Cornelia
29-11-2022

Na een beetje zoeken kon im vinden wat ik zocht

Mohamed
26-11-2022

Zeer snel geregeld

Pierre
25-11-2022

Alles clear & sound . gemak dient de mens!

Jullie site is duidelijk en overzichtelijk en v.w.b. de aanvraag van

een nieuwe autoverzekering was ik eigenlijk zo klaar, alleen jammer dat er géén optie is om de premie per jaar te betalen.

MN
24-11-2022

Als je een auto verzekering neemt bij DitZo wordt er niet duidelijk vermeld dat ze hiervoor geen overstapservice MEER aanbieden. In plaats van hun websitepagina up te daten, wordt er in kleine letters geplaatst dat ze het sinds kort voor deze verzekering niet meer aanbieden. In de emails die krijgt bij het afsluiten van de verzekering wordt er ook niks over vermeld. Hierdoor heb ik 2 maal moeten betalen voor een autoverzekering.

Giny
24-11-2022

Keurig netjes geholpen, eerst via de chat en daarna telefonisch.

Het wachten op een beschikbare medewerker aan de telefoon had korter gemogen maar toen ik eindelijk iemand te spreken kreeg werd ik keurig netjes en vlot geholpen door de dame aan de telefoon.

Rijk
24-11-2022

Ik heb vandaag voor mijn 2 auto's bij jullie een verzekering afgesloten. Tot 2 keer toe gaf de website na de aanvraag een foutmelding, dus ik moest 2 keer de aanvraag opnieuw doen.

Geen ramp, wel erg lastig en tijdrovend. :-)

Fauzi

Makkelijk duidelijk en snel

Leo
23-11-2022

Betrouwbaar ziet er goed uit en is bekend,kwaliteit en scherp geprijsd

Leo
23-11-2022

1. De eerste keer is mijn aanvraag om een of andere reden niet doorgekomen, maar de tweede keer verliep alles probleemloos.

2. De website is klantvriendelijk.

3. De wachttijd aan de telefoon is veel te lang, waarbij om de zoveel seconden dezelfde zinloze tekst wordt herhaald. Het zou voldoende om alleen de plek in de wachtrij te vermelden wanneer die verandert.

Nicoline
22-11-2022

Snel te regelen, maar iets aanpassen is nog even afwachten. wacht op reactie. Zou in app moeten kunnen, maar gaat niet

22-11-2022

Snel zoals het hoort

Imelda
15-11-2022

Makkelijk online info en prijzen

moeilijker om in teloggen als je wachtwoord steeds niet correct is

Mar
15-11-2022

Overzichtelijk! Duidelijke site.

11-11-2022

Goed werkende site.

Ik had alleen per abuis een foutief aantal schadevrije jaren ingevuld en kan dit niet aanpassen merkte ik.

Alex
08-11-2022

Makkelijk afsluiten autoverzekering

Jetty
07-11-2022

Snel geregeld deze autoverzekering.

04-11-2022

Goede snelle service ondanks de toegenomen drukte op het internet en de app enz enz👍🏻

02-11-2022

Super snelle acceptatie van de aanvraag voor een autoverzekering

Therese
01-11-2022

Goede en efficiënt werkende site. Snel werkend afsluit proces

Halil
26-10-2022