Joham

Prima!

Nooit problemen gehad, helder in communicatie, lage prijs en vrije zorgkeuze!

Jose Jansen-Bonet
16-11-2014

Zelf kunnen kiezen bij Ditzo zorg

Wat wij fijn vinden is dat we niet beperkt worden in het wel of niet vergoeden van zorg bij Ditzo want daar ben je vrij in je keuze voor een specialist of ziekenhuis.

En dat vinden wij weer n zorg minder !

Tot nu toe goed

Ik blijf om me heen kijken anders blijf ik hier

Francis Simons

Overzichtelijk

Makkelijk en overzichtelijk, bereikbaar en helder!

Betaalbaar en voldoende in mijn situatie.

Hele goeie verzekeraar .

Duidelijk in schrift en gemakkelijk te bereiken ,via telefoon of internet.

Gaby
16-11-2014

Betaalbaar en zeer duidelijk!

Nog nooit problemen gehad!

Arnold

De beste zorgverzekering

Snel accuraat en bij Ditzo is goedkoop zeker geen duurkoop

Een fijne verzekeraar

Ditzo maakt het erg makkelijk on je kosten in te zien

Ed

Helder en voordelig

Gewoon goed nu maar hopen dat de premie niet al te veel wordt verhoogd.

Jaap de Raat

Tot tevredenheid

(Digitaal) overzichtelijk en indien vragen goed uitgelegd. Jammer alleen dat niet alle verzekeringen zijn in te zien, de zorgverzekering kent een andere inlogprocedure.

Jaap

Johannes
16-11-2014

Goede goedkope zorgverzekeraar zonder veel poespas

Geen problemen gehad met Ditzo, alleen een beetje jammer dat er geen App beschikbaar is!

Fantastish

Heel goede verzekering en snelle afhandelingen daarom ook mijn andere verzekeringen bij Ditzo ondergebracht.

Jacqueline

Wisselend

Als ik een vraag heb krijg ik de ene keer een correct antwoord met een correcte aanhef, de andere keer een half antwoord waaraan je kunt zien dat de vraag niet goed gelezen is, zonder aanhef. Ik vind het prettig dat je eigen risico in stukjes wordt afgeschreven. Sinds mijn zoon er sinds juli dit jaar bij is gekomen wordt de premie heel wisselend afgeschreven. De laatste keer is er maar voor 1 persoon afgeschreven. Heel vervelend want ik moet er nu goed op toezien dat er nog genoeg op mijn rekening blijft staan. De kosten van de premie vind ik wel goed. Niet te duur. De site is duidelijk. je kunt goed zien waar de kosten zitten.

Jan jonkers

Zeer tevreden

Ondanks de absurde hollandse regelgeving is bij mij altijd alles correct afgehandeld door ditzo .

Ik heb lang in België en in Italië gewoond , daar stuur je gewoon de nota op en de verzekering betaalt dan binnen 5 dagen .

Je hebt daar dan ook geen huisartsen en wachtlijsten en medicijnen zijn er 50 tot 80 % goedkoper dan hier .

Jessicaa

Perfect

Ik ben helemaal tevreden over ditzo, heb nog nooit problemen gehad.

H.de Meer

Prima verzekering

Makkelijk af te sluiten, duidelijke website.

Verzekering verder prima. Voldoet aan de verwachtingen en vergoed zoals afgesproken.

Jim Rijerse

Zeer goede zorgverzekering

Ik zit nu een aantal jaar bij Ditzo en moet zeggen hun zijn erg netjes met het verwerken van rekeningen en het beantwoorden van al mijn vragen. Klantenservice is uitmuntend en zijn zeer flexibel met alles. Heb hiervoor bij CZ gezeten altijd en die kunnen nog wat opsteken van de gang van zaken bij Ditzo. Zeker een aanrader.

Fons

Nononsenseverzekering

Geen gezeur verzekering. Vrij kiezen van zorgaanbieder. Jammer dat de dekking van tandarts afgelopen jaar is teruggelopen. Innen eigen risico gaat per declaratie, dus in stapjes. Goed overzicht in MijnDitzo. Lage premiekosten

Leenm
16-11-2014

Positieve ervaring, meedenken in oplossingen!

Duidelijke antwoorden en medewerking met de aanvraag van een hulphond

Jg clement

Slechte afhandeling

er is nauwelijks goed contact mogelijk als er problemen zijn met incasso's. en de website heeft veel problemen gehad afgelopen jaar. en een mededeling als er iets geincasseerd gaat worden is er inderdaad niet.