Dokteronline.com reviews

4.3
Reinier
19-04-2024

Het recept werd snel geleverd, maar de medicijnen welke geleverd zouden worden via Blueclinic voor een fors bedrag zijn nooit geleverd. Wel zogenaamd via DHL, maar die geeft aan dat de bestelling door geadresseerde op te halen is, maar niet waar. Het is dat ik ooit eerder via deze partij besteld heb en dat het toen wel goed ging, maar het vermoeden is daar dat het inmiddels een weinig betrouwbare partij is geworden.

Leonie
20-12-2023

Er staat nergens dat het 2 werkdagen duurt voordat zij een recept uitschrijven. Vervolgens komt het recept wat 3x duurder is dan bij de apotheek om de hoek. En dan duurt het dagen voordat de apotheek van hen het opstuurt. Dus al met al geen snelle levering dus geduld hebben en dat heeft weinig zin met medicatie. Dus nee geen aanrader.

Cor
10-10-2022

De klantenservice bestaat uit prima mensen maar het bedrijf en management is bedroevend slecht! Twee weken aan het lijntje gehouden door de apotheek van blueclinic. De klantenservice heeft het geëscaleerd naar het management maar die zijn, naar het blijkt, veel te belangrijk om zich met problemen bezig te houden… jammer dat er zulke goede mensen werken bij zo’n slecht bedrijf!

Een afrader om hier producten te bestellen!

Bram
07-05-2021

Komt betrouwbaar over en snelle levering

Site heeft mij goed geïnformeerd over welke medicatie het beste past bij mijn kwaal. Bestelproces eenvoudig en levering was ook snel.

21-01-2019

Hoge prijzen, wel betrouwbaar

Ik bestel al jaren een medicijn dat ik liever niet bij de dokter haal bij dokteronline. Is wel 30% duurder dan de apotheek om de hoek maar dat heb ik er voor over. Ik hoop dat ik nog kan blijven bestellen na de brexit aangezien het uit Engeland komt. Anders zou ik niet weten waar ik echte medicijnen kan bestellen.

10-11-2018

Niks geleverd

Met geld ontvangen zijn ze snel,maar sturen niks op. Geen aanrader dus. Tip: Niks bestellen

Natasja
04-05-2017

Wat een ondeskundig personeel

Gevraagd wat voor anticonceptie zou werken tegen acne gezien ik de Microgynon 3o voorgeschreven kreeg van huisarts. De dame aan de telefoon klonk erg slaperig, gaf aan dat ze er helemaal geen verstand van heeft, vervolgens verwijst ze me naar de pagina met anticonceptiepillen op hun site (ik denken dat ze dan gaat aangeven welke wel geschikt is), hoor ik een zucht en zegt ze, nee ik weet het echt niet en heb er echt geen verstand van, zucht, en tsja dan zou ik maar gewoon even moeten googlen. Ben nog nooit zo onprofessioneel behandeld. Slechte reclame zon dame!

Koen
02-04-2015

Snelle levering, betrouwbaar, prijzig

Ik bestel al een paar jaar medicijnen bij Dokteronline.com. Omdat de medicijnen toch niet worden vergoed en ik er niet mee naar de dokter wil wou ik ze online bestellen. Wat natuurlijk erg riskant is vanwege veel neppe sites en nep medicatie. Dokteronline.com is de enige die ik kon vinden die echte medicijnen verkoopt. Altijd een snelle levering gehad. Wel zijn de prijzen wat hoger dan bij de normale apotheek. Maar dat neem ik op de koop toe vanwege het gemak. Ik kan iedereen het aanraden!