23-05-2013

Even een waarschuwing aan iedereen die een zorgverzekering heeft bij Ditzo. Ik heb een aanvullende verzekering zodat mijn anticonceptie vergoed wordt maar helaas wordt daar niet goed naar gekeken want er wordt gewoon gekeken naar je basisverzekering en daar wordt het niet bij vergoed en dus moet je het betalen en komt het bij je eigenrisico. Na veel mail verkeer en uiteindelijk correctie blijkt het nu weer gewoon fout te gaan. Dus controleer het aub zelf ook want het kost ons genoeg. Ook komen ze beloftes niet na in maart zou ik geld terug krijgen en het is nu eind mei en nog niks ontvangen, ook al meerdere klachten gestuurd maar helaas niks vernomen. Ik ben zo klaar met Ditzo helaas duurt het jaar nog erg lang.

07-05-2013

administratie een puinhoop had in december voor januari betaald steeds bericht van premie achterstand ondaks veel bellen bleek dat de premie bij auto verz terecht zijn gekomen moet toch overrgehouden zijn

Op mij declaratie staat 2x fisioterapie die ik nooit gehad heeft ook met bijbetaling moest ik fisio bellen bleek ver weg te zitten en zie ditzo heeft fout gemaakt geboorte datum zelfde naam alleen zonder van der nog niet opgelost

Medicijnen van de vrouw gebruikt ze al jaren nooit bij betale nu beide bijbetalen mede deling WTG tarief kortom je denkt een goedkope verzekering te hebben maar komt eind van de rit DUUR uit

01-05-2013

Ik spreek net een meneer over mijn zorgverzekering over een eventuele vergoeding of hij dat kon uitzoeken, liet mij eigenlijk meteen wel blijken dat hij er geen zin. Hij zocht zogenaamd even iets op kwam heel snel tot de conclusie dat wat ik vroeg niet kon! toen vroeg ik hem of hij mij terug wilde bellen als hij wat meer had gevonden erover, maar dat vond hij maar onzin , ik moest de nota maar insturen en dan konden ze wel kijken wat ik misschien vergoed kreeg en hij wist mij wel te vertellen dat ik het wel voor de belasting moest bewaren? wat een luie ongeïnteresseerde...

13-04-2013

Waardeloos! Ik krijg niet eens een beltoon als ik wil bellen. Er bestaat geen emailcontact en de wachtwoorden die je toegestuurd krijgt via sms (?) werken ook niet... Waardeloos!! Ik ga aan het einde van dit jaar weer terug naar mijn oude verzekering. Dan maar wat meer premie... Let wel: contact is het belangrijkste!! En dat is bij deze verzekering slecht!

29-03-2013

Ervaring tot nu toe slecht.ik had in 2012 o.a de zorgverzerkering bij Ditzo ben in Dec eruit gedaan door Ditzo zonder dat ik ergens van afwist

ik heb niet zelf opgezegd, zoals zij beweerden zou dat volgens Ditzo door de FBTO zijn gedaan die heb ik gebeld zij wisten nergens van.

Fout na contact ligt bij Ditzo.

Betaling van zorgverzekering verschillende keren fout gegaan. na opnieuw contact met Ditzo bleek dit ook aan hun te liggen zij waren overgegaan naar een ander systeem.

Het is nu bijna april heb na ook hierover verschillende malen contact, nog steeds geen zorgpas ontvangen.

Ik ben niet gelijk weggegaan met alle verzekeringen die ik daar heb lopen maar overweeg het nu wel te doen!

Klantvriendelijk zijn ze niet bij Ditzo een fout kan wel eens gebeuren maar dit is te veel je moet altijd belkosten maken hangt lang in de wacht terwijl het niet mijn fouten zijn.

Ik betaal alles netjes op tijd daar ligt het ook niet aan Ditzo ik baal tot nu toe van jullie handelen. ik als klant hoef niet te lijden onder jullie systeem!!!!!!

