Henk bodewes

Administratie

Komt bij mij wat rommelig over, omdat de maandelijkse afrekening niet altijd consequent op dezelfde datum van de maand wordt afgeboekt, zodat mijn bankrekening dan soms rood staat. Dit is erg storend, omdat rood staan veel geld kost en daarvoor bent U dan verantwoordelijk.

Verder heb ik gunstige ervaringen met vragen etc. die ik via de mail stel.

Henny geervliet

Prima

Bij ons werkt het prima. Wij hebben tot nu toe geen problemen gehad.

Igor Vidaković

Perfect!

Super, alles wordt gelijk afgerekend en als er een eigen bijdrage aan vast zit krijg je een acceptgiro. Lekker makkelijk zo.

Henri Steenman
16-11-2014

Prima zorgverzekering tegen een redelijke prijs.

Sinds twee jaar klant bij Ditzo. De website en de digitale afwikkeling van declaraties verdienen een pluim. Zeer duidelijk en klantvriendelijk. Een zorgverzekeraar om aan te raden.

16-11-2014

No nonsens wat doet wat t moet doen.

Eigenlijk zoek ik altijd het gunstigste voor mijn euro. En daar voldoet dit zo prima aan. Als er dan toch een puntje van kritiek mag zijn zou een gespreide betaling van mijn eigen risico als werkloze diabeet wel heel prettig zijn daar ik altijd al in februari er doorheen ben.

Harm Westerhuis

Ditzo zo hoort het ook!

Beter kan niet! Uitstekend geregeld. Ook de inhoudingen op eigen bijdrage is prima.

Een echte aanbeveling ook voor de minder bedeelde!

Geert

Transparant

Als er een betaling gedaan moet worden

of iets onder het eigen risico valt.

Altijd terug te vinden op mijn Ditzo.

De overzichten daarop zijn goed te begrijpen.

Helemaal top

S. Berkhoff
16-11-2014

Telefonisch word je prima geholpen. Ik voel vertrouwen.

Wanneer ik telefonisch contact heb, krijg ik vlot en adequaat antwoord. Via de mail duurt het mij te lang voor er antwoord komt.

Raymond

Prima verzekeraar

Prima verzekeraar, goede premie. (heb alleen basis dekking de ervaring leerd dat je de tandarts fysio en bril beter zelf kunt betalen)

duidelijke website en goede overzichten van het Eigen risico. Na bericht van Eigen risico wordt het ca 4 weken later afgeschreven.

ook inloggen via digid werk goed.

Harry Streppel

Klantvriendelijke zorgverzekeraar

Zeer tevreden met deze Ditzo-zorgverzekeraar met een behulpzame en vriendelijke servicedesk.

Fijn op vele manieren contact met hun te krijgen zoals telefoon, mail, twitter en Facebook.

Ook heel fijn dat ze zeker niet te duur zijn en nog steeds een vrije keuze van hulpverleners en ziekenhuizen hebben.

G Postma

DITZO GOEDZO

heb een paar keer telefonisch contact gehad, ben toen keurig geholpen ook al hadden hun het een keer fout altijd een excuus gehad.

en wat betreft de declaratie. binnen 2 weken op mijn rekening.

daarom zeg ik DITZO GOEDZO

H van Deursen

Duidelijk

IK heb alleen maar goede ervaring met ditzo,geen enkele klacht,dus blijf ik bij ditzo verzekering.

Anita Franken Triemstra

Ditzo is prima Zo

Goede ervaring duidelijke helder en geen gedoe, ik zie in veel reviews dat mensen klagen. Het is dan alleen jammer dat ze klagen over regels, procedures en wetten waar DITZO niets aan kan veranderen. Voor die mensen een tip: lees je eens in hoe het in Nederland geregeld wordt en dan zie je dat de service van Ditzo gewoon goed is

Stance

Prima verzekering

Prima, behalve dat je voor vergoeding van bril of lenzen maar bij 1 opticien terecht kunt, en dan ook nog ongeveer de duurste

Huub
16-11-2014

Al twee jaar klant en tot dusverre tevreden

Tot dusverre geen nare of vreemde ervaringen gehad. Ja wel de brillen, moet via eye wisch opticiens en daar betaal je de hoofdprijs. Ook de verwerking van declaraties en met name ziekenhuis vind ik zeer traag. Soms zijn gemaakte kosten eerst na zes of meer maanden zichtbaar.

Frams
16-11-2014

Het af boeken gaat nu en dan telaat

beste ditzo

Jammer dat u uw zaakjes niet op orde heb ,wamt in de pollis voorwaarden staat dan kullie de eerste dinsdag van de maand mijn premie zal inhouden het komt steeds vaker voor dan jullie telaat afboeken en als ik u beld dan krijg iedereen deschuld maar ik hoor nooit dat het jullie fout is en maar draaien ik baal hier van ditzo mijn hele gezin is bij u verzekerd maar dit houd op hoor

Ditzo doet maar waar ze zin in hebben maar afspraak is afspraak want sta je in de winkel en wil je pinnen is je salso ont toe rijkend om dat ditzo maar af boeken wannwer zij het willen kan toch niet ik heb mij ook aan regels te houden daar ga ik terug.naar mijn vorige verzekering is er geen controlle op uw kantoor.

Heleen

Prima

Ik heb helemaal geen klachten over Ditzo, alles is prima verlopen het afgelopen jaar!

Guido

Goed en duidelijk

mijn ervaringen zijn goed.

en de website is overzichtelijk en goed.

Wientjes G.

Gemakkelijk

Gemakkelijk bereikbaar en kreeg goede antwoorden op mijn vragen.

Goedkoop en overzichtelijk

Gelukkig maak ik niet veel zorgkosten, de zorgkosten die ik heb worden keurig afgehandeld. Tot nu toe geen problemen ervaren terwijl ik al drie jaar bij Ditzo verzekerd ben.