Gijs

Goede prijs, modern klantencontact

Prima communicatie via email. Prettige website. Declaraties indienen gast super en worden goed voldaan.

Ger

Rommelige administratie

Ben nu 11 maanden verzekerd bij Ditzo en verbaas me al die maanden over de manier waarop blijkbaar de financiële administratie is geregeld. Het afschrijven gebeurt nooit op een vaste datum maar wisselt sterk per maand wat vervelend is. Hetzelfde geldt voor het incasseren van het eigen risico, al met al komt het weinig professioneel over. Denk erover om maar weer over te stappen.

Josien Schippers
16-11-2014

Prima verzekering tegen scherpe prijs

Nooit moeilijkheden gehad, niet met zorgverzekering en niet met andere verzekeringen die we intussen ook bij Ditzo ondergebracht hebben.

Alles is ook heel overzichtelijk.

Frams

Automatiche incasso

iedere eerste dinsdag van de maand hewft ditzo in hun voorwaarden gezet dan hun de nw maand premie afboekt de eerste dinsdag van de maand echter komt het hen niet toe en boeken zij maar af wanneer het hen uit komt waardeloos vind ik dat zo kan ik wel door gaan als je hen beld hier over dan geven zij iedereen de schuld behalve hun zelf

Fred

Ga zo door Ditzo!

Al een aantal jaren naar tevredenheid een Ditzo zorgverzekering. Eén van de goedkoopste en vrije zorg keuze waren voor mij het belangrijkst. Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, maar waar niet? Ik geef toe, heb niet heel veel contact met Ditzo gehad, maar de keren dat ik ze nodig had ben ik prima geholpen. Zowel telefonisch als via de website.

Ferry de langen

Ditzo prima

Inmiddels ben ik drie jaar klant met prima ervaringen. Het is natuurlijk wel zo dat de tandarts verzekering er bij de vergelijking sites in financiële zin minder goed uit komt. Maar je kan natuurlijk niet in alles de beste zijn.

E. van der Knaap

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik ben nu voor de 2e keer een jaar klant (wissel meestal per jaar van ziektekostenverzekeraar) en dat verloopt tot nog toe prima.

Roos
05-11-2014

Slechte adviezen, weten zelf niet waar ze het over hebben en zeer klantontvriend

Ik kreeg in juli n rekening van t ziekenhuis van 2012 blijkbaar, dat ging van mijn eigen risico van toen af?! Maar goed, ik kreeg n brief en n mail dus kon er rekening mee houden. Al hoewel ik 5x doorverbonden werd omdat niemand wist waar die late rekening vandaan kwam :-( 3 wek geleden was er op vrijdag middag ineens €700,- afgeschreven van mijn rekening. Net voor het weekend. Ik schrok me dood, ik bellen. Zou ik n mail hebben gekregen, nee hoor niks! Ik zei: vorige keer hebben jullie ook netjes een brief geschreven. Hun: nee mevrouw dat kan niet, wij doen niet aan brieven..... grrrrr onee? Hij ligt hiervoor me, maar nee ik was de leugenaar! Ik had n extra eigen risico omdat ik nooit ziek was en zo, en daardoor een goedkopere maandpremie had. En ja in februari kwam ik toch in het ziekenhuis. Dus de rekening snapte ik, maar het feit dat ze mij zgn een mail hadden gestuurd, en t dus zomaar van mijn rekening halen en zeggen dat ze nooit brieven sturen.... terwijl ik er van 3 maanden eerder een had liggen..... en ze niet wisten waar de rekening van juni vandaan kwam, vind ik erg onprofessioneel! In 3 mnd tijd bam €1000,- en ik vind het nog steeds raar dat ik die €300 eigen bijdrage van 2012 nu nog moet betalen. ... terwijl ik dat jaar allang over mijn eigen bijdrage zat. Ze wisten zelf niet hoe t zat.... kreeg 3 verschillende verhalen te horen! Iemand is het nu aan het uitzoeken voor mij, want dit klopt niet. Volg jaar moet ik bevallen en ben maar voor 50% gedekt.... "er bestaat geen totale dekking mevrouw" werd er gezegd. Ik: " nee niet bij jullie nee, gelukkig wel bij een ander, dank u wel! " Oja is nu een betalingsregeling getroffen, kreeg een mail ter bevestiging, 2 weken later: een brief dat ze geen €700,- van mijn rekening konden halen (ik had het de bank laten terug storten) of ik het zsm wilde betalen. ..... pfffffff ik dacht dat jullie NIET aan brieven deden. Daaaag Ditzo!