Met vriendelijke groet. Wim Latour Apeldoorn

29-03-2013

Prima. Twee kleine digen: Ditzo was in de veronderstelling dat ik mijn zorgverzekering bij de vorige verzekeraar niet tijdig had opgezegd. Dit was niet het geval. Daarnaast waren er enkele misverstanden over de mogelijkheid om een excellent verzekering af te sluiten voor een van mijn kinderen. Beide zaken zijn snel en goed opgelost. Ditzo was door de vorige verzekeraar niet goed geinformeerd en loste dit snel op. Ditzo heeft de misverstanden over de excellent verzekering per mail en telefonisch toegelicht en de zaak hersteld.

19-03-2013

na bijna een half uur wachten eindelijk contact met een medewerker van Ditzo. ik ben daar nu bijna 3 maanden verzekerd en heb geen gegevens om bij hen te kunnen inloggen i.v.m. te verzenden declaraties. de medewerker belooft mij "binnen 10 minuten" de benodigde gegevens te mailen.

drie uur later nog steeds niets ontvangen. ik bel dus maar weer. de medewerkster die mij nu te woord staat zegt dat ik de inloggegevens zelf kan regelen door met aangeven van mijn mailadres een nieuw wachtwoord te vragen. terwijl zij aan de lijn is doe ik dat, zonder resultaat. daarmee geconfronteerd zegt zij: "nee, we hebben namelijk al de hele week een storing en die duurt ook zeker nog tot zaterdag". mijn reactie: waarom zegt uw collega dat niet? waarom zegt u dat niet meteen? hoe weet u dat die storing nog zo lang duurt? waarom maakt u geen melding daarvan op de site?

tja, die laatste suggestie zal zij "doorgeven". ik vraag haar of zij medewerkster is van een call center. antwoord: "nee, helaas niet". daarop biedt ze aan mij door te verbinden met de klantenservice. na 10 minuten wachten heb ik de haak maar opgelegd.

21-02-2013

Eind december 2012 ben ik overgestapt naar zorgverzekeraar Ditzo. Omstreeks 10 januari ontving ik post van Ditzo met een brief en een zorgpas. Toen ik het zorgpas bekeek stond daar niet mijn naam op maar de naam, geboortedatum en burgerservicenummer van een heel ander persoon. Ik heb toen gelijk gebeld met Ditzo en het hun uitgelegd. De dame aan de lijn was zeer verbaasd en ging er een melding van maken en zorgen dat ik een nieuwe juiste pas zou ontvangen.

Begin februari nog geen nieuwe pas ontvangen en toen wederom met Ditzo gebeld. De medewerker vertelde mij dat bij de laatste "batch" pasjes die werden verstuurd een fout was gemaakt door hun verzendservice en ik zou mijn nieuwe pas spoedig ontvangen.

Vandaag is het 21 februari en ik heb nog steeds geen zorgpas ontvangen. Wederom een dame aan de lijn die mij weer hetzelfde verhaal vertelde "Ja, de passen worden niet door ons verstuurd maar door een extern bedrijf dus daar kunnen wij niet veel aan doen". Wat ik er voor de rest mee te maken dat zij het versturen van de passen uitbesteden aan een extern bedrijf? Ik doe toch zaken met Ditzo en niet met hun externe bedrijf dat mij geen pas opstuurt.

Ik geef Ditzo nog twee weken de tijd de zaken te regelen anders ga ik een klacht indienen bij een hogere instantie en tevens aankaarten dat ik persoonlijke gegevens (naam, geboortedatum, burgerservice nummers, etc) heb ontvangen.

Kortom, het 1 grote bende bij Ditzo. Het is overigens niet de eerste keer. Zie hier een forum van vorig jaar waar andere mensen precies hetzelfde probleem hadden. Ook verkeerde passen ontvangen van andere personen: http://forum.fok.nl/topic/1853237

12-01-2013

Ik had alle verzekeringen bij Ditzo en heb allereerst de autoverzekering opgezegd omdat de bruto premie met 47% omhoog ging (niet door schade)

Daarna maakten ze grove fouten met de kortingen op alle andere schadeverzekeringen en konden dit ondanks belofte op belofte niet rechtzetten, deze heb ik ook opgezegd.

De zorgverzekeringen zijn inmiddels ook beëindigd omdat we elders beter uitkwamen met de aanvullende verzekering. Nu doen ze nog moeilijk over een declaratie.

Wat me, naast de fouten, loze beloftes en weigering een declaratie te vergoeden, ook nog mateloos irriteert is het tutoyeren, op de website en in brieven wordt tot in het overdrevene ge-jij'd en ge-jouwd.

