Dutch-glories.nl reviews

Periode20222021

Ylonka
24-05-2022

Niet hier bestellen!

Je bent én je geld kwijt én je ontvangt geen product.

Helian
21-05-2022

Absoluut afraden! Dit is pure oplichterij! Ze beloven je van alles en sturen allerlei standaard mailtjes met smoesjes en beloftes. Uiteindelijk zie je geen bestelling en krijg je je geld ook niet terug.

Echt niet bestellen!

Annelot
19-05-2022

In februari een bestelling geplaatst, maar nooit ontvangen.

Wanneer je contact zoekt wordt er meestal niet gereageerd. Als er wel gereageerd wordt is het een standaard mail.

Alle beloftes die gedaan worden worden niet nagekomen.

Bestel hier niks!

Caecilia
17-05-2022

Op 11 november 2021 heb ik een bestelling geplaatst. Helaas kreeg ik bericht dat het product dat ik had besteld tijdelijk niet leverbaar was en of ik wilde wachten tot het weer op voorraad was. Hier ben ik mee akkoord gegaan.

Na wat mailwisselingen met excuses, smoesjes en beloftes die niet nagekomen worden heb ik aangegeven mijn bestelling te willen annuleren en het geld terug te willen.

Inmiddels ben ik een heleboel valse beloftes verder en heb ik nog steeds mijn geld niet. Zojuist een mail verstuurd met dreiging tot aangifte voor oplichting en het inschakelen van een derde partij. Mogelijk dat dit ze wel aan het werk zet. We gaan het zien.

In ieder geval een dikke afrader!

Charlene
14-05-2022

Oplichters.

Betaald maar nooit iets ontvangen alleen valse beloftes.

Ik heb het gerapporteerd bij Mollie payments , consuwijzer en ik heb aangifte gedaan. Ik roep dan ook iedereen op het zelfde te doen

Bianca
13-05-2022

Bestelling niet ontvangen. Naar div e mails hebben ze aangegeven dat ze het geld terug zouden storten. Helaas nog steeds geen geld ontvangen en op de mail wordt ook niet gereageerd.

Hier dus niks bestellen!

An
13-05-2022

Pas op! Dit zijn echt oplichters.

Voor 135 euro besteld (!) inmiddels een maand verder, geen kleding. Een hoop loze beloftes en smoesjes en geen geld terug. Zeer slechte communicatie. Zodra je kritisch bent of je geld terug wilt hoor je niks behalve een standaard mail. Pas enorm op!

Suyin
12-05-2022

Na 6 maanden nog niets ontvangen, geen kleding en geen terugbetaling. Oplichterij! bestel hier niets!

Kelly
06-05-2022

Na heel erg veel moeite, negatieve reviews en boosheid vanuit mij, heb ik mijn geld terug gekregen.

Koop niks! Ik ben zo stom geweest geen revieuws te lezen! Ik ben al een aantal weken aan het wachten op mijn pakket. Eerst kreeg ik nog reactie per mail, maar de afgelopen dagen negeren ze mijn emails! Ik ga er werk van maken en aangifte doen. Walgelijk dit!

Juliette
06-05-2022

Omdat er uiteindelijk best wel gepusht is vanuit mij hadden ze geen andere keuze als het geld teruggeven. Ondanks dat kwamen er toch zielige verhalen en excuses, en daarnaast boden ze een bon van €15,- aan. Nou mij niet gezien, geen Dutch-Glories meer voor mij.

Uiteindelijk via een mobiel nummer en flink aandringen vandaag mijn geld ontvangen. Echter ben ik het vertrouwen in dit bedrijf volledig kwijt en de bon van 15€ die ze me hebben beloofd kunnen ze ook houden.

Lize
27-04-2022

Op 15 november 2021 besteld bij Dutch Glories. In een erg vriendelijke mail kreeg ik bericht dat zij hun levertijd van 3-5 werkdagen niet konden waarborgen met mijn bestelling en dat het tot 2 weken zou duren. Omdat ik het product voor die tijd nodig zou hebben heb ik de bestelling geannuleerd. Hierop werd positief gereageerd en het geld zou worden teruggestort.

