Peters
11-12-2013

Geen probleem met ditzo. totdat ik een nieuwe bril wilde aanschaffen. Volgens de polis, 100,- vergoeding ongeacht de acties van de opticien.

Bij de opticien wisten ze van niets. Na een belletje met Ditzo werd gemeld dat dit niet het geval was. Daarna thuis zelf nog een keer gebeld en doorgevraagd en uiteindelijk toch duidelijk gekregen dat het inderdaad 100 euro was ongeacht de acties. Dit zou meteen met de opticien kortgesloten worden en ik zou per mail op de hoogte gebracht worden.

Beiden niet gebeurd. Een mail gestuurd en hier geen reactie op ontvangen. Na een week weer gebeld en na vijven en zessen te horen gekregen dat het niet lukte met de mail en of het goed was als ze me maandag zou bellen rond elven.

Tevergeefs op dit telefoontje gewacht. Dus dinsdag zelf weer gebeld en een andere dame gevraagd gezien de loze beloftes van de ene. Maar ook hier. Een belofte van een mail die ik nog steeds niet ontvangen heb.

Volgend jaar geen ditzo meer voor mij.

Susan
04-12-2013

Prima organisatie! Overzichtelijke informatie (niets teveel), duidelijk en voor een goede prijs.

Met de helpdesk ook goede ervaringen; geen wachttijd en vraag snel en vlot afgehandeld!

Ben blij dat ik vorig jaar ben overgestapt met de zorgverzekering, nu ook met de rest van de verzekeringen.

Chantal
30-11-2013

Hoewel ik al zo'n 10 jaar maagzuurremmers gebruik en ik daarmee mijn medicatie vanuit de basisverzekering vergoed hoor te krijgen, trekt Ditzo de kosten simpelweg van het eigen risico af en wordt er dus onterecht geld van mijn rekening afgeschreven. Een simpele check op medicijnkosten.nl toont aan dat Ditzo fout zit, maar aan klachten wordt geen gehoor gegeven. Zeer teleurstellend.

Greet rigfhard bonkestoter
22-11-2013

Ditzo is wel een goede zorgverzekeraar ,maar ze hebben hun zaakjes niet op orde.

Heb meer dan een half jaar op een declaratie moeten wachten .

Een rekening sturen van de eigen bijdrage ,het volledige bedrag .

Wie kan dit nog in een keer betalen .

En dan betaal je elke maand trouw en komt er toch een incasso opgeslagen met haast 50 euro..en dit omdat het een paar weken te laat was ,geen half jaar hoor. Heb meer dan een half jaar op een declaratie moeten wachten

Ze moeten hun beleid eens op orde zien te krijgen .Het gaat allemaal heel moeilijk.

.Ik vind dat goed betalende mensen gestraft worden .

Foei, foei.

19-11-2013

betaald na een storing niets uit, ondanks toezeggingen. Al twee weken aan het bellen en het enige wat ze kunnen melden is dat het geld onderweg is...Zeker per flessenpost! Slechte service want als ze weten dat er problemen zijn horen zij de klant te informeren en niet iedereen laten bellen. En dat bellen levert ook nog niks op. Gelukkig begint het overstapseizoen weer ;-)

13-11-2013

Premie betalen, geen probleem, uitkeren dus niet !

Mijn kaakchirurg had een aanvraag ingediend a.g. implantaten in een tandeloze bovenkaak,

en deze werd gewoon niet geaccepteerd.

Ik haal al mijn polissen dus weg bij ditzo !

04-11-2013

Mijn vrouw krijgt sinds langere tijd fysiotherapie. Zij is verzekerd voor negen behandelingen bij Ditzo. Door een fout ingevoerde code van de destijds behandelende fysiotherapeut zijn er problemen ontstaan met betrekking van het registreren van het aantal keren dat zij behandeling kreeg.

Mijn vrouw heeft toen gebeld met Ditzo en de telefoniste aldaar kon in het systeem niet zien waar het over ging sterker nog, ze beweerde dat mijn vrouw nog helemaal geen fysiotherapie had gekregen! Over en weer werd er nog op en neer gediscussieerd en uiteindelijk werd deze telefoniste boos met de woorden: van een andere collega hoort u hetzelfde.

Uiteindelijk kreeg mijn vrouw toch een andere medewerker aan de lijn en wat denk je? Het bleek dat de eerste telefoniste het verkeerde dossier voor haar had en wel die van mij!!! Pffff, doei Ditzo, nog veel sterkte toegewenst met die vakkenvullers achter die bureau's, eind van het jaar zijn wij daar weg!

