DSW reviews

7.1

20-03-2019

Misleidende vergoedingensite

Het jaar is nog maar 3 maanden oud, maar al 3 x te maken gehad met DSW wat niet vergoed werd en wel aangegeven op website dat het vergoed zou worden. Anticonceptie 100% ( van de 42 euro kreeg ik 16), tandheelkunde kosten om kroon er in te zetten, ( kreeg kroon vergoed, maar had hem blijkbaar zelf moeten monteren), homeopathie zou vergoed worden volgens site kreeg je niks van vergoed). Zeg het nog netjes, maar wat een bagger zooi. Heb spijt als haren op mijn hoofd. DSw had zo n goede naam. maar wil graag weer terug naar mijn oude verzekering.

Claudia123
17-12-2018

Fijn contact met de klantenservice

DSW geeft goede uitleg en heeft hele vriendelijke medewerkers. Ze zijn niet echt goedkoop, maar je hoeft je geen zorgen te maken over je verzekering. Bij de AV Standaard zijn ook tandartskosten en Mensendieck verzekerd. Wel kwam ik toevallig een speciale kliniek tegen (CIRO in Horn), die met alle zorgverzekeraars behalve DSW een contract heeft. Het is een soort revalidatiekliniek voor longpatienten. Ook met de Reinaert kliniek in Maastricht hebben ze geen contract. Je kunt DSW dus goed hebben voor gewone zorg ( ziekenhuis, fysio, tandarts etc.), maar bij speciale klinieken hebben ze minder contracten dan andere zorgverzekeraars. DSW neemt ook klachten over zorgverleners serieus: terecht vind ik. De polisvoorwaarden van de aanvullende verzekeringen zijn niet te vinden op de website: die zijn er ook niet, in plaats daarvan is er een boekje dat " vergoedingen" heet en als zodanig fungeert.

26-11-2018

Achteraf voorwaarde aanpassen

Sinds een jaar bij DSW na 10jaar bij de IZA gezeten te hebben.Verleden week mijn 2 kinderen laten vaccineren . Wij hebben het duurste pakket welke inentingen vergoedt ( Vooraf opgezocht in polis ). Echter nu het op betalen aankomt worden achteraf voorwaarden gesteld welke niet in de polis staan n wordt mijn declaratie afgewezen. Een 2 en geen 1 voor de vriendelijke klantenservice, maar ik ga terug naar IZA.

Jan-Willem
09-11-2018

3 jaar geleden overgestapt van CZ naar DSW

Van CZ aanvullend Top naar DSW met aanvullend Top. Toen mijn vrouw ernstig ziek werd gaf CZ niet thuis en bleek onze verzekering minder Top dan gedacht. Vanaf dat moment zijn wij tevreden klant bij DSW

Irek
29-11-2016

Super!

De beste zorgverzekering vind ik persoonlijk DSW. Ik heb een topverzekering. Als er wat is, problemen of dergelijke, dan wordt ik altijd netjes geholpen door een van de medewerkers en proberen ze altijd een oplossing te zoeken voor mij. Ik heb nooit problemen hierbij gehad. Top dus!

Juanita
28-07-2016

D.S.W. denkt met U nee

ZILVERENKRUIS oplichters

D.S.W.. Hartelijk geen problemen en zelfs een kaartje

Dat wij nu ruim een jaar geleden overgestapt zijn . NOOIT MEER TERUG NAAR DIE ANDERE OPLICHTERS die draaien en konkelen om je geld afhandig te maken i.p.v excuses en de fout toe te geven . Dank D.A.W. Als het aan ons ligt gaan wij hier nooit meer weg , en maken reclame voor ze waar wij kunnen .

Lesley
04-07-2016

Dsw

Mijn zorg verzekering is echt top

Louis
17-06-2016

Bij DSW is iedereen gelijk,dus allemaal dezelfde premie

DSW is een zorgaanbieder zonder winstoogmerk en dat kun je aan alles zien,lage premies,zorgvuldige nota,s,snelle betalingen en niet onbelangrijk echt klantgericht,zowel telefonisch als op de kantoren prima uitleg.

DSW bedankt en zo blijven hoor.

20-04-2016

Sociaal bedrijf

Solidariteit staat hoog in het vaandel. Iedereen betaalt dezelfde premie, geen community-kortingen e.d. DSW maakt ieder jaar de premie voor het volgende jaar als eerste bekend. De premie wordt dus niet afgestemd op de concurrentie.

