24-09-2012

Prima ervaring. Krijg netjes binnen twee weken declaratie gestort op mijn rekening.

24-09-2012

Goede voorwaarden, service, afhandeling en klant vriendelijkheid.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Duidelijkheid via internet met eigen wacht woord.

24-09-2012

Zeer ruime vergoedingen, declaraties snel verwerkt en geen gezeur over de afhandeling van declaraties, ook is via je eigen account alles digitaal te raadplegen en te wijzigen. Voor mij ideaal dat dit 24/7 kan.

22-09-2012

Sinds januari verzekerd bij Ditzo. Verloopt tot nu toe probleemloos. Vooral MijnDitzo vind ik erg prettig. Geen papieren gedoe, altijd en overal kan ik bij mijn gegevens!

21-09-2012

Per 1-1-2012 klant bij DITZO, de verhoudig premie/dekking was daar voor mij het meest gunstigst. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen!

Het aangevraagde kraampakket had ik al na een paar dagen in huis en de gedeclareerde nota's m.b.t. mijn bevalling in het ziekenhuis waren erg snel uitbetaald.

21-09-2012

ik ben tot nu toe tevreden met ditzo zorgverzekering goed pakket en natuurlijk heel belangrijk betaalbaar als je ziet dat het allemaal duurder is geworden dan krijg je voor dit geld toch een goed beschermpakket voor mijn gezin heel fijn

21-09-2012

Je blijft goed op de hoogte van je kosten, je kunt ten alle tijden alles bekijken.

Als er iets is veranderd krijg je een mail en kun je inloggen. Zo hoef je niet steeds zelf te kijken maar krijg je een herinnering in je mail.

21-09-2012

We zijn vorig jaar over gestapt naar Ditzo, mede omdat Ditzo één van de weinige was waar je verschillende onderdelen die je toch niet gebruikt uit je pakket kon halen.

Zeer duidelijke website en snelle service. Afhandeling van declaraties gaan snel en efficient, dus wij hebben zeker geen spijt dat we de overstap van CZ naar Ditzo gemaakt hebben.

Ditzo is overzichtelijker, sneller en niet te vergeten, ik denk wel één van de belangerijkste. Ditzo is aanzienlijk goedkoper omdat ze je de keus laten wat je wil verzekeren. Bijvoorbeeld het kraampakket voor mannen eruit halen en als één uit de familie een bril draagt, alleen die persoon een brillen pakket mee verzekeren.

De reklame klopt. Het lijkt simpel en dat is het ook.

21-09-2012

Goede ervaringen. Ook als je vragen hebt dat je gratis kunt bellen of dat ditzo jou terug belt.

Declareren is ook helder en zonder drempels. Declaratie formulier invullen en het geld wordt heel snel op je rekening gestort.

21-09-2012

Prima dienstverlening, premie beter betaalbaar dan meeste andere aanbieders van zorgverzekering. Declaraties worden snel afgehandeld. Geen minpunten aan te geven (op dit moment).

20-09-2012

Ik ben erg tevreden met Ditzo..vrij snelle afhandeling van declaraties ( je hoeft zelfs geen postzegel te plakken op de envelop) en de

telefonische klantenservice vind ik prettig en goed. Je zit ook ook niet lang in de wacht als je belt.

Prijs-kwaliteitsverhouding vind ik ook goed.

Houden zo!

voldoende en onvoldoende

onvoldoende toen ik in november de verzekering afsloot plus de extra verzekering voor bril en lenzen heb ik DUIDELIJK doorgegeven dat mijn zoontje slechte ogen had en dat hij ieder jaar een nieuwe bril moest toen t zover was kreeg ik hem niet vergoed van Ditzo de verzekering gelde alleen voor volwassenen en niet voor kinderen maar mij werd verteld dat volwassenen vergoed kregen tot een bedrag van 240euro en kinderen 120euro ik moest wel naar PEARL gaan.maar ik kreg van PEARL te horen dat ik niets kreeg en heb toen met Ditzo gebeld en daar werd me dat bevestigt ik heb toen ook duidelijk gezegt dat ze dan iedereen bij Ditzo goed moesten inlichten dat t niet zo was.

voldoende overige declaraties en t overzicht is heel duidelijk en begrijpend.

mvg,tanja kraft-celis

20-09-2012

Een budget verzekering, niet slecht, maar zo goedkoop mogelijk ingericht.

Niets is elektronisch te declareren, moet met een formuliertje, zelf uitprinten, zelf invullen, eigen enveloppen.

Niet per e mail te bereiken.

Gewoon niet handig allemaal.

20-09-2012

In begin een beetje traag, nu loopt alles vlot.

Alleen jammer dat de declaraties niet elektronisch in te dienen is zoals bij de Ohra.

Daardoor 7 ipv 8

20-09-2012

moet binnenkort een radioterapie ondergaan van 5 weken 5 dagen per week, heb dit gemeld bij de zorgverzekeraar, goed te woord gestaan en al de telefoonnummers van het taxibedrijf doorgekregen.

20-09-2012

De premie van de zorgverzekering van Ditzo is uitstekend. Niet de goedkoopste, maar vrij goed ten opzichte van de competitie.

De communicatie tussen Ditzo en mij is prima.

De website van Ditzo is helder, en het inloggen op je persoonlijke pagina gaat me gemakkelijk af.

De premie voor de tandartsverzekering is ook heel goed.

Ik wil graag volgend jaar bij Ditzo blijven, dit is wel afhankelijk van de basispremie van 2013,

en de premie van de tandartsverzekering voor 2013.

Als deze niet te veel stijgt, zal ik zeker blijven.

Wat ik vooral positief van Ditzo vond, is dat ze de 100% vergoeding voor de tandartsverzekering hebben waargemaakt,

ondanks de vrije tarieven. Aan het begin waren er berichten dat er bepaalde tarieven gehanteerd zouden worden,

maar uiteindelijk vergoed Ditzo gewoon alles voor 100%. Erg netjes en daar ben ik zeer tevreden over.

Even afwachten wat de premie van de zorgverzekering in 2013 wordt, maar er is een zeer grote kans dat ik bij Ditzo blijf.

20-09-2012

Erg tevreden over Ditzo, vooral over de manier waarop het eigen risico betaald wordt. Bij mijn vorige verzekeraar werd dit bedrag 1 keer per jaar afgeschreven, Ditzo doet dit 4 keer per jaar zodat het bedrag wat afgeschreven wordt veel lager is per keer.

19-09-2012

Mijn er varingen met Ditzo zijn goed, met uitzondering van de volgende punten waarover wij niet tevreden zijn |:

- het niet in delen kunnen betalen van het eigen risico

- het afschrijven v an de zorgpremie op automatische wijze; dit zouden wij graag doen per accept giro.

17-09-2012

Ik ben erg tevreden met Ditzo en krijg altijd snel de status van de ingediende rekeningen te zien. Hierdoor weet ik altijd wat er afgeschreven gaat worden. Erg prettig!!

Daarnaast is Ditzo niet te duur en heeft een prima dekking.

17-09-2012

zeer goed ben erg tevreden. ook fijn dat je via de mail op de hoogte blijft.

ben blij dat ik vorig jaar ben overgestapt van agis naar ditzo. de site werk ook fijn even inloggen en je bent op de hoogte van de kosten die je hebt gemaakt.