Jan Kooij
16-11-2014

Wel erg veel negatieve veranderingen

Toen ik net bij Ditzo kwam was het pakket vrij goed. De laatste jaren is er wel erg veel (ten nadele) veranderd, waardoor de verzekering een matige middenmoter is geworden.

Helle van Mook

Goede zorgverzekening

Ik heb helemaal geen slechte ervaringen gehad met Ditzo.

Alles verloopt goed!

Hopelijk blijft Ditzo zich inzetten voor een goede en betaalbare verzekering

Anja

Goed en Goedkoop

Een goede verzekering met een lage premie! En ik kreeg een duidelijk antwoord op mijn vragen. Is de premie voor 2015 al bekend?

Gerda de Boer-Smit

Goed

Ik heb geen negatief/positief beeld van Ditzo. Behalve dan dat ze redelijk betaalbaar zijn.

Ik was het hele jaar gezond. Heb geen beroep gedaan op extra vergoeding.

Joost van Bruggen
16-11-2014

Declaraties super snel afgehandeld.

Goedkoop en toch vrije keuze.

Rekeningen fotograferen met de iPad, online indienen en vervolgens binnen enkele dagen het geld op mijn rekening, top!

Goed en Duidelijk

Heb nog nooit problemen gehad de kosten worden correct en snel vegoed

ga zo door en hou de premie laag

H. Kleijer

No nonsense verzekering

nooit geen spijt gehad dat ik overgestapt ben naar Ditzo.

veel goedkoper uit dan voorheen, en nog beter verzekerd! !

Jet

Heldere site, heldere antwoorden

Weinig contact nodig gehad, maar die ene keer dat er wat fout ging was het snel opgelost.

George Chuzischvili

Goed maar niet makkelijk

voorbeeld: waarom kan ik op Mijn Ditzo alleen met DigiD inloggen? Waarom niet met gewone inloggegevens en wachtwoord?

Het is ook onduidelijk hoe ik buitenlandse zorg kan declareren! Ik heb een keer gedaan en niets van Ditzo gehoord, geen ja en geen nee

G. Ligthart

Betaalbaar en vrije keuze

Betaalbaar, vriendelijk en nog echte vrije keuze (volgend jaar ook nog?).

Cox

Goede verzekeraar

Goede verzekeraar, goede prijs en heel vriendelijk aan telefoon.

16-11-2014

Snel, duidelijk en scherp in prijs

Alleen maar positieve ervaring en een zeer snelle en simpele afhandeling

Niet belangrijk
16-11-2014

Het opsturen van de rek. moet makkelijker kunnen

tandarts wordt jammer genoeg niet volledig vergoed,terwijl ik tot 500 ben verzekerd,maar voor de rest gaat het wel

Marrie
16-11-2014

Goede verzekering voor een lage prijs.

Weinig klachten, maar als er iets was werd ik keurig te woord gestaan.

Janny

Geen klagen

Ik heb geen klagen ,alleen als er vroeg in het nieuwe premie jaar de eigen bijdragen overschreden word ,wil ik de mogelijkheid hebben om die steeds hogere eigen bijdragen in meerderen termijnnen te betalen

J treffers
16-11-2014

Weing problemen zoals het eigenlijk hoort!

Fijne verzekering voor 'n mooie prijs. Scheelde ons heel veel in het maandbedrag met de vorige verzekeraar. Hopelijk geldt dat ook voor 2015...:-)

G vd Pluijm
16-11-2014

Slechte service en niet of nauwelijks mee te communiceren

Veel discussie over niet vergoedde zorgkosten.. Erg lastig te bereiken, slechte service...ga terug naar zilveren kruis oer 1-1-2015

JDriedonks
16-11-2014

Kwalitatief zeer goed met bestaande premie.

Vind het jammer dat je geen 35,00 per maand kan laten afschrijven voor eigen risico. Kan bij diverse verzekeringen wel.

Jaap Meijer

Top

Tja, gelukkig hoef ik in de regel niet zoveel gebruik te maken van mijn ziektekosten. Maar onlangs zat ik even met een vraag. Je belt met de klantenservice en je wordt enorm snel te woord gestaan.

In ieder geval ben ik wel voornemens om ook voor het volgende jaar Ditzo gewoon te houden als mijn verzekeraar. Premies zijn afgelopen jaren altijd scherp geweest en al met al zijn de onderlinge verschillen niet eens zo groot tussen de diverse verzekeraars. Waarom moet je dan, wat goed is, verruilen voor iets wat je eerst weer opnieuw moet ervaren.

J budzelaar

Goed...maar is iets afgezakt

Dit jaar valt het mij op dat ik langer moet wachten voordat mijn tandarts declaratie wordt uitbetaald....was vorig jaar veel beter geregeld.