Jamie
16-11-2014

Geweldige zorgverzekering en service van Ditzo

Heb er nog nooit problemen mee gehad. Alles is duidelijk. de website is helder. Ze reageren snel. als ik declareer staat het geld al snel op mijn rekening. Het is allemaal makkelijk. Ik ben super dankbaar met de service van Ditzo. Dankjewel. Ga zo door.

Ja
16-11-2014

Belachelijk dat je alleen met DigiD je gegevens kunt inzien.

Belachelijk dat je alleen met DigiD je gegevens kunt inzien.

Henk van Veen

Hoe duurder hoe beter

Sinds een half jaar heb ik suikerziekte (waarschijnlijk al eerder), en omdat ik 's winters naar Spanje ga overwinteren heb ik gevraagd of ik een Accu-Check controle-apparaat kan krijgen zodat ik dat zelf kan controleren en niet elke paar weken naar de dokterspost hoef te gaan van €40 per keer !.

Maar nee hoor, u hoeft niet te spuiten dus we betalen met plezier ! honderden euro's om € 40 uit te sparen, dat kostte het apparaat namelijk plus nog wat strips .

Ik ben blij dat ik het apparaat zelf maar heb gekocht, ik ben nml. afgevallen dus ik zou veel te veel medicijnen hebben gebruikt, (met eventuele gevolgen)

Ga vooral zo door, luister vooral niet naar goede raad of vragen, regels zijn regels toch ? en zo hoort dat,

Henk van Veen, vanuit het zonnige (en door eigen initiatief) gezonde Spanje. Nog een vraagje, zou ik misschien stripjes en pennetjes van u kunnen krijgen, vanaf nu of denkt u misschien "zijn we mooi vanaf" Mijn netto inkomen is € 1210 / mnd en in de zomer ga ik wel weer voor controle naar de huisarts.

Dit zijn nu mijn ervaringen waar jullie benieuwd naar zeggen te zijn

Henk van Veen

Relatienr. 460477544 UZOVI: 3336 wat dat ook moge betekenen

José

Tot nu toe alles goed

is alléén moeilijk te zin hoeveel geld er nog beschikbaar is voor de tandarts.

J.de Graaf
16-11-2014

Ditzo, een betaalbare verzekering , overzichtelijk, duidelijk en snelle afhandel

eventuele vragen worden snel beantwoordt en heb in het algemeen goede ervaringen.

Ik zou wel graag al begin november wille weten wat de veranderingen van de zorgverzekering is voor komend jaar

Inno Peters

Zeer tevreden

Nooit problemen, kan zelf kiezen en snelle restitutie. Als de premie hetzelfde blijft of daalt, blijf ik zeker !

Juud

Prima zorgverzekeraar

Prima zorgverzekeraar. Nooit problemen. Snelle reactie en afhandeling van zaken.

J.wagensveld

Perfect

Alles word keurig geregeld word goed ingelicht over rekeningen dan word er pas afgeschreven.als je per telefoon is wil weten dan word je goed voorgelicht klasse Ditzo

J van der valk
16-11-2014

Heb erg weinig ervaring in Ned. (2 j.) tot zover geen probleem.

Ik word elk jaar weer ongewenst verrast met een nieuwe premie, zoiets is me in Turkije nog nooit overkomen.

Ook het gespeel met het eigen risico is een drama. Kan Ditzo daarin niet een eigen standpunt innemen en

voor de deelnemers vaste bedragen hanteren? Ook het niet over 12 maanden kunnen spreiden van het eigen risico

vind ik een gemis! Sterkte,

Jaap.

Betrouwbaar en doeltreffend

enkel positieve ervaringen gehad sinds ik klant ben bij ditzo!

Joyce

Betaalbaar en gemakkelijk!

Ditzo is betaalbaar en is snel met het verwerken van de declaraties. Erg prettig!

16-11-2014

Goed, meer transparantie zou helpen

Alles netjes afgehandeld. Echter wanneer te betalen en facturatie onduidelijk

Jan misdom

Ditzo houden zo!

Geen 10 omdat er vorig jaar iets mis was het aanpassen van persoonlijke gegevens. Dat heeft echter nooit problemen opgeleverd.

Volgend jaar een 10 als jullie zo doorgaan.

Prima

Prima service, snel antwoord bij eventuele vragen.

Franca

Snelle afhandeling met declaratie

Goed bereikbaar

Iris
16-11-2014

Vriendelijk en snel, helaas één groot minpunt.

Snelle reacties en vriendelijk personeel. Het enige kritiekpunt is dat ik al heel vaak aan heb gegeven dat ik het zelf over wil maken en dat ik ook geen betalingsoverzicht heb. Dat maakt inzage in mijn financiën een stuk lastiger en is voor mij een reden om wellicht over te stappen. Desalniettemin: goede service.

Joop

Veel veranderd

ben nu 3 jaar bij Ditzo, maar de dekking wordt elk jaar aangepast, vanzelfsprekend in mijn nadeel.

Zo vergoede Ditzo 3 jaar geleden nog 100 procent van mijn tandartskosten (verzekerd bedrag 750 euro) en nu nog maar 80 procent van 500 euro bij dezelfde soort verzekering.

dit jaar toch maar weer even aan het vergelijken van de verschillende zorgaanbieders.

Adrie
16-11-2014

Goedkope verzekering, maar met vragen niet betouwbaar

Heb afgelopen jaar heel wat keer aan de telefoon gehangen met een vraag over een vergoeding.

Mij werd iedere keer verteld dat ze het zouden nakijken en mij terug zouden bellen, nou dat zou nog moeten gebeuren. Iedere keer zelf maar weer gebeld en kwam geen steek verder. Voelde me echt machteloos. Dit is zeker een verbeterpunt!

Quincy

Geen klachten

Gaat zoals het hoort, snel, efficiënt, goed bereikbaar.

G Hofstee

Prima

een goede zorgverzekeraar waarbij declaraties overzichtelijk en duidelijk zijn en snel worden afgehandeld