Matlon
15-02-2022

Goed, verder geen problemen.

Puck
02-01-2022

Had wat vragen, goed geholpen

Tijs
20-12-2021

Zeer slechte service. Bij overstap van zorgverzekering heeft Ditzo veel behandelingen die voorheen vergoed werden, niet meer vergoed. Na bijna zes maanden contact met alle medewerkers van hun klantenservice (na elke keer een uur te moeten wachten voordat je er uberhaupt een te pakken krijgt) hebben we eindelijk de vergoeding gekregen waar we recht op hadden. NB: Als patient - met alle zorgen van dien - wil je je absoluut geen zorgen hoeven maken over een zorgverzekeraar die onder alles uit probeert te komen. Vreselijke zorgverzekeraar!

Joozt
11-12-2021

Makkelijk en simpel werken met jullie, en tot nu toe nooit gedonder of gezeik gehad over allerhande zaken, dus ga zo door!

Hannah
09-12-2021

Onhandig dat je ingevoerde keuzes niet onthouden worden als je verder gaat en weer even terug wilt. Verder duidelijk en overzichtelijk!

T samimi
09-12-2021

Jullie zijn erg duidelijk

Guanito
28-11-2021

Ben nieuw klant, na vele vergelijking, gaf ditzo mij beste gevoel!

17-11-2021

Ik heb een Ditzo zorgverzekering met vrije keuze en stuit nu op het volgende. Via een tandarts naar een kaakchirurg verwezen voor een kaakbeenoperatie en in juli dit jaar implantaten gekregen. Een verwijzing van de tandarts was noodzakelijk. Na 4 maanden wachten kan er nu een klikgebit op en blijkt ineens tandartsen geen overeenkomsten te hebben en moet ik naar tandprothetiker. In de voorwaarden kan je hier niets van terug vinden en wordt ik geconfronteerd met een eigen bijdrage van bijna 1000 euro omdat ik het bij de tandarts heb aangevraagd. De vrije keuze kost veel meer geld en levert geen voordeel. Opletten op de kleine lettertjes.

Elke
14-11-2021

Vreselijk om op de telefoon zorgverzekering af te sluiten. Knoppen werken niet, zitten pop up velden in de weg. 2 uur onnodig langer aan moeten besteden

07-10-2021

Ik heb afgelopen jaar een zorgverzekering bij Ditzo afgesloten en kan je zeggen dat het echt eersteklas uitknijpers zijn. Pechvogelhulp extra afgesloten, want ik had fysio nodig. Bleek deze alleen te gelden voor ongelukken die na het afsluiten van de verzekering plaatsvonden. Ik heb alles goed nagelezen en alleen in de kleine lettertjes wordt dit vermeld. Ik neem aan expres. Om mensen zoals ik over de streep te trekken een verzekering bij DITZO af te sluiten en ze vervolgens niet te betalen. Verder heb ik een elektrische step met trapondersteuning(zo'n colibri Micro NL model). Deze is legaal voor de weg en valt volgens de wet onder fiets met trapondersteuning, maar Ditzo blijft volhouden dat de WA verzekering niet geldt voor Elektrische steps en dat deze daarom niet geldt voor de Colibri NL step. Terwijl ik allerlei documenten opstuurde(van verschillende overheidsorganan) waaruit blijkt dat de step onder de categorie elektrische fiets valt.Ze reageren er gewoon niet op.

05-10-2021

Ik vind Ditzo een goede verzekering omdat ze declaraties niet onnodig moeilijk maken en op tijd betalen. En een gunstige premie.

Andre
04-10-2021

Snnel een verzekering geegeld en al een paar jaar een zorgverzekering. nog nooit 1 probleem gehad .prima bedrijf .

Caterina
21-09-2021

Gemakkelijk te gebruiken en begrijpen

Kim
03-07-2017

Alternatieve geneeswijze

Je denkt dat je goed verzekerd bent voor alternatieve geneeswijze. Al jaren ga ik naar de Voetreflex en krijg bij CZ, VGZ altijd mijn facturen gedeeltelijk vergoed! Dit jaar ben ik over gestapt naar Ditzo. Nu krijg ik ineens niets meer vergoed omdat ze niet ingeschreven staan bij de hun geselecteerde beroepsvereniging. Te gek voor woorden! Nu kijk ik op de site naar welke alternatieve genezer ik wel zou kunnen gaan. Zit er hier in Brabant geen een! Zelfs tot 75 km vanuit mijn woonplaats. Hoe kunnen ze mij deze zorg dan bieden! Iemand tips hoe ik snel van deze ontzettend slecht zorgverzekering af kan komen.

