Dyson.nl reviews

02-07-2023

Dyson stofzuiger laadde na 3 jaar niet meer op. Gebeld met Dyson service nummer. Ondanks dat garantie al een jaar verstreken was, kreeg ik kosteloos een nieuwe batterij toegezonden. Prima service

Eileen
18-06-2023

Ik heb drie producten van Dyson gekocht: een stofzuiger, een airwrap en een föhn. Helaas hebben al deze producten me een fortuin gekost en gingen ze binnen de kortste keren kapot. De garantie is ook erg kort, dus ik moet extra kosten maken voor reparaties. Zo moet ik bijvoorbeeld nu €125 betalen om "iets" in mijn föhn te laten vervangen.

Niet alleen zien de producten er snel beschadigd uit, maar ook de kwaliteit van de machines zelf is waardeloos. Het is erg vervelend dat Dyson zoveel mensen direct na aankoop een review laat schrijven, in plaats van na daadwerkelijk gebruik. Hierdoor ontstaat er online een vertekend beeld van de kwaliteit en de verwachtingen.

Eerlijk gezegd vind ik dat Dyson, gezien de prijzen die ze vragen, producten moet kunnen leveren die écht duurzaam zijn en langer meegaan. Het is teleurstellend dat dit niet het geval is.

Revado
10-06-2023

Wat een slechte stofzuiger is dit. Jaren lang een steelstofzuiger van Princess gehad. Die functioneerde veel beter en was de helft van de prijs. Het klepje om te legen aan de Dyson gaat alleen met een schroevendraaier open. Het legen is ook niet handig. De hondenharen blijven erin zitten zodat je (ondanks je het naar voren schuift) moet pulken om alles eruit te krijgen.De standaard borstel zuigt geen haren van de mat. De borstel die dat wel doet kan niet kantelen. Spijt van mijn aankoop!

Hen
09-06-2023

Dyson haardroger gekocht. 699 euro! Letter 6x gebruikt en nu al stuk. 13 dagen na aankoop!

En daarna de helpdesk. Het is waardeloos. Schiet totaal niet op. Per antwoord doet Dyson er vervolgens weer 1 week over om te antwoorden. Iedere keer opnieuw. Stellen iedere keer dezelfde vragen. Wat een waardeloze tent is dit zeg.

Tania
09-05-2023

Ik belde vanuit België de klantendienst om bijstand voor het herplaatsen van de door mij gereinigde doorzichtig stofreservoir. De dame aan de telefoon kon mij niet helpen, ging het aan een collega vragen. Na 15 minuten kwam ze mij doodleuk vertellen dat mijn echtgenoot moest terug bellen omdat het door mij opgegeven serienummer op zijn naam stond. Ze konden mij daardoor niet helpen! Begrijpe wie begrijpen kan, ik