DPD Nederland โ€ข 43 ervaringen

Cr
05-05-2021

Pakket weer niet op tijd

Voor de zoveelste keer een pakketje probleem. Maandag zou mijn pakket bezorgd worden. Ik keek via de trackntrace en zag nog 16 stops. Toen ik een uur later keek was er niks meer te vinden van de stops. Nu is het woensdag en nog steeds niks ontvangen en ook niks op de status veranderd. Het staat nog steeds op bezorgen maandag 3 mei. Na 25 min in de wacht eindelijk iemand gesproken. Het verhaal uitgelegd en toen kwam het spelletje hallo hallo ik hoor u niet en hing ze op. Nu moet ik dus weer 25min in de wacht gaan staan? Belachelijk dat bedrijven nog met dit knudde zooitje willen werken.

Ciekee
02-05-2021

Slechte track en trace systeem vaak plak

Als er een bedrijf moet stoppen met pakketdiensten is het DPD. Leugenachtig, slecht en vaak asociaal personeel zelden een pakket op tijd gehad. En veels te duur ook nog.

Remco
26-04-2021

Niet transparant

DPD vertelt de afzender dat mijn pakket 2X op mijn adres was aangeboden en dat ik niet thuis was.Ik was gewoon thuis en volgens dpd track & trace was het pakket nog op hun depot.Dat er iets mis kan gaan is mogelijk maar dat DPD vervolgens aan de klanten misleidende info geeft vind ik onbetrouwbaar.Was het maar mogelijk om bij online bestellingen niet voor DPD als transport company te kiezen.

Gerrian
20-04-2021

DPD brengt niet tot aan de voordeur

Kwakt onze pakketten gewoon bovenaan de dijk. Zonder te checken of wij het wel hebben gezien of iets dergelijks. Pakketten staan er voor iedereen voor het grijpen. Het is jammer dat je zelf niet kunt kiezen tussen bezorgers want, ook met andere ervaringen van dit bedrijf uit het verleden, zou ik nooit maar dan ook nooit voor dit bezorgbedrijf kiezen.

Izask
19-04-2021

Te snel

DPD ontzettend slecht. Iets besteld, wordt geleverd in de brievenbus. Althans, dat staat in het leveringsbericht. Gelukkig was ik thuis, toen er werd aangebeld. Ik naar de voordeur, zie ik de DPD wagen al vertrekken. Stomverbaasd! Ligt er een kaartje in de bus dat ze me hebben gemist, hoe kan dit? Ik was binnen 10 seconden bij de deur! Heeft de chauffeur zo'n haast gehad, dat hij dat kaartje misschien van te voren al heeft ingevuld, in de bus gegooid, aangebeld en meteen vertrokken? Ik snap hier echt helemaal niets van. Nu moet ik het pakketje zelf op gaan halen bij een ophaalpunt. Niet dat ik daar te beroerd voor ben, maar wat een verschrikkelijk slechte service is dit.

Ton
14-04-2021

Mooie mail wanneer het pakketje komt.

Houtskool besteld bij houtskool.nl 14 cijferige track and tracรฉ code gekregen. Alleen geen pakketje wat een ongelofelijke waardeloze pakketdienst. Wil je klantenservice bellen of hoe ze dat bij dpd noemen, blijven ze zich achter een storing verschuilen. Houtskool.Nl stop met dpd en neem een fatsoenlijke vervoerder bijvoorbeeld PostNL.

Marja
07-04-2021

Erg attente bezorger

Op 7 april 2021 te Rotterdam werd mij een pakket aangeboden. Aangezien ik met krukken loop ben ik niet zo snel.
Bezorger was erg attent en geduldig en heeft ook het pakket voor me in de gang gezet.