16-11-2012

De klantenservice is echt superslecht! Ze weten helemaal niks of ze geven de verkeerde informatie. Het lijkt wel of elke medewerker daar zelf maar een antwoord uit zijn duim zuigt.

01-11-2012

Ik ben heel blij overgestapt te zijn naar Ditzo Zorgverzekering. Contact via telefoon gaat snel,geen lange wachttijden voor je je vragen kunt voorleggen, en worden duidelijk en vriendelijk beantwoord. Gebruik gemaakt van mijn bril contrakt ,alles prima geregeld via Pearle opticiens, geen omkijken meer naar gehad. Net een keurige brief ontvangen met duidelijke uitleg, nadat ik een declaratie had gestuurd van een behandeling die blijkt van een Niet-gecontracteerd zelfstandig behandelcentrum te zijn. Toch heeft Ditzo besloten deze nota volledig te vergoeden.Ben ik heel erg blij mee.Mijn ervaringen met vorige grote zorgverzekeraars waren stukken minder goed, dan de korte ervaring met Ditzo. Toppie.

01-11-2012

Ditzo maakt de mooie beloftes in hun reclame niet waar! No nonsense bedrijf? Ik heb nog nooit zoveel gedoe gehad met een zorgverzekeraar als met Ditzo! In meerdere en verschillende situatie's zijn wij zeer teleurgesteld in Ditzo. Zij betalen niet of te laat, doen valse toezeggingen aan de telefoon, geven geen duidelijke uitleg en zelfs foutieve informatie etc etc.

31-10-2012

Na 10 maanden nog steeds geen toegang tot mijn account. Wachtwoord opgevragen lukte niet en was zeer verwarrend. Die wordt nl niet naar je email gestuurd maar naar je telefoon. Dus moet je bellen, contact via internet kan niet terwijl ze zelf wel alles naar je mailen. Ook een klacht moet je schriftelijk sturen maar zij gaan je klacht per email beantwoorden. Ik vind dat niet kunnen in deze tijd als je internetverzekering aanbiedt. Ik vind het ook niet veilig dat je per telefoon een wijziging van je telefoonnr door kan geven waar ze dan je wachtwoord naar toe gaan sms-en.

17-10-2012

Tot nu toe heb ik nog niet zo'n geweldige ervaring met Dizo, zoals jullie in reclame's doen voorkomen.

Vooral jullie reclame is erg misleidend voor wat betreft het contact zoeken buiten kantoortijden want die vlieger gaat niet op.

Daarnaast is mijn vrouw met jullie in een discussie verwikkeld betreffende vergoedingen, want jullie houden er hele rare ideeén betreffende vergoeding op na.

Zowel ik als mijn vrouw, 2 dochters en schoonfamilie die dit jaar naar jullie zijn overgestapt, zijn nog niet zeker of wij volgend jaar nog jullie diensten aanhouden.

Mede ook doordat bij het merendeel van de verzekeringen je je declaraties digitaal kan indienen en jullie lopen wat dat betreft ver achter.

03-10-2012

Snelle service, duidelijke overzichten over de declaraties en wat er betaalt wordt door wie.

01-10-2012

Prima tot nu toe. Scherp tarief. Wel laat een uitbetaling lang op zich wachten. Ook moet alles nog opgestuurd worden.

28-09-2012

Mijn ervaring met Ditzo is heel goed! Ik het toevellig dit jaar heel veel gebruik van gemaakt en alles is keurig geregeld. Ik weet niet meer wat te vertellen. Ik ben heel blij.

25-09-2012

slecht bereikbaar, zowel telefonisch als via email als via het web. Terugbel verzoeken via email omtrent vragen zorgverzekering worden niet beantwoord. Website inloggen is onmogelijk. Een nieuw wachtwoord aanvragen is onmogelijk. Een totale teleurstelling!! Ik ga zeker naar een andere zorgverzekeraar dit jaar.

25-09-2012

Ik heb een hele positieve ervaring met Ditzo! Het is overzichtelijk en duidelijk!!

24-09-2012

Prima, heb aantal keren declaratie opgestuurd en dit werd goed afgehandeld.

Verder nog niks mee gehad.