Mouncef
30-06-2017

Chronische fysiotherapie bij overstappen naar Ditzo ineens afgewezen!

Vreselijke dienstverlening. Ze zetten je steeds in de wacht om termijn af te wachten is de termijn afgelopen kan je alweer wachten!

Zo lang je niks mankeerd is het een goede verzekeraar maar oooh weee je hebt iets nodig wat ze buiten de basisverzekering proberen te stellen dan ben je niet jarig en kan je je vakantiegeld gebruiken voor rekeningen voor de zorg!

Aub noooit overstappen naar Ditzo en zit je bij Ditzo ga zsm weg voordat je hulp nodig hebt.

Gr

Caatje
26-06-2017

Weigert operatie te vergoeden ontkent diagnose specialist

Na lang zoeken wegens ernstige toenemende klachten is de oorzaak gevonden.eenvoudig te verhelpen met een operatie kosten a 1800 euro. Zij WEIGEREN dit. ze ontkennen de diagnose van de specialist. Ik kan niet meer werken zit ziek thuis. dit is zorgmijden. IK RAAD EENIEDER AF hier te verzekeren , ze laten je eerder dood gaan dan je beter te maken

Anneke
07-04-2017

De geduld en niet zeuren zorgverzekering van Ditzo.

Enkele jaren geleden naar Ditzo overgestapt, altijd prima want ik mankeerde ook weinig tot niets. Tot vorig jaar, ik kreeg Pfeiffer en die is chronisch geworden. Door de internist naar een revalidatie arts gestuurd en ik kom in aanmerking voor een revalidatie traject van 3 maanden. Ik blij want het valt onder de basisverzekering en ik voldoe aan alle eisen. Bij Ditzo weten ze dat nog niet! Al weken niet ! Het ligt bij het medisch team dat moet beoordelen waar ik wel of niet voor in aanmerking kom. De internist, revalidatie team , ze hebben allemaal contact opgenomen maar , ik moet geduld hebben en niet zeuren.

Rik
13-03-2017

Super onhandig

Gezinspolis. alleen hoofdaangever kan facturen declareren. alleen hoofdaangever kan geld terug ontvangen op zijn / haar bankrekening. Wil je volledig gebruik kunnen maken van de vooraf beloofde diensten dan geen gezinspolis nemen.

Akara
15-02-2017

Niks concreets en achterlijk

Wil je snelheid en effortless servic? NEEM GEEN DITZO Zorgverzekering. NIET DOEN reactie en klantgerichtheid is 0 Ik dien via een speciale email info en doe dus de door hen gevraagde zorgaanvraag.

Email kon ik trouwens alleen achterhalen via klantenservice. Autoreply met binnen 14 dagen reactie. 3 weken verder nog niks. Je belt , medewerker geeft aan je krijgt deze week reactie. Whatsapp sturen paar dagen later. En dan een ongelooflijk stomme reactie. We hebben een brier verstuurd. Duuhh als ik de brief had ontvangen had ik niet gevraagd om reactie.

Ik heb echt het vermoeden zoals anderen ook aangeven. Ditzooo uitstekend in incasseren van je geld. uitmuntend in niet reageren/helpen.

Janneke
13-02-2017

Opeens geen osteopathie meer (deels) vergoed

Ik kreeg het weekend een brief van Ditzo dat ik weliswaar in 2016 de osteopathie vergoed kreeg, maar dat ze dat in 2017 toch niet meer gingen doen.moet ik nu dankbaar zijn dat ze coulant zijn geweest? Er klopt geen meter van.

Reden: mijn osteopaat zou geen lid zijn van de NRO en NVO. Hoe ze hierbij komen mag Joost weten want het staat al jaren onderaan de factuur. Iedereen kan die lidmaatschappen er natuurlijk onder zetten maar het is aan Ditzo om dit te controleren bij de betreffende osteopathie-verenigingen. Ben benieuwd hoe ze dit gaan rechttrekken.