Jor
03-11-2014

PRIMA VERZEKERING, PRIMA PRIJS

Veel verzekering voor een zeer redelijke prijs. Nu 3 jaar alweer klant. Hiervoor bij cz. Nee die is fijn. Elk jaar meer premie betalen en minder kunnen declareren. In principe volgend jaar weer Ditzo!

I. Marks
16-09-2014

Met 1 woord: Ruk!

Telefonisch contact gehad voor kraampakket en kraamzorg, je moet alles zelf regelen.

Krijg ik te horen dat ze zelf een fout hebben gemaakt. Over 2013 zouden ze mijn tandartsverzekering niet hebben berekend terwijl deze wel op mijn polis staat. Dreigen met incasso's zodat je overgaat op betaling maar dat weiger ik. Heb alles nagekeken en blijkt dat ik alles netjes betaald heb volgens de regeltjes.

Ze reageren niet op klachten. Schrijven dingen af die totaal niet kloppen.

Maken afspraken en gaan vervolgens zelf aan de haal met je geld en doen ermee wat hun willen terwijl daar duidelijk afspraken over gemaakt zijn.

En als klap op de vuurpijl is de website zooooo ontzettend onoverzichtelijk dat je totaal geen inzicht hebt over wat er betaald is, wanneer het afgeschreven gaat worden of hoe je zaken en er sowieso voorstaan.

Mensen, mijn advies? Wegwezen zo snel je kunt. Door hen kom je in financiële problemen.

Maarten
15-07-2014

ben al meer als tien maanden bezig om mijn goede geboorte datum te laten veranderen,maar er word steeds beloofd dat te doen,er is ergens een fout ingeslopen maar ze kunnen! of willen dit niet veranderen? dat komt er op neer dat ik een hoop problemen kan krijgen als er wat gebeurd. ben elke dag aan het bellen maar dat help niet .

Thea.s
30-06-2014

kan mijn emails niet openen, ze zouden iets sturen dat het wel kon nooit gehad, heb bloed geprikt maar krijg geen rekening, ik gebeld naar ditzo zeggen ze kan wel jaar of 2 jaar duren , dat kan toch niet, ik moet bellen om te weten wat er vergoed wordt, zou nu al willen overstappen, ditzo zeer slecht.

27-02-2014

Mijn ervaring wat betreft de brillen en lenzen is ronduit te gek voor woorden.

Je krijgt 100 euro vergoed van ditzo maarrrrrrrrrrrrrr alleen bij eyewish groenenveld.

Welnu ik naar eyewish voor lenzen,blijken de maandlenzen voor een jaar van een bepaald merk 260 euro te zijn daar gaat 100 euro vergoeding vanaf dus blijft 160 euro staan.

Blijken exact dezelfde lenzen standaard bij andere bedrijven te varieren tussen de 105 en 120 voor een jaar.

Dus je word gewoon met open ogen getilt door die schoften van ditzo en eyewish.

Regina
13-02-2014

En heel groot drama ditzo.Niet profesieneel vooral in de zorrg.Je wordt nooit geinfirmeert wat is wel en wat nuet vergoed.Het is internet zorgverzekeraar wat raar antwoord van medewerkers.Daarom krijg je geen info per brief.

C. Bakker
20-01-2014

Ik ben naar volle tevredenheid 2 jaar klant geweest bij Ditzo. Hier werd alles rondom mijn zorgverzekering op de juiste wijze geregeld. In de tijd dat deze zorgverzekering liep, werd ik zwanger. Van kraampakket, ziekenhuisopname tot de nazorg (in mijn geval lactatiedeskundige en bekkenfysiotherapie): alles was top.

Dit jaar wilde ik een hogere dekking voor tandartskosten dan Ditzo aanbiedt in 2014. Anders was ik gebleven.