Oh ja, wat betreft het declareren van je eigen risico is daar ook een puinhoop! Ze hebben daar hun zaakjes totaal niet onder controle.

M.linn
29-10-2013

Communiceren niet wanneer eigen risico van je rekening wordt afgeschreven, ook niet na herhaaldelijk verzoek. Echt zeer klantonvriendelijk. Uitbetalen van schade duurt veel langer dan dat ze beloven.

Kortom: een hip bedrijf die het helaas allemaal niet onder controle heeft. Veel jonge (onervaren) telefonistes / call center die nergens antwoord op kunnen geven.

R.Caarls
11-10-2013

ik ben dit jaar (2013) overgestapt op Ditzo verzekeringen. het scheelt aanmerkelijk in de maandpremie met mijn vorige (die uit Amersfoort). ondanks dat ik me nog extra heb verzekert voor Fysio ben ik nog steeds €25,00 goedkoper uit. ik ben reumapatiënt in een ver stadium, dus geen goedkope "klant". maar wel blij dat ik voor een redelijk bedrag mezelf kan verzekeren en nog geen problemen hebt ondervonden over de vergoedingen die er worden gedaan. volgend jaar weer Dit zo...

J v d Blom
18-09-2013

Heeft van januari ditzo al heel veel problemen mee gehad en vele nog niet opgelost

Wil iedereen waarschuwen als je er goed mee te maken krijg als in mijn geval vrouw

borst kanker kan het je vele honderden euro,s kosten aan medicijnen die niet of

gedeeltelijk vergoed worden kijken op 3cent

Advies wat je bij ditzo extra kwijt ben kan je een hele dure zorgverzekering voor nemen

die alles vergoed zo snel mogelijk opzeggen

M.
28-08-2013

Ditzo zorgverzekering is zeer slecht! Na meerdere telefoontjes en loze beloftes als wel bellen u terug en vervolgens niet doen nog steeds geen kraampakket. Hoog zwanger zit je niet te wachten om nogmaals boze telefoontjes te plegen over een kraampakket t.w.v. twee tientjes.. maar ja je hebt het nodig en je betaald er immers voor. Uiteindelijk meer kwijt aan telefoonkosten en tijd dus zelf maar Natalis (de firma die de kraampakketten levert) gebeld. Ik stap binnenkort in ieder geval samen met mijn gezin over naar een betere zorgverzekering zoals Zorg en zekerheid waar ik voorheen verzekerd was, voor een tientje per maand extra nooit problemen gehad en een normaal werkende klantenservice als je die nodig hebt!

10-08-2013

Heb weinig toe te voegen aan de eerdere beoordelingen. Het is gewoon een administratieve bende. Declaraties worden volgens hun niet ontvangen. Betalingen die verricht worden zijn niet verwerkt in het nota overzicht. Klantenservice is niet deskundig. Maar er is al genoeg gezegd. Zal blij zijn als de huidige contractperiode eind dit jaar voorbij is.

Chantal
08-08-2013

het is dat ik geen lager cijfer kan geven, anders zou ik het doen. Wat een verschrikkelijke maatschappij is dit zeg. Een adreswijziging duurt zo'n 3 telefoontjes om eens goed in het systeem in te voeren en de service slaat ook helemaal nergens op. Afgelopen jaar had ik het brilabonnement in samenwerking met Pearle en daar was ik uiterst tevreden over. Blijkbaar is mij ooit een mail gestuurd met de nieuwe regelingen van 2013, die ik helaas nooit ontvangen heb. Toen ik in in maart voor dit jaar een nieuwe bril wilde uitzoeken bij Pearle, hoorde ik dat dat met mijn verzekering niet meer kon. Het pakket is overgezet naar Eyewish en brengt eigenlijk alleen maar nadelen. Eyewish is een van de duurdere opticiens, en helaas heb ik daar niet het geld voor om er een bril aan te schaffen. het voordeel aan afgelopen jaar was dat ik bij aanschaf van de bril niets hoefde te betalen. zou ik een redelijke bril willen, dan zou ik bij Eyewish al snel minimaal 150 euro bij moeten betalen. Omdat ik dit totaal niet van plan was en ook helemaal niet kan missen heb ik contact opgenomen om hierover mijn beklag te doen. Ik heb dit contact eind maart voor de eerste keer tot stand gebracht, en toen werd mij ook verteld dat het brilabonnement verwijderd zou worden en dat ik de al betaalde kosten hiervoor terug zou krijgen.

