DPD Nederland29 ervaringen

Arnold
14-02-2021

Erg slecht, vooral de communicatie

Voor €1100 op maat gemaakte kabelboom in de UK besteld, deze is eind december verstuurd, het pakket was 13 januari in Nederland waarna hij een paar keer van depot lijkt te zijn verplaatst?, op 4 februari kreeg ik bericht dat hij dat hij door de douane aan het gaan was en hem binnenkort kon verwachtten, sinds 5 februari licht het pakket echter op Cyprus?, ik en de verzender in de de UK hebben sinds begin januari vele malen contact gezocht met DPD, per telefoon of hun contact formulier (mailen kan niet, chat is waardeloze chatrobot), via de telefoon weten ze niets meer dan dat ik te weten kan komen via hun tracking systeem, via de mail krijg je steeds de zelfde algemene reactie op hun contact formulier, ze lijken ook geen enkel dossier of iets dergelijks bij te houden wanneer iemand contact heeft gezocht ivm een bepaald pakket, de verzender in de UK heeft al een aantal keren een onderzoek laten opstarten maar zonder resultaat, er valt niet met deze lui te communiceren

Cor
26-01-2021

Onbetrouwbare organisatie

Bezorger laat pakket achter bij geadresseerde ( verblijven in het buitenland) en melden digitaal aan ontvanger dat het pakket is afgeleverd bij de buren, wat echter nooit is gebeurt.mogelijk gevolg ontvanger wantrouwt buren.
Bedankt DPD

Ti
25-01-2021

Afschruwelijk bad bad bad worse

Zo te zien is DPD de ultieme skim! Ze leveren de pakketten nooit, ze liggen ze tekenen voor jou en klanten service helpt helemaal niet! Hun is business is om de pakketten te stelen en de verzekering te laten uitbetalen, als restitutie niet mogelijk is (wat vaak het geval is) dan heb je pech en je krijgt gewoon niets en de chauffeur krijgt bonnus omdat die zogenaamd zoo veel pakketjes zo snel kan afleveren! OPLIGTERS gebruik DPD nooit! Ik schrok ook van de reviews en van hoe vaak dit gebeurd, bij klanten service vinden ze dat heel normaal dat pakketjes kwijt raken

Emma
07-01-2021

Verschrikkelijk

Pakket naar een afhaalpunt laten sturen. Het zou gister worden bezorgd maar door drukte werd het een dag later dus vandaag. Toen ik de statusinfo opvroeg zag ik tot mijn verbazing dat bezorging niet lukte omdat het afhaalpunt dicht zou zijn. Dat is een leugen. Ik ben naar het afhaalpunt geweest en zij zijn de hele dag open. Verder had men daar vandaag geen DPD gezien. Schandalig.

Ine
Ine
02-01-2021

Alleen maar slechte ervaringen de laatste maand. Zeggen dat ze me thuis gemist hebben terwijl ik naast de bel zat, pakketjes die al dagen op depot staan en niet geleverd worden.

John
01-01-2021

Pakket niet geleverd

Pakket niet geleverd, wel briefje in de bus bij buren geleverd, pakket gewoon gestolen

Tonie
Tonie
24-12-2020

Loterij geeft meer kans

Wat een amateuristisch zooitje ongeregeld, klantenservice kost klauwen met geld, de verbinding wordt gewoon verbroken.
Track and trace klopt niet, is onbekend.

Leverdatum wordt elke 2weken verschoven zonder enige opgaaf van reden, onbegrijpelijk,

Ik zou me dood schamen als ik hier zou werken.
Mocht het bedrijf waar je besteld werkt met DPD bestel liever ergens anders waar ze wel service gericht zijn.

