DPD Nederland15 ervaringen

René
26-11-2020

Slechte service DPD

Kan helaas niet minder dan één geven.

Pakket zou dinsdag bezorgd worden. Geen courrier aan de deur, ook geen briefje in de bus. Pakketje lag op het tijdstip dat het bezorgd had moeten worden alweer op het depot, en dat is een half uur rijden!

Gebeld met medewerker Baris van klantenservice die mij verteld dat het woensdag geleverd wordt. U snapt het al, woensdag zit het niet in de uitlevering. Weer gebeld, dit keer met Anais die mij verteld dat ze de leverdatum op donderdag zet. Vandaag zit het pakket nog steeds niet in de levering en medewerker Alain weet mij nu te vertellen dat het pakket morgen komt.

Mooi zooitje bij DPD, is ook niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.
Problemen oplossen staat niet in de vocabulaire bij DPD.

Enneke
29-10-2020

Snel klaar, gauw thuis.

5 Pakketten afgeleverd gekregen die voor de buren bestemd zouden zijn. Bij ontvangst blijkt geen van de pakketten voor hun te zijn maar voor 5 andere adressen door heel Hendrik-Ido-Ambacht. Geprobeerd ze terug te geven aan de bezorger maar deze weigerde ze aan te nemen en zei dat het zo klopte. Snel weggereden en ons met deze pakketten laten zitten.

Albert
23-10-2020

Oplichting

6 maal was DPD de vervoerder en 4 maal ging het helemaal mis 1x op een verkeerd adres en de andere keren was ik niet thuis terwijl ik de hele dag thuis was.werd mijn pakket de eerste maal zonder duidelijke aanwijzing na hun depot gebracht en daar kwam ik na veel rondbellen eindelijk achter. Met welke klantenservice je ook belt elke webshop zegt ook dat ze dergelijke dingen hebben gehoord.
De 2x maal in plaats.plein .straat 500 meter van mijn huis, 3x lag mijn pakketje ter waarde van 60 euro in de openbare ruimte van het appartementencomplex waar ik woon 4x maal geen enkele e-mail van bezorging was toevallig thuis.
2x ging het voortreffelijk maar als er nu besteld wordt en DPD(DE Pleuris Dienst) is vervoerder met hun slechte bezorgservice gewoon storneren en vervolgens annuleren.

Josje
21-10-2020

Eerste keer dpd,maar nooit weer

Heb via dpd bij Brekz hondenvoer en nog wat spulletjes besteld.Weinig informatie over waar t pakket blijft,geen email over levering ,extra geld voor telefoongesprekken met klantenservice,(die vaak pieptoon geeft omdat er niemand is),na ongeveer een week depot gebeld,en zelf afgehaald omdat ik t wachten beu was,voor mij nooit meer dpd

05-10-2020

Nooit via DPD laten bezorgen!

Ik heb nog niet 1 keer op een normale manier een pakket van DPD gehad. Dan weer te laat, dan weer verdwenen. Ik bel nu eerst met een leverancier om te vragen welke vervoerder zij gebruiken. Als het antwoord DPD is bestel ik ergens anders. Wat een klote bedrijf

Frank
01-10-2020

Geen respect voor waarde

2 Pakketten laten bezorgen via DPD. De ontvanger van de pakketten had aangegeven via de website niet aanwezig te zijn op een bepaalde dag. Hier is door DPD geen gehoor aan gegeven. Toen de bezorger aan de deur stond en de ontvanger niet thuis was, zijn de pakketten - onbeheerd - voor de deur achtergelaten.
Daarnaast worden de pakketten slecht behandeld. De inhoud was beschadigd wat duidt op het betere gooi en smijtwerk met pakketten.

Klaas
30-09-2020

Zeer slechte levering

Bestelling gedaan bij BOL.com (geen klachten over).
Helaas is de bezorging via DPD gegaan.

Netjes een afleveradres opgegeven, echter vond de bezorger het niet nodig om even aan te bellen en het pakket "gewoon" in de centrale hal te "DUMPEN".

Dit is absoluut geen service. Ik ben hier ook absoluut niet van gediend.

Meerdere collega's van mij annuleren bestellingen of bestellen per definitie niet als ze zien dat er geleverd zal gaan worden middels DPD.

Service dient hoog in het vaandel te staan. Klant is koning.
Service is ver te zoeken en de klant staat bij DPD nog lager dan onderaan de voedselketen!.

Vorig jaar een pakket laten bezorgen door DPD Belgie, die nam nog niet eens de moeite om het pakket te bezorgen.
We waren aanwezig, DPD zien rijden, maar geen levering.
Pakket is teruggegaan naar het magazijn in Belgie, waar het een week later teruggestuurd is naar de leverancier in Duitsland.

Deze heeft het gelukkig nogmaals opgestuurd, maar niet meer via DPD.

Ben
29-09-2020

Waardeloze bezorger

Heb al zoveel pakketten via dpd waardeloos ontvangen. asociaal figuur en te lui om drie stappen te lopen. Zet je pakket in de lift en of beneden in de hal.
Snap niet waarom deze medewerker deze baan dan neemt. en niks anders gaat zoeken.
Eén keer goed bezorgt en netjes met andere medewerker.
Krijg altijd al rillingen als ik via een zaak zie staan bezorgd via dpd.
Via andere bezorgers(diensten) nooit geen last.