29-03-2021

Nooit ontvangen

Zeggen dat ze aan de deur geweest zijn?
Ze zeggen gewoon dat ze je niet thuis troffen terwijl je wel thuis was geen briefje in de bus. En op gezocht via de site dan krijg je ook een verkeerd adres of naam. nu 24 uur wachten op bericht .
ze doen maar wat en dit is niet de eerste keer
verschrikkelijke vervoerder is het

Noah
Noah
23-03-2021

Bezorger is niet echt geweest en klantenservice medewerker is asociaal

De bezorger geeft aan lang geweest te zijn en dat wij niet aanwezig waren terwijl er wel iemand thuis was, ze hebben het dus niet eens geprobeerd. Vervolgens belt mijn vriend DPD met de vraag wanneer ze het wel komen brengen, dit zou dezelfde dag nog zijn. Ik belde terug om te vragen of er iets van een tijd bij hun bekend was aangezien ik deze dus nu niet had. Ik had een jongen aan de telefoon genaamd Jos(!) meneer durfde zijn achternaam niet te geven aangezien ik aangaf een klacht over hem in te dienen. Hij heeft letterlijk tegen mij gezegd "als je wilt dat iemand je valse beloftes doet, moet je lekker iemand anders bellen. Ik kan niet aangeven dat hij vandaag komt." Na deze opmerking heb ik bij hem aangegeven dat ik hem heel asociaal over vind komen, het is fout vanuit hun bedrijf en ik wordt zo benaderd. Vervolgend begon hij heel hard en overdreven te lachen door de telefoon, waarop ik natuurlijk nog bozer reageerde. Ik heb hem opgehangen en terug gebeld waarbij ik een andere dame aan de telefoon kreeg, welke wel heel vriendelijk was. De volgende keer dat ik iets online bestel waar DPD bij betrokken is, denk ik wel twee keer na of ik het daar of ergens anders bestel.

Shir
18-03-2021

Pakket zwaar beschadigd aangekomen

Ik heb een pakket verstuurd via DPD en die is zoo bedschadigd aangekomen en ze vergoeden blijkbaar. schade per kilo en niet wat de waarde is wat ik belachelijk vindt!

Patricia
17-03-2021

Zeer slechte bezorgservice

Alleen maar narigheid met dpd. Elke keer mail dat ik niet thuis was,maar alle keren was ik er Gewoon! Vandaag zelfs een bed en matras bij een afhaalpunt bezorgt terwijl ik Gewoon thuis was. Kon ik Gewoon 2 hele grote zware dozen daar op gaan halen!
En zelf naar boven sjouwen in mijn woning boven op een winkels. DPD is de slechtste bezorgservice! Ik raad het Niemand aan!

15-03-2021

Een waardeloos bedrijf DPD

Wat een waardeloze koerier is dit zeg. Vandaag zou een pakket worden afgeleverd, via een toeleverancier van Bol.Com met de naam MEUBELLA.
Omdat koeriers zo wie zo een niet al te beste naam hebben, dus de hele dag thuis gebleven. Lees ik op mn mail dat ze niet hebben kunnen afleveren en suggereren dat ze langs geweest zijn. Echter de bel niet gehoord, geen bericht in de brievenbus achtergelaten en geen koerier te zien op de videobeelden. Gewoon liegen dus.
En geen enkel contact mee te krijgen he, tja het is weekend, alleen op werkdagen tel. bereikbaar. En o ja er is ook een contactformulier, moet je wel de tijd voor nemen om hem te vinden, en als je deze hebt ingevuld met het aanklikken van een negatief toets is deze om de een of andere reden niet te verzenden.

Nu is het weekend voorbij, en zetten ze in het track en trace systeem achtereenvolgens allerlei onzin, inmiddels geeft het systeem aan dat er een "sorteerfout" op het depot is. Nog veel erger is dat telefonisch contact ook op werkdagen gewoon niet mogelijk is. Ik raad iedere leverancier aan gebruik te maken van elk andere koeriersdienst, maar neem nooit DPD. Echt uw klanten zullen zeer geรฏrriteerd raken.

Marita
Marita
12-03-2021

Marita Greven 12-03-2013

Bestelling gedaan bij Hornbach, toch 2 weken op de levering gewacht.
Zondag 7 maart kreeg ik bericht van DPD dat ze de volgende werkdag bezorgen, dus maandag 8 maart, geen mens gezien. Dinsdag ineens een bericht van DPD we staan vandaag tussen 13.18u en 15.18u aan u deur, aangezien ik een afspraak had op dit tijdstip heb ik in hun systeem de afspraak gewijzigd naar donderdag 11 maart geen bezorger gezien. Toen kwam de melding u pakket is terug naar verzender.
Vandaag kwam de melding u pakket word tussen 10.16-11.16u geleverd. Een nu komt het , ineens zie ik er stazn u pakket eerd om 10.24u succesvol bij u afgeleverd, met de vraag om hun service te beoordelen.
Ik meteen naar DPD gebeld, daar werd nasr een lange wachttijd eindelijk opgenomen, door een onvriendelijke man, die ook nog het lef heeft om te liegen, hij zei er stond geen adres op het pakket en is terug naar de Verzender, ik zei waarom stuurt u dan die mailtjes met bezorgdheden en dat het al bezorgd is, toen zei hij , dat stuurt de Verzender, toen heb ik hem verteld, dat hij eens op ervaringen.nl moest kijken, dan wist hij meteen wat een bedrijf DPD is, toen werd ik ook nog eens uitgescholden.
M8jn conclusie, nooit meer levering met dit bedrijf.๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Vandaag 12 maart inee