Ondertussen 27 april 2022, nog steeds mijn geld niet terug. Op berichtjes via social media word algemeen gereageerd, maar er word nooit actie ondernomen. Ook mails worden niet/nauwelijks beantwoord en bevatten altijd een algemeen antwoord.

Vandaag de keuze gemaakt om aangifte te doen van internetoplichting.

Jessica
12-04-2022

1 april een bestelling geplaats met een levering van 1 tot 5 werkdagen.

Helaas nog niks ontvangen.

Via mail en facebook contact gezocht met reactie vanuit hun, maar met helaas loze beloftes.

Ze zeggen dat ik die dag voor 00.00uur een verzendbevestiging krijg maar ontvang niks.

Heel jammer want je besteld en betaald iets omdat je het leuk vind maar er komt niks.

Ik haat dat soort bedrijven maar helaas te laat gezien dat ze onbetrouwbaar zijn

Diana
10-04-2022

Bestelling geplaatst en betaald nooit iets ontvangen en geen contact mogelijk. Beloven koeien met goude oren maar komen niets na.

Miranda
08-04-2022

Ik heb 04-01-2022 een bestelling geplaatst & betaald!

Nog nooit iets ontvangen & ze reageren helemaal nergens op!

Echte oplichting!

Vera
12-04-2022

Omdat het heel erg lang heeft geduurd voordat ik mijn geld heb terug gekregen en zij mij keer op keer beloftes hebben gedaan die niet waargemaakt konden worden.

Maanden geleden wat besteld, maar niks geleverd. Meerdere mails gestuurd en daarop vanuit hen veel smoesjes zoals dat de afspraken met de leveranciers liepen niet zoals het hoorde. Dat kan natuurlijk maar dan hoor je naar mijn mening toch de wens van de klant met het annuleren van de bestelling en geld terug te respecteren. Weken later een mail waarin Dutch Glories beloofden dat ze in de week van 28 februari alles opgelost zouden hebben. Je raadt het al, de werkweek is voorbij maar nog geen geld terug. Ik heb meerdere verzoeken hiertoe gedaan, ze zouden het elke keer ‘deze week regelen en oplossen’. Op 2 maart bieden ze mij een tegoedbon aan, nogmaals gemaild dat ik mijn geld terug wil. Na deze mail (en ook een PB via Facebook)!geen reactie vanuit Dutch Glories.Op 21 maart werd mij beloofd dat het geld op 4 april terugbetaald zou worden, wederom een valse belofte want vanavond (na zelf gemaild te hebben) is de nieuwe betalingsdatum 6 juni. Na het geld kan ik dus wel fluiten.

Marsha
12-04-2022

Dutch glories heeft eindelijk na 6 maanden mijn geld terug gestort, na hier meer dan 30 mails over te hebben moeten sturen.

Ik heb een bestelling geplaatst, moet de bestelling nog steeds ontvangen na 5 maanden. Ik heb mijn bestelling geannuleerd, moet ook nog steeds wachten op mijn geld.

Ze mailen wel terug maar ze komen niks na. Ze stelen dus gewoon geld.

Özlem
28-03-2022

Super blij met de service. ik ben zo blij met mijn nieuwe jas!

W de graaf
28-03-2022

Leuke bikini's en snelle verzending

Lonneke
24-03-2022

Oplichters! Na twee maanden artikel niet geleverd, pas na spammen op social media een reactie en vervolgens steeds een smoes. Niet bestellen hier!

Ilse
07-04-2022

Duurde heel lang voordat mijn klacht opgelost werd… het ergste vind ik nog wel dat er op een gegeven moment beloofd is dat ik een track en tracé code zou krijgen omdat ze het pakket verstuurd zouden hebben. Hierna was mijn vertrouwen compleet weg. Dingen beloven die ze niet na gekomen zijn vind ik erger dan dat het allemaal zo lang geduurd heeft

Besteld, Betaald en nooit ontvangen. Nauwelijks of geen reactie op mijn mails of berichten…. Zeer slechte service, wou dat ik dit van te voren geweten had