Declaraties worden snel afgehandeld evenals gestelde vragen aan de servicedesk.

14-03-2016

Fysio nodig

Vandaag gebeld belt met DSW omdat de huisarts mij naar Fysio stuurt, ik krijgt 36 behandelingen uit mijn AV top en dit gaat niet van mijn eigen risico af.

Dat is nog eens een meevaller

Esther
14-03-2016

Een goede zorgverzekering voor een goede prijs

DWS biedt niet de goedkoopste zorgverzekeringen aan maar is wel een van de beste zorgverzekeraars. Vooral voor mensen die (veel) zorg nodig hebben is DSW aan te raden. Geen bureaucratisch gedoe, transparante en snelle verwerkingen. Heb je bijvoorbeeld chronische fysiotherapie nodig ? Niks geen toestemming vantevoren aanvragen, de fysiotherapeut declareert gewoon op de chronische code en klaar is kees. ook het verstrekken van hulpmiddelen verloopt snel en makkelijk. Maak je niet veel gebruik van de zorg? Dan is het misschien beter om uit te kijken naar een goedkopere verzekering maar voor mensen die de zorg nodig hebben is DSW zeker een goede sociale verzekeraar.

Rachelle
27-02-2016

Top verzekering eerlijk en transparant

heb de loop de jaren verschillende verzekeringen gehad maar kwam telkens terug

DSW klein maar groot in daden

makkelijk bereikbaar en transparant.

snelle vergoeding en beste tandarts vergoeding ook in de basis

26-02-2016

Uitstekend

Niet alleen omdat je het gevoel hebt om bij een echte zorgverzekeraar te zitten maar ook omdat de hoogste baas voor zijn verzekerden aan het lobbyen is en niet als alle andere bestuurders zichzelf zit te verrijken. Dat degene daarmee niet populair is bij andere zorgverzekeraars maakt hem niet uit. Voor DSW geldt what you see is what you get. Doe normaal dan doe je al gek genoeg.

Theresia
24-01-2016

De beste zorgverzekering

waarom ik dit de beste zorgverzekering vindt dat is omdat er niet moeilijk gedaan wordt bij uitbetaling DSW heeft een goede klantenservice en dat alles voor een schappelijke prijs dus gewoon doen

Theresia

13-01-2016

Beste verzekering

zit sinds enkele jaren bij DSW, een verzekering zonder gekke dingen. Zeer snel met declareren, goede service en vrije keuzes. Ik hoef nooit meer een andere verzekering

Zoetermeer

W.J.
02-01-2016

Goed en eerlijk

Ben zeer tevreden over DSW. Een echte restitutiepolis, nooit problemen en gebaseerd op het enig juiste uitgangspunt: iedereen is gelijk, iedereen kan ziek worden, iedereen verdient dezelfde zorg en veiligheid in de samenleving...dus iedereen betaalt hetzelfde bedrag. Er is geen plek voor elitaire ambities en aan uitsluiting doen we ook niet op het vlak van gezondheidszorg. Prima.

Headhunter
31-12-2015

Slechte communicatie

Bij het bellen en mailen naar DSW zorgverzekeraar wordt je in de meeste gevallen van kast naar de muur gestuurd, omdat ze niet weten hoe ze je vraag moeten beantwoorden

Karim
28-12-2015

Geen klachten

Ik zit er nu twee jaar bij heb na een ongelukje met mijn zoon, heel wat declaraties van kindertandartsen moeten sturen die vaak binnen een dag soms 2 al betaald werden.

Declaraties insturen is heel makelijk met hun app foto, maken, en voila.

Zeer vriendelijke en makkelijk bereikbare klantenservice

Ries
27-12-2015

DSW is er voor jouw

mijn ervaring is dat de premie laag en goed is, geen probleem met betalen, snel uitkeren, duidelijk stellen wat je betaald of terug krijgt, ik ben al klant zolang ik leef, ik zal niet overstappen omdat je dus heel onduidelijke polissen voor je neus krijgt, je niet weet waar je aan toe bent, DSW is voor mij de zorgverzekeraar van en voor heel Nederland

Edwin
23-12-2015

Van Basis naar Standaard

Super service, heel vriendelijk en gelukkig geen keuzemenu's maar gewoon persoonlijk advies en contact. qua dekking verzekering ook valt de standaard best mee als je niet geregeld naar een arts moet. Super raad m zeker aan. gunstige gemiddelde prijs.