28-05-2022

Online afsluiten autoverzekering ging makkelijk. Opties kiezen ook, net als bij andere verzekeraars overigens.

Mijn gegevens moesten nog gecontroleerd worden voordat de verzekering geactiveerd kon worden. De documenten werden pas halverwege de ingangsdatum (twee dagen later, weliswaar met Hemelvaartsdag ertussen) geleverd. Op mijn eerdere verzoek om informatie via WhatApp werd pas daarna gereageerd. Minpuntje dus.

Tip: schuif de ingangsdatum een paar dagen op om zeker te weten dat je alles op tijd hebt geregeld.

Tip voor Ditzo: communiceer helder(der) van te voren dat activering van een verzekering een paar dagen kan gaan duren.

Esmeralda
17-05-2022

Heel fijn is het gegaan via de telefoon. Ik ben echt heel erg te vrede.

Jaap Johannes
13-05-2022

Gemakkelijk. Goede ervaring met ditzo als zorgverzekering (asr klantenservice is goed). Jammer dat alleen online contact kan, maar mogelijk levert dat het lage maandbedrag op .

Dirk
11-05-2022

Goede overzichtelijke web side en de verzekering makkelijk te regelen.

Youssef
05-05-2022

Het is n goede verzekerings maatschapij naar mening

29-04-2022

Prima website die je snel door de diverse vragen heen helpt. De autoverzekering is met een concurrerende prijs sterk in de markt gezet. Na verzenden mail aanmelden, bijna direct een bevestiging per mail met inlog op de site voor je persoonlijke domein. Dus tot op heden goede ervaring

Ahmed
25-04-2022

Snel geregeld en goede prijs/kwaliteit

Faissal
21-04-2022

Heel vriendelijk geholpen en blij met de nieuwe verzekering.

David
19-04-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding, duidelijke werkwijze.

Diarelly
14-04-2022

Snel en makkelijk af te sluiten. Goede prijs

Ditzo
14-04-2022

Geweldig geholpen door Gigi! Tot twee keer toe vandaag door haar geholpen. Echt top service!

Dwight
14-04-2022

Het aanmelden van me autoverzekering ging heel snel makkelijk en overzichtelijk echt een aanrader het scheelt ook nog een tussenpersoon dat werkt ook prettig. 👍🏼👍🏼

13-04-2022

Ik krijg na 2weken verzekerd te zijn bij Ditzo een email dat mijn auto niet op mijn naam staat.

Onzin auto staat al 8 jaar op mijn naam heb ook foto van mijn kenteken bewijs gestuurd ,maar ik krijg geen reaktie meer

Slecht dus

07-04-2022

Het afsluiten van mijn auto verzekering ging zonder moeite en zijn zeer tevreden met ditzo hebben ook onze zorgpolis bij ditzo

04-04-2022

Prima en snel geregeld. Alles duidelijk.

Menno
01-04-2022

Net online een auto verzekering afgesloten. Was i.d.d. in een paar minuten gebeurd. Goed overzichtelijk en handige suggesties. Meer ervaring als dit heb ik niet vandaar een 9 en geen 10 😀

Yvette
01-04-2022

Erg fijn telefoon gesprek gehad en mijn vraag werd meteen beantwoord en actie ingezet! Super service!

Gert-Jan
30-03-2022

Een super fijn en sociaal gesprek gevoerd met de medewerkster. Ze was vriendelijk en in een goede, fijne stemming. Ik kon ook met vragen bij haar terecht.

Levi
29-03-2022