17-09-2012

Mijn ervaringen met de Ditzo Zorgverzekering zijn tot nu toe uiterst positief. Er wordt snel gereageerd en er wordt correct afgerekend. Houden zo!

15-09-2012

De overstap van FBTO naar Ditzo ging snel en zonder problemen, na de aanmelding kregen wij binnen een week al een bevstiging van FBTO dat de huidige verzekering beeindigd werd en van Ditzo ontvingen wij gelijk de zorgpassen etc. Kortom een snelle, correcte overstap. Declaren bij Ditzo gaat goed, via mijn Ditzo is alles te volgen.

14-09-2012

Prima ervaringen, declaratie`s worden snel verwerkt en de klant word daarvan goed op de hoogte gehouden. Goede, duidelijke polis en prima dekkingen.

14-09-2012

Redelijk. Op zich enigzins snelle afhandeling van declaraties en vriendelijk service aan de telefoon. Ben ook blij met de beslissing dat alle tandartskosten worden vergoed ipv het vasthouden aan jullie tarieven. Ik heb echter alsnog veel kosten niet vergoed gekregen omdat het net niet helemaal klopte met jullie voorwaarden en daar baal ik behoorlijk van (bv anti-conceptiemiddelen).

14-09-2012

Mijn ervaring is goed met Ditzo zorgverzekering. De service is goed en als je iets te vragen hebt zijn ze goed en goedkoop bereikbaar.

De declaraties worden snel vergoed.

14-09-2012

Het is een prima verzekering. Ben van alle gemakken/voorzieningen voorzien!

14-09-2012

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van Ditzo.

De communicatie is duidelijk en de frequentie ervan is voldoende.

De dekking van de polis is ook goed.

14-09-2012

Zeer goede ervaring. Ik vind het ook erg netjes om een e-mail te krijgen als er iets voor mij gedeclareerd en behandeld is.

14-09-2012

Na veel prijs vergelijken met andere zorgverzekeraars koos ik voor Ditzo, omdat die de meest gunstige prijs voor het beste pakket aanboden.

Declaraties indienen gaat eenvoudig via een uitgeprinte PDF bestand en dan opsturen naar Ditzo (wel fijn zonder postzegel, is weer een irritatie minder).

Je krijgt snel het geld terug gestort en ook per e-mail een update bij veranderingen. Zo kan ik dan snel zien wat er allemaal gedeclareerd is.

Ik ben zelf doof, dus er is wel een verbeter punt wenselijk. Maak het makkelijker om per e-mail vragen te stellen aan Ditzo. Voeg een chat helpdesk bij in plaats van alleen per telefoon.

Verder ben ik er tevreden mee.

14-09-2012

Ditzo is een echt klantgericht bedrijf. Bij bellen, krijg je geen keuzemenu, maar wordt je gewoon direct geholpen door de persoon die je aan de lijn krijgt.

Dat is de ouderwetse service voor deze moderne tijd, waar wij als klant behoefte aan hebben en waardoor we ons als serieus genomen voelen.

14-09-2012

Ik ben heel tevreden over Ditzo. De rekeningen worden snel betaald en de verrekening van het eigen risico gebeur ook efficiënt. Wat ik wel jammer vind is dat mijn vaccinatie voor de hepatitis niet vergoed werd. Ik probeer te voorkomen dat ik ziek word en spaar daar denk ik veel kosten voor Ditzo mee uit. Maar verder top!

13-09-2012

We hebben nu een paar maanden een zorgverzekering bij Ditzo lopen en zijn tot nu toe erg tevreden. De communicatie verloopt helder en duidelijk. De website is simpel en overzichtelijk en de declaraties worden snel terug betaald. Het pakket is uitgebreid en voor een goede prijs. Dus wij blijven voorlopig nog wel bij Ditzo zitten.

13-09-2012

Alles gaat automatisch en via de mail, ze zijn snel en heel duidelijk. Vriendelijk en behulpzaam bij vragen.

Erg tevreden.

13-09-2012

Helaas slecht: per e-mail d.d. 1 mei 2012 hebben ze aangegeven over te gaan tot royement van mijn partner omdat wij geen stukken toegezonden zouden hebben. Deze stukken waren reeds maanden eerder toegezonden, met de boodschap dat indien Ditzo nog iets nodg mocht hebben, ze dat moesten laten weten. Zekerheidshalve heb ik zelf nog telefonisch contact gezocht. Alles bleek in orde.

Tot 1 mei 2012: ze gaven aan mijn partner per ommegaande te royeren, hoewel we niet eens de kans hadden om een andere verzekering te zoeken in Duitlansd (waar we op dat moment woonachtig waren).

Ditzo wenste niets voor ons te doen en bracht ons zelfs in financiële problemen. We moesten in Duitsland een verzekering met terugwerkende kracht betalen, hoewel we de premie van Ditzo alsmaar niet terug kregen. Integendeel, ze bleven de premie afschrijven, hoewel ze mijn partner geroyeerd hadden.

Zodra we weer in Nederland woonde, wilde mijn partner zich weer bij Ditzo verzekeren. Dat bleek lastig, omdat hij geroyeerd was geweest. Ditzo wilde hem daarom niet zomaar accepteren.

Uiteindelijk maanden bezig geweest en veel zorgen gehad. Gedurende dit royement heeft mijn partner strikt noodzakelijke behandeligen in het ziekenhuis moeten uitstellen.

13-09-2012

Dit jaar na zorgvuldig vergelijken overgestapt naar de zorgverzekering bij Ditzo: overstappen zelf verliep soepel. Ook declaraties uitbetalen verloopt soepel en snel. Tandarts rekening is volledig vergoed. Kortom; blij dat ik ben overgestapt naar Ditzo.

13-09-2012

Mijn partner en ik zijn beide erg tevreden. Ook vinden wij het erg netjes dat we een e-mail krijgen als er iets voor ons gedeclareerd is door een ander (tandarts, mondhygieniste, apotheek etc)

Vergoedingen zijn ook netjes, en als het zo blijft houden jullie ons zeker als klant!

13-09-2012

Ik heb goede ervaringen met Ditzo. De declariaties worden netjes verwerkt. Je krijgt ook een mail wanneer dit gebeurd is, dit vind ik erg handig. Verder is de kraamzorg ook prima via Ditzo geregeld. Heb het online aangegeven en kreeg netjes thuis een brief dat alles in orde was.

Heb geen klachten over ditzo.

wel heb ik een tip: het is misschien handig om declaraties online in te dienen. Dus dat je je declaraties kan inscannen en het dan via de site instuurt. Zo kunnen de declaraties misschien nog sneller worden afgehandeld.

13-09-2012

Ben sinds 1 Januarie verzekerd bij Ditzo, Mijn ervaring in tot nu toe goed. Alles gaat automatisch en goed.

Heb nog nergens achter aan gemoeten.

13-09-2012

Als ik vragen heb over mijn zorgverzekering en dan in het bijzonder mijn eigen risico, wat valt er nu wel of niet onder, dan bel ik gewoon even kosteloos naar de helpdesk. Deze heeft ook nog eens ruime openingstijden en geen eindeloze wachtrijen. Dat is voor mij heel prettig.

13-09-2012

ik had mijn tandarts rekening ingediend per post,en binnen een week kreeg ik netjes een e-mail met de bevestiging

en dat het overgemaakt was. kijk dat vind ik nou een goede verzekeraar!

ook als ik een vraag had over extra bijverzekeren,die ik stelde via de website

kreeg ik de volgende dag keurig antwoord op mijn vraag en de extra kosten waren niet te hoog

goed bezig Ditzo!