Dogsplayground.nl7 ervaringen

Vera
04-08-2020

Dogsplayground.nl /Slechts bedrog !

Een half jaar geleden bestelde ik een Comfy Calming Hondenbed XXL /100 cm voor € 49.95 , bestelnummer # 3283. Nooit meer iets van gehoord , laat staan ontvangen. 5 keer stuurde ik een mail met vragen om uitleg / toezending etc. Het is een nepbedrijf dat profiteert van te goed vertrouwen van klanten, maar deze ronduit bedondert door slechts te incasseren! Ik hoop dat bedrijven als deze eens heel behoorlijk aangepakt zullen worden met torenhoge boetes/ straffen ! Ik wil gewoon mijn mand of mijn geld terug!

Lio Messi
Lio Messi
04-08-2020

Onbetrouwbaar !

Oplichterij! Saskia komt haar afspraken niet na!
Heb heel veel mailtjes gestuurd en krijg niets meer, weg 55 euro. 7 april besteld .

Geert
21-06-2020

Onbetrouwbaar

Hondenmand besteld, na drie maanden nog niets gekregen en mailtjes worden niet meer beantwoord.
Eerste mailtje wel, met een kortingsbon.
Daarna geen reactie meer, maw : geen mand en geld foetsie.
pure afzetterij.

Eva
Eva
08-06-2020

Nepsite

2 mnd geleden wat besteld. Mail gestuurd en ze zeiden dat het langer gaat duren was iets mis gegaan en kreeg ik een andere verzendnummer en korting op een volgende bestelling wat ik gelukkig niet heb gedaan. Weer paar keer gemaild sorry kwam door de corona. Allemaal leugens. Je kunt ze ook niet bellen. Bestel hier dus niet

Maan
Maan
06-06-2020

Geld net zo goed weg gooien

Netjes betaald niks geleverd geen contact meer met Saskia van de klantenservice

Jill
01-06-2020

Wordt niks geleverd

2 maanden geleden een mand besteld, helaas nog steeds niks mogen ontvangen. In eerste instantie kwam er snel een reactie, kreeg ik een kortingscode voor een volgende bestelling als tegemoetkoming, het zou ivm Corona langer duren. Nu ik aangeef de mand niet meer te willen blijft het stil. Bestel hier niks! Waardeloos bedrijf, als het überhaupt al echt bestaat.

22-05-2020

Dogsplayground is nep

Besteld een hondenmaand.
Betaald in februari.
Niet geleverd geen contact met klantenservice te krijgen.

Maakt gebruik van gekoppelde websites

Welk cijfer geef jij Dogsplayground.nl?