DPD Nederland7 ervaringen

Danny
23-09-2020

Waardeloos bedrijf

Volgens bezorger is het pakketje afgeleverd, wij waren niet thuis, bij de buren ligt ook niets en dpd kan mij niet verder helpen want het is geleverd volgens het systeem.
Waardeloos de service die ze bieden alsmede de bezorgers.

Monique
11-09-2020

Zeer slechte service, niet voor mensen met beperking tillen.

In en in slechte service. Voor de 4de keer een bestelling rechtstreeks naar shop gebracht. Zoek het maar uit. Zogenaamd aangebeld, maar wederom een grote leugen. Ik was thuis. Dit houdt voor mij in dat ik niet meer zal bestellen bij Zooplus, want DPD is hun pakketdienst. Ik ben ruim 10 jaar klant bij Zooplus, maar klacht in dienen heeft geen zin. Helaas voor mensen met de beperking niet zwaar te kunnen tillen (20 kilo), maar DPD is niet voor mensen met beperking. Al betaal je ervoor. Ik hoop dat jullie dit lot niet treffen!

Wanda
07-09-2020

Schandalig

Schandalig bedrijf. Geen aankondiging van te voren, hele dag thuis zitten en dan gewoon zeggen dat ze geweest zijn! Dat gebeurde bijna een tweede keer: mijn man naast de bel en ik boodschappen doen. Bij thuiskomst wilde Dpd net weggaan want “niemand thuis”. De bel was inderdaad gegaan (en is zeer luid) en ook beantwoord en toegangsdeur geopend, alleen kwam er niemand! Onbehoorlijk en brutaal personeel. Als er voortaan een bestelling door Dpd bezorgd wordt, haken wij bij voorbaat af!

Marijke
02-09-2020

Pakketje gewoon verdwenen.

Pakketje uit duitsland zou komen. Na 10 dagen nagevraagd bij de leverencier. Die geeft eengedetailleerde track en trace. Pakketje werd aangeboden zogenaamd, maar geen berichtje in brievenbus gekregen. Pakketje is nu bij tim punt speeltuin lisette. Heengefietst. Mevrouw vindt het pakketje niet, geeft de pakketcode in haar scanner en zegt : ik heb dat niet. Dpd gebeld. Het pakketje is bij tim punt speeltuin lisette. Waar is mijn pakketje. De leverancier in duitsland moet dat maar gaan uitzoeken. Hoezo, is toch hier duidelijk misgegaan. Onvriendelijke callcentermedewerker. 3 keer moeten bellen 1,50€ kosten) en dat zonder enig resultaat. Klantendienst.ho maar!

Anna
24-08-2020

Leugenaars

Dit jaar 5 keer iets besteld dat via DPD bezorgd zou worden. Eerste twee keer kwam een pakket beschadigd, maar dan ook echt totaal vernield (gebogen rolgordijn en twee pakket leek wel mee gegooid).
Andere drie keer zijn ze nooit geweest. Van de verzender kreef ik een mail dat ik niet thuis was. Dat was ik wel, ook geen briefje in de deur. Pakket is vervolgens kwijt. Helaas nog nooit een goede ervaring. Als ik zie dat een webwinkel via DPD bezorgd bestel ik er niet meer, zonde van de frustratie.

21-08-2020

Wil je dat jouw pakket verdwijnt? Laat het met DPD versturen.

Mijn bestelling bij een webwinkel is via DPD verzonden. Op het moment van "bezorgen" was er iemand thuis. Er is echter niet aangebeld, niets afgegeven, niet voor de deur/afvalbak/brievenbus/garage gezet, geen we-hebben-je-gemist-briefje in de bus maar toch is het afgegeven en meteen is het pakket mysterieus verdwenen. De DPD-bezorger heeft een paar karakters (geen idee wat het moet voorstellen of in welke taal) op zijn handcomputertje vermeld als "bewijs" en dat is het dan. Zoek het maar uit.
Slechte service van DPD waar je nog voor moet betalen ook. Je vraagt je af of DPD wellicht er nog een handeltje erbij heeft naast het rondtoeren met busjes.

Ina
19-08-2020

Geen DPD meer

Ik heb een brief naar Roemenie gestuurd. Gedurende 3 weken Track en Trace liet me weten dat "het pakket onderweg is".
Ik heb naar Klantenservice gebeld. Het leek dat een leuke dame aan die andere kant van de lijn stond. Nadat luisteren naar mij verhaal, kreeg ik een email van haar met de mededeling dat "helaas, haar onderzoek niets heeft opgeleverd".
Ik heb terug geemaild met verzoek naar de naam en gegevens van de persoon met wie ze contact heeft gehad in Roemenie. In die brief waren heel belangrijke documenten gestuurd. Dus, haar "oplossing" een "Claim formulier" invullen viel tegen. Sinds vijf dagen hoor ik niets van haar.
Het wordt vervolgd: een klacht indienen. Ik weet niet waar, maar ik ga op zoek naar het juiste adres.

Welk cijfer geef jij DPD Nederland?