Drankgigant.nl reviews

Periode20232022
Lex
15-11-2023

Duurt twee dagen voor ze sturen. Dan heb je geen keuze wanneer ze komen. Dan mag je t ergens ophalen. Nooit meer

Connie
29-09-2023

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst van 4 bierglazen voor victoria

De glazen zijn vlot geleverd maar het opschrift was wazig

De glazen hadden net al een paar keer in de afwasmachine gezeten

Een mailtje gestuurd en daarop kreeg ik een mailtje terug met de instructies voor te retourneren

Toen ik de glazen op het postkantoor binnen deed hoorde ik dat het 18 euro verzendkosten waren

Ik viel bijna omver

Dan maar beslist de glazen te houden

Maar ik ben toch met een wrang gevoel

Rik
06-09-2023

Slecht verpakt, 2 dure flessen whisky lekten. Etiket van de fles geweekt, alles plakte. Flessen dus niet meer vol. Klantenservice gemaild, de fout werd erkent en het zou opgelost worden. Een week later wacht ik nog steeds een oplossing en de Klantenservice reageert niet een meer op mijn mails. Erg teleurstellend. Ik koop hier nooit weer! 170 euro aan whisky besteld.

Miranda
12-06-2023

Maandag 10:00 uur een bestelling gedaan.

Voor 17:00 uur besteld volgende dag in huis.

Ik hoorde maar niks. Dus dinsdag gemaild. Dinsdag zouden ze het pakket opsturen, dinsdag 18:10 uur krijg ik een mail dat er 6 flesjes magner ontbreken. Dus bestelling in de wacht gezet.

Direct gemaild dat ze die 6 flesjes mogen crediteren en dat ze bestelling zonder die 6 flesjes kunnen opsturen.

Vervolgens sturen ze pas op woensdag het pakket op. En nu wacht ik nog steeds op het pakket wat vandaag bezorgd zou worden.

Express op het werk, maar deze sluit om half 6. Zitten 2 cadeautjes bij, en nu kom ik straks met lege handen. Baal ervan, zeker omdat ik de bestelling op maandag 10:00 uur heb geplaatst.Slechte review boeit ze ook helemaal niks volgens mij!

12-06 Miranda / en nog steeds niks ontvangen! Ze kunnen ook niks voor mij betekenen. Want ze leggen de schuld bij postnl. Dus ik heb nu geen bestelling en ik ben mijn geld kwijt!

Jaap-Jan
12-12-2022

Mijn bestelling zou binnen twee dagen worden geleverd. Na een week belde ik om aan te geven dat het niet meer hoefde, want ik moest nu al ergens anders een cadeau kopen. Het ontbinden van de aankoop werd geweigerd. Nu, drie weken later, nog steeds geen pakket en ook mijn geld niet terug.

15-10-2022

Besteld. Helaas niet geheel leverbaar. Aanpassing van de bestelling gedaan. Geen reactie meer. Ook geen reactie op verzoek geld terug te storten. Niks.

Is zuivere diefstal. Lever je spullen of geef het geld retour

25-07-2022

Wijn besteld en is over datum en ze willen het niet oplossing

Echt schandalig hoe ze omgaan met klanten

Nooit iets kopen hier

Ss
10-03-2021

Waardeloze service. Niet leveren, wel extra kosten rekenen

Ik heb zelden in mijn leven zulke slechte service ervaren.

Ik had een bestelling geplaatst bij Drankgigang.nl

Hiervan is een deel niet aangekomen. Daarbij is later gemeld dat er iets stuk of misgegaan was tijdens het transport.

Heel vervelend, want ik had op die bestelling gerekend. En pas een hele poos later hebben zij dat toegestuurd.

Dat deel van de bestelling is echter nooit aangekomen. Ik trof een briefje dat de bezorger was geweest. Mogelijk de bel niet gehoord.mogelijk is hij nooit met het pakket daar geweest.ik was in ieder geval thuis.

Normaliter wordt het of bij buren afgegeven of de volgende dag opnieuw aangeboden.

Dit keer niet. Nu ging het na 1 poging direct naar een afhaalpunt. Als ik iets wilde afhalen, had ik het niet online besteld.

Nog voordat ik het kon ophalen, moest ons hele gezing in quarantaine vanwege een positieve besmetting.

Na ongeveer een week werd er een bericht gestuurd dat het pakket teruggaat. Waarop Drankgigant doodleuk een e-mail stuurt dat ze nu bezorgkosten in rekening zullen brengen a 6,90 euro.

Daarop heb ik contact met ze opgenomen en de situatie toegelicht.

Met daarbij natuurlijk ook de verontwaardiging dat zij - buiten mijn schuld - in eerste instantie niet hebben geleverd wat ze beloven. En pas veel later de andere helft ook niet is aangekomen bij mij.

En in plaats van excuses, compenstatie, tegemoetkoming, of iets. ze ook gewoon kosten in rekening brengen.

Dit gaat m.i. ieder fatsoen te buiten.

Na veelvuldig contact gaan ze niet in op de kwestie, enkel dat het procedure is bezorskosten in rekneing te brengen.

Bijzonder.je levert niet, maakt geen excuses, maar brengt ook nog eens extra kosten in rekening.

Ik kan dan ook niemand aanraden om ooit een aankoop te doen hier. Bepaalde dingen zullen misschien iets goedkoper zijn dan een andere directe concurrent. Maar uiteindelijk kom je bedrogen uit, je spullen worden niet op tijd geleverd EN je bent duurder uit.