Maar helaas is dat een lachertje. Nog steeds ben ik ermee bezig om mijn geld terug te krijgen, terwijl we dus onderhand al een half jaar verder zijn. Het meest storende is nog wel dat ze nog steeds het bedrag inclusief brilabonnement iedere maand blijven afschrijven, dus ik krijg ondertussen alleen nog maar meer van ze terug.

Ik heb al diverse keren gebeld en iedere keer kreeg ik te horen dat ik het nog maar even moest afwachten want dat zij me dat niet precies konden melden. Werd mij ook verteld dat ze proberen om alle zaken binnen 6 tot 8 weken op te lossen. Aangezien ik er op dat moment ook al 4 maanden mee bezig was, vond ik het nogal lef dat hij dat tegen me zei. Op dit moment zijn we dus een half jaar verder en sta ik alweer 10 minuten in de wacht om eindelijk eens een antwoord van deze verdomde schijtmaatschappij te krijgen. Jammer dat we alleen aan het einde van het jaar mogen wisselen, anders was ik hier allang weggeweest

06-08-2013

Heel slechte verzekering ook al is get. Iets goedkoper wat de premie betreft maar na alle telefoontjes die wij al hebben moeten doen om ons geld te krijgen wat we maanden hebben voor moeten schieten is het alleen maar duurder geworden. Iedereen die aan de telefoon komt zegt we gaan het in orde maken maar helaas voegen ze geen daden bij deze woorden .

Lemson
18-07-2013

Slechte communicatie. Van de zorgverlener moet ik vernemen dat Ditzo om onbegrijpelijke redenen weigert de rekeningen voor orthodontie van mijn zoon te vergoeden, terwijl dit wel in het verzekerde pakket zit. Ditzo neemt geen moeite om de afwijzing toe te lichten.

Ga NIET bij Ditzo.

Geert
17-07-2013

Mijn vader is vandaag exact 7 maanden geleden begraven. Papieren ingevuld en toegestuurd. Gebeld. Nog steeds wordt keurig maandelijks de premie ingehouden en "genieten" wij opnieuw van het verlies.

Toppie Ditzo, jullie zijn echt betrokken.

Kim
09-07-2013

Zeer slecht met declaraties uitbetalen, ze hebben een grote achterstand.

Achter al mijn declaraties heb ik aan moeten bellen, er gaat niets vanzelf.

Ik als alleenstaande moeder met een inkomen onder de bijstandsnorm (ook langslepende kwestie, druk mee bezig) kan ik me dit niet veroorloven!!

Slecht slecht slecht, niet doen!

Abdelkader
09-07-2013

Ik heb 10 euro per maand extra betaald voor de brilverzekering. 10 euro vertaald in verzekeringswaarde is meer dan genoeg maar zij gaven instructies aan Pearle dat deze klanten niet meer dan 120 euro inclusief montuur moeten besteden. Ik heb een andere glas gekozen maar ik moest 60 euro extra betalen.

27-06-2013

Ik heb nu voor de derde keer een acceptgiro gekregen voor een zaak die al geregeld zou moeten zijn. Hierbij reageer ik op de klacht die u ons stuurde.De kosten die voor mevrouw in rekening zijn gebracht, zijn laboratorium kosten (uitgevoerd door het Sint Elisabeth Ziekenhuis.)

Bij navraag in het ziekenhuis, is gebleken dat er persoongegevens zijn verwisseld en

hierdoor is deze betaling door het ziekenhuis gecrediteerd.

Niet dus! Dit is weer niet goed afgehandeld!

Ik sluit nooit meer een verzekering bij Ditzo af

Waarschuwing : zo gaan ze met klanten om.

27-05-2013

Ik kan over de prijs van de ziektekostenverzekering niet klagen hoewel ik nu elders voor dezelfde prijs ben verzekerd. Helaas verzandde ik in een administratieve chaos waar ik heel 2012 last van heb gehad en zelfs tot nu toe nog last van heb. Na heel veel telefonisch en e-mail contact, stortingen en terugstortingen zijn de financiën nog niet afgewikkeld. Erger nog ze sturen ons nu zonder enige waarschuwing DAS-incasso op het dak. Daarnaast bleek onze jongste zoon door administratieve blunders een half jaar helemaal niet verzekerd! En dit jaar kregen we rekeningen mbt een nieuwe polis die we helemaal niet hebben afgesloten. Integendeel: U snapt dat we alles hebben opgezegd. Advies: niet aan beginnen.