16-01-2014

Slecht service Ditzo opgezegd ruim van te voren bevestiging gehad ook mijn nieuwe verzekering had Ditzo opgezegd.

Word er in januari gewoon weer premie eraf gehaald heb ik dit teruggeboekt krijg ik een betalings herrinnering.

klachten en vragen duurt het erg lang voordat je antwoord krijgt.

M.S.J.
15-01-2014

Premie afschrijven gaat nog netjes, maar als ze iets moeten afschrijven voor je eigen risico duur dat een ruime 4 weken!!!!! Niet echt iets waar ik op zit te wachten...ik ben nu prettig verzekerd bij DSW, maar ondertussen moet de DITZO nog steeds (jawel 16 januari 2014) eigen risico afschrijven wat ze al 4 weken geleden hebben aangegeven!!!! Heeeel vervelend voor mijn administratie!!!!

Als hun een chaos hebben, betekend niet dat ik dat ook moet krijgen door hun stomme fouten!!!!!

DITZO.......SHITZO!!!!!!!

M.S.J.
31-12-2013

Dito? SHITZO!

Ik ben met vreugde vervuld als ik op 1 januari 2014 naar mijn nieuwe ZV mag overstappen.

Dito zijn een stelletje geldkloppers, en de klantenservice? Een zonder ervaring. Ik werd laatst nog zelfs door ze gebeld dat ze.het zo jammer vinden mij te verliezen, en met de vraag waarom ik bij hun vertrek...nou, ik had medelijden met de meneer aan de telefoon, want die arme man kreeg al mijn frustratie over zich heen!

Eerst dagen bellen voor mijn kraampakket, vervolgens krijg ik er drie toe gezonden!

Administratie een chaotische bende...

u kan beter een wat duurdere zorgverzekering nemen en alles volledig vergoed krijgen, want bij Ditzo is goedkoop DUURKOOP...echt af te raden.zorgverzekering

J vd W
13-12-2013

Ditzo maakt fout door 6 maanden niets ze verrekenen met eigen bijdrage. Vervolgens schrijven ze 6 maanden eigen risico (zonder toestemming) in één keer van je rekening af. bel ik Ditzo, tref regeling tot eind van het jaar. Nu sturen ze incasso omdat er nog een deel openstaat. Ik bel Ditzo, blijkt regeling 90 dagen. Dit was mij niet vermeld, ook niets bevestig. "Ja helaas meneer staat wel in het systeem" En waarom sturen jullie dan géén herinnering hiervan? "hebben we ook gedaan, staat ook in het systeem." En waarom heb ik die dan niet ontvangen? "wij kunnen er niets aan doen dat u géén post ontvangt" En waarom ontvang ik dan wel de incasso brief? "stil...." "helaas kan ik niets voor u doen.." Ditzo behandeld zijn klanten dus gewoon als onbetrouwbaar en hun systeem schijnt onmiskenbaar correct en uitsluitend te functioneren. Ditzo moet je dus niet zijn voor je zorgverzekering, want er wordt verwacht dat je ook nog hun administratie bijhoud.

T Kuiper
11-12-2013

Ik ben 1 jaar verzekerd geweest bij Ditzo.. voor mij een drama. Aanvragen werden laat behandeld, hierdoor duurde het lang voordat ik de juiste hulpmiddelen thuis ontving en als ze behandeld werden kreeg het eerst een afwijzing en een dag later een brief met goedkeuring, volgens ditzo een foutje. Eenmaal eenr brief gekregen van Ditzo die bestemd was voor een andere klant met bijna dezelfde achternaam, maar met een ander geslacht en een groot leeftijds verschil. Eerst werd de schuld doorgeschoven naar de kliniek, daarna bleek het toch hun fout. Een klacht ingediend, excuses gekregen. Uit het niets ontvang ik brieven van aanvragen die ik niet heb gedaan, weer een fout van Ditzo.. een dubbel bedrag van hulpmiddelen afgeschreven en er maar 1 ontvangen. Nee voor mij geen Ditzo meer. Ik denk dat ik iedere maand wel met ze gebeld heb, terug bellen vinden ze erg lastig.