Carin
05-03-2021

Waardeloos bedrijf

Voor de zoveelste keer is mijn bestelde pakket gewoon ergens anders afgeleverd. Niet in de buurt hoor maar aan de andere kant van het land. Ik bestel nooit meer bij een bedrijf die DPD als bezorgdienst heeft. Wat ik helemaal asociaal vind is dat het bedrijf die de spullen verkoopt en levert maar zelf naar een oplossing moet zoeken.

Arnold
14-02-2021

Erg slecht, vooral de communicatie

Voor โ‚ฌ1100 op maat gemaakte kabelboom in de UK besteld, deze is eind december verstuurd, het pakket was 13 januari in Nederland waarna hij een paar keer van depot lijkt te zijn verplaatst?, op 4 februari kreeg ik bericht dat hij dat hij door de douane aan het gaan was en hem binnenkort kon verwachtten, sinds 5 februari licht het pakket echter op Cyprus?, ik en de verzender in de de UK hebben sinds begin januari vele malen contact gezocht met DPD, per telefoon of hun contact formulier (mailen kan niet, chat is waardeloze chatrobot), via de telefoon weten ze niets meer dan dat ik te weten kan komen via hun tracking systeem, via de mail krijg je steeds de zelfde algemene reactie op hun contact formulier, ze lijken ook geen enkel dossier of iets dergelijks bij te houden wanneer iemand contact heeft gezocht ivm een bepaald pakket, de verzender in de UK heeft al een aantal keren een onderzoek laten opstarten maar zonder resultaat, er valt niet met deze lui te communiceren

Cor
26-01-2021

Onbetrouwbare organisatie

Bezorger laat pakket achter bij geadresseerde ( verblijven in het buitenland) en melden digitaal aan ontvanger dat het pakket is afgeleverd bij de buren, wat echter nooit is gebeurt.mogelijk gevolg ontvanger wantrouwt buren.
Bedankt DPD

Ti
25-01-2021

Afschruwelijk bad bad bad worse

Zo te zien is DPD de ultieme skim! Ze leveren de pakketten nooit, ze liggen ze tekenen voor jou en klanten service helpt helemaal niet! Hun is business is om de pakketten te stelen en de verzekering te laten uitbetalen, als restitutie niet mogelijk is (wat vaak het geval is) dan heb je pech en je krijgt gewoon niets en de chauffeur krijgt bonnus omdat die zogenaamd zoo veel pakketjes zo snel kan afleveren! OPLIGTERS gebruik DPD nooit! Ik schrok ook van de reviews en van hoe vaak dit gebeurd, bij klanten service vinden ze dat heel normaal dat pakketjes kwijt raken

Emma
07-01-2021

Verschrikkelijk

Pakket naar een afhaalpunt laten sturen. Het zou gister worden bezorgd maar door drukte werd het een dag later dus vandaag. Toen ik de statusinfo opvroeg zag ik tot mijn verbazing dat bezorging niet lukte omdat het afhaalpunt dicht zou zijn. Dat is een leugen. Ik ben naar het afhaalpunt geweest en zij zijn de hele dag open. Verder had men daar vandaag geen DPD gezien. Schandalig.

Ine
Ine
02-01-2021

Alleen maar slechte ervaringen de laatste maand. Zeggen dat ze me thuis gemist hebben terwijl ik naast de bel zat, pakketjes die al dagen op depot staan en niet geleverd worden.

John
01-01-2021

Pakket niet geleverd

Pakket niet geleverd, wel briefje in de bus bij buren geleverd, pakket gewoon gestolen

Meer reviews
Welk cijfer geef jij DPD Nederland?