verder gelukkig nog geen zorg nodig gehad dit jaar.

Matig

Was heel goed in het begin, nu zijn de aanvullende zorgverzekeringen uitgekleed, is er geen declaratie app. meer en duurde het ook nog langer voordat het geld kwam (nu weer iets beter). Ook een tijd (maaaaanden) geen toegang tot de website wegens overgang software o.i.d. bij Ditzo. Als ik een goede andere verzekeraar vind ben ik misschien wel weg. Wel jammer, vond de duidelijke polisvoorwaarden wel een goede stap en de vrije zorg keuze.

J.J kohler

Goed , snel en betaalbaar

Ben nu 4 jaar klant bij Ditzo en tot nu toe zeer tevreden , vrije zorgkeus is voor mij heel belangrijk .

Had ook mijn inmiddels overleden moeder hier verzekerd en netjes de teveel betaalde premie teruggestort gekregen .

H.Bolscher

Ben best tevreden!

Merk er eigenlijk niet veel van en zo hoort het ook!

Janberendsen

Goed

alleen b etaal voor bril maar kan ik niet overal declareren alleen bij eywichs groenenveld

Henk de Knijff
17-11-2014

Een perfecte verzekering! Een aanrader!

Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met Ditzo.

En bovendien nog redelijke premies ook Wat wil je nog meer!.

Heb ook mijn autoverzekering bij Ditzo lopen. Perfect!

Gerard van den Oever
17-11-2014

Betalen ja, declaraties afwijzen JA!

Een misselijk rot bedrijf, kunt wel zien dat het een onderdeel is van het "ASR-concern", de woekerpoliscriminelen. Declaraties afwijzen daar zijn ze heel goed in. Ik ga op zoek naar een andere verzekeraar maar ik haal ook alle verzekeringen bij dat clubje weg

Janneke

Super

erg goed, betaalbaar, snel, correct.

ben zeer tevreden!

Hub

Ook voor ouderen gemakkelijk

Bij controle van rekeningen via mail en telefonische informatie zeer goed geholpen en geen problemen ondervonden. Aan te bevelen verzekering met moet voor ouderen alleen de drempelvrees van het elektronisch gebruik wegnemen.

Jeannet

Belabbert

Ik vind het heel vervelend dat je onaangekondigd zo maar een flinke afschrijving van je banktekening krijgt.

Het zou beter zijn als er een limiet zou zijn wat per maand automatomatisch mag worden afgerekend.

Daarna geld een maandelijlse betaling bijv.

H.M. Veldkamp

In een woord geweldig

Ben nu al verschillende jaren klant en heb geen negatieve ervaringen.

Ellen

Achteruit gegaan

Nu twee jaar zorgverzekering van Ditzo.

Eerste jaar erg tevreden: Declaraties indienen met app, snelle reacties op vragen, snelle betaling van declaraties enz.

Afgelopen jaar teleurgesteld: geen app meer om te declareren, nieuwe website werkte niet naar behoren en jullie reactie er op was laks en ongeintresseerd, kreeg geregeld geen antwoord op mijn vragen. Veranderen van verzekering ging daardoor een paar maanden duren voor het voor elkaar was.

Ik ga weer op zoek naar een andere zorgverzekering!