Danny
23-09-2020

Waardeloos bedrijf

Volgens bezorger is het pakketje afgeleverd, wij waren niet thuis, bij de buren ligt ook niets en dpd kan mij niet verder helpen want het is geleverd volgens het systeem.
Waardeloos de service die ze bieden alsmede de bezorgers.

Monique
11-09-2020

Zeer slechte service, niet voor mensen met beperking tillen.

In en in slechte service. Voor de 4de keer een bestelling rechtstreeks naar shop gebracht. Zoek het maar uit. Zogenaamd aangebeld, maar wederom een grote leugen. Ik was thuis. Dit houdt voor mij in dat ik niet meer zal bestellen bij Zooplus, want DPD is hun pakketdienst. Ik ben ruim 10 jaar klant bij Zooplus, maar klacht in dienen heeft geen zin. Helaas voor mensen met de beperking niet zwaar te kunnen tillen (20 kilo), maar DPD is niet voor mensen met beperking. Al betaal je ervoor. Ik hoop dat jullie dit lot niet treffen!

Wanda
07-09-2020

Schandalig

Schandalig bedrijf. Geen aankondiging van te voren, hele dag thuis zitten en dan gewoon zeggen dat ze geweest zijn! Dat gebeurde bijna een tweede keer: mijn man naast de bel en ik boodschappen doen. Bij thuiskomst wilde Dpd net weggaan want “niemand thuis”. De bel was inderdaad gegaan (en is zeer luid) en ook beantwoord en toegangsdeur geopend, alleen kwam er niemand! Onbehoorlijk en brutaal personeel. Als er voortaan een bestelling door Dpd bezorgd wordt, haken wij bij voorbaat af!

Marijke
02-09-2020

Pakketje gewoon verdwenen.

Pakketje uit duitsland zou komen. Na 10 dagen nagevraagd bij de leverencier. Die geeft eengedetailleerde track en trace. Pakketje werd aangeboden zogenaamd, maar geen berichtje in brievenbus gekregen. Pakketje is nu bij tim punt speeltuin lisette. Heengefietst. Mevrouw vindt het pakketje niet, geeft de pakketcode in haar scanner en zegt : ik heb dat niet. Dpd gebeld. Het pakketje is bij tim punt speeltuin lisette. Waar is mijn pakketje. De leverancier in duitsland moet dat maar gaan uitzoeken. Hoezo, is toch hier duidelijk misgegaan. Onvriendelijke callcentermedewerker. 3 keer moeten bellen 1,50€ kosten) en dat zonder enig resultaat. Klantendienst.ho maar!

Anna
24-08-2020

Leugenaars

Dit jaar 5 keer iets besteld dat via DPD bezorgd zou worden. Eerste twee keer kwam een pakket beschadigd, maar dan ook echt totaal vernield (gebogen rolgordijn en twee pakket leek wel mee gegooid).
Andere drie keer zijn ze nooit geweest. Van de verzender kreef ik een mail dat ik niet thuis was. Dat was ik wel, ook geen briefje in de deur. Pakket is vervolgens kwijt. Helaas nog nooit een goede ervaring. Als ik zie dat een webwinkel via DPD bezorgd bestel ik er niet meer, zonde van de frustratie.

21-08-2020

Wil je dat jouw pakket verdwijnt? Laat het met DPD versturen.

Mijn bestelling bij een webwinkel is via DPD verzonden. Op het moment van "bezorgen" was er iemand thuis. Er is echter niet aangebeld, niets afgegeven, niet voor de deur/afvalbak/brievenbus/garage gezet, geen we-hebben-je-gemist-briefje in de bus maar toch is het afgegeven en meteen is het pakket mysterieus verdwenen. De DPD-bezorger heeft een paar karakters (geen idee wat het moet voorstellen of in welke taal) op zijn handcomputertje vermeld als "bewijs" en dat is het dan. Zoek het maar uit.
Slechte service van DPD waar je nog voor moet betalen ook. Je vraagt je af of DPD wellicht er nog een handeltje erbij heeft naast het rondtoeren met busjes.

Ina
19-08-2020

Geen DPD meer

Ik heb een brief naar Roemenie gestuurd. Gedurende 3 weken Track en Trace liet me weten dat "het pakket onderweg is".
Ik heb naar Klantenservice gebeld. Het leek dat een leuke dame aan die andere kant van de lijn stond. Nadat luisteren naar mij verhaal, kreeg ik een email van haar met de mededeling dat "helaas, haar onderzoek niets heeft opgeleverd".
Ik heb terug geemaild met verzoek naar de naam en gegevens van de persoon met wie ze contact heeft gehad in Roemenie. In die brief waren heel belangrijke documenten gestuurd. Dus, haar "oplossing" een "Claim formulier" invullen viel tegen. Sinds vijf dagen hoor ik niets van haar.
Het wordt vervolgd: een klacht indienen. Ik weet niet waar, maar ik ga op zoek naar het juiste adres.

Welk cijfer geef jij DPD Nederland?