Rob
22-12-2020

Pakket gewoon weggegooid

Bij thuiskomst kaartje gevonden met de tekst "blauwe bak". Zelf heb ik geen afvalbakken dus maar even in de blauwe bak van de buren gekeken. Ja, inderdaad, mijn pakketje! Ongelooflijk, gewoon in de afvalbak van de buren. Werkelijk compleet waardeloos bedrijf derhalve. Onbetrouwbaar in de bezorging. Positief punt: direct gebeld en netjes te woord gestaan. Maar het blijft een schande.

Remy
22-12-2020

DPD

Pakketten bezorgen op verkeerde adres,
Telefonisch beloven ze je terug te bellen, niet dus.
Wacht al een week op een pakket dat op hun depot ligt. Vandaag zouden ze weer langs komen met tijd indicatie en dan verdwijnt het weer.
Meest waardeloze pakketdienst

PostNL en dhl. bezorgen wel top

Sander
10-12-2020

Busje staat voor huis en rijdt weg

Gisteren zou er een bestelling voor ons aankomen. Rond aangegeven tijd stopt er een busje in de straat voor ons huis. Mijn vrouw loopt al richting de voordeur en krijgt snel een mededeling van "Helaas was u niet thuis en kan u het pakket ophalen bij een pakketservice".

Sil
07-12-2020

Liegen over de levering

Afgelopen woensdag zou er een pakket geleverd worden. Was de hele dag thuis gebleven, volgens track en trace was de zending nog in behandeling. 's avonds ineens een bericht op BOL dat ik jammer genoeg niet thuis was. en dat er een bericht in de bus lag.
Er is niemand aan de deur geweest, en er lag ook geen bericht in de bus.
Donderdag gebeld en er werd beloofd dat het pakket vrijdag zou worden geleverd. Helaas ook vrijdag niets geleverd. Maandagochtend weer gebeld. En nu is het pakket niet meer te traceren. Omdat er vanaf 2-12-20 niets meer mee gedaan is volgens de medewerker van de klantenservice moet ik er maar van uit gaan dat het niet meer geleverd wordt. Gevraagd of zij dit met de leverancier opnemen omdat ik mijn betaling terug wil ontvangen. Maar dit moet ik zelf maar doen,
want daar zijn zij niet verantwoordelijk voor!

Dan probeer je het met de leverancier op te nemen en die gaan dit eerst weer opnemen met DPD.
Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.

Christa
Christa
06-12-2020

Niet aan beginnen

Niet aan beginnen! Insinueren aan je deur geweest te zijn en terwijl je duidelijk hebt verveld dmv briefje op de deur én mail contact dat het bij de buren afgegeven dient te worden, mailen ze dat ze geweest zijn, dat ze later terug komen en zonder briefje oid in de brievenbus te gooien hoor je niets meer van hen. Bij navraag geven ze aan het pakket terug gestuurd te hebben naar de ontvanger. Wanneer je hen erop wijst dat je het schandalig vind dat je zelf maar moet zien hoe je hetgeen je voor betaald hebt ook daadwerkelijk krijgt, krijg je geen antwoord meer. Wat een service van niets!

Mab
04-12-2020

Mijn dpd team? Mocht je willen

Ze zeggen dat ik niet thuis was. Wat een prutsers. Ze kunnen het niet vinden, zullen ze bedoelen. Klacht ingediend en ze streven er naar om binnen 24 uur te antwoorden. Doe maar joh. Ik streef er naar nooit meer iets te kopen bij een webwinkel die gebruik maakt van dpd.

Charles
Charles
02-12-2020

Pakket niet bezorgd wegens niet thuis.WAS NIET WAAR

Kort gezegd. In 5 jr tijd de 10e keer dat er iets bezorgd zou worden tussen een bepaalde tijd, maar dat ik niet aanwezig zou zijn geweest.

Is permanent NIET waar. Het is om moedeloos van te worden. Je plant een bezorging zodat je thuis bent. Nu moet je op een andere dag weer alles omgooien omdat de bezorger gewoon te lui is om zijn werk te doen en standaard pakketten gewoon bij een afhaalpunt aflevert.

Ook al mijn buren in de flat (ongeveer 90 huishoudens delen precies dezelfde mening.)

René
26-11-2020

Slechte service DPD

Kan helaas niet minder dan één geven.

Pakket zou dinsdag bezorgd worden. Geen courrier aan de deur, ook geen briefje in de bus. Pakketje lag op het tijdstip dat het bezorgd had moeten worden alweer op het depot, en dat is een half uur rijden!

Gebeld met medewerker Baris van klantenservice die mij verteld dat het woensdag geleverd wordt. U snapt het al, woensdag zit het niet in de uitlevering. Weer gebeld, dit keer met Anais die mij verteld dat ze de leverdatum op donderdag zet. Vandaag zit het pakket nog steeds niet in de levering en medewerker Alain weet mij nu te vertellen dat het pakket morgen komt.

Mooi zooitje bij DPD, is ook niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.
Problemen oplossen staat niet in de vocabulaire bij DPD.

Enneke
29-10-2020

Snel klaar, gauw thuis.

5 Pakketten afgeleverd gekregen die voor de buren bestemd zouden zijn. Bij ontvangst blijkt geen van de pakketten voor hun te zijn maar voor 5 andere adressen door heel Hendrik-Ido-Ambacht. Geprobeerd ze terug te geven aan de bezorger maar deze weigerde ze aan te nemen en zei dat het zo klopte. Snel weggereden en ons met deze pakketten laten zitten.

Albert
23-10-2020

Oplichting

6 maal was DPD de vervoerder en 4 maal ging het helemaal mis 1x op een verkeerd adres en de andere keren was ik niet thuis terwijl ik de hele dag thuis was.werd mijn pakket de eerste maal zonder duidelijke aanwijzing na hun depot gebracht en daar kwam ik na veel rondbellen eindelijk achter. Met welke klantenservice je ook belt elke webshop zegt ook dat ze dergelijke dingen hebben gehoord.
De 2x maal in plaats.plein .straat 500 meter van mijn huis, 3x lag mijn pakketje ter waarde van 60 euro in de openbare ruimte van het appartementencomplex waar ik woon 4x maal geen enkele e-mail van bezorging was toevallig thuis.
2x ging het voortreffelijk maar als er nu besteld wordt en DPD(DE Pleuris Dienst) is vervoerder met hun slechte bezorgservice gewoon storneren en vervolgens annuleren.

Josje
21-10-2020

Eerste keer dpd,maar nooit weer

Heb via dpd bij Brekz hondenvoer en nog wat spulletjes besteld.Weinig informatie over waar t pakket blijft,geen email over levering ,extra geld voor telefoongesprekken met klantenservice,(die vaak pieptoon geeft omdat er niemand is),na ongeveer een week depot gebeld,en zelf afgehaald omdat ik t wachten beu was,voor mij nooit meer dpd

05-10-2020

Nooit via DPD laten bezorgen!

Ik heb nog niet 1 keer op een normale manier een pakket van DPD gehad. Dan weer te laat, dan weer verdwenen. Ik bel nu eerst met een leverancier om te vragen welke vervoerder zij gebruiken. Als het antwoord DPD is bestel ik ergens anders. Wat een klote bedrijf

Frank
01-10-2020

Geen respect voor waarde

2 Pakketten laten bezorgen via DPD. De ontvanger van de pakketten had aangegeven via de website niet aanwezig te zijn op een bepaalde dag. Hier is door DPD geen gehoor aan gegeven. Toen de bezorger aan de deur stond en de ontvanger niet thuis was, zijn de pakketten - onbeheerd - voor de deur achtergelaten.
Daarnaast worden de pakketten slecht behandeld. De inhoud was beschadigd wat duidt op het betere gooi en smijtwerk met pakketten.

Meer reviews
Welk cijfer geef jij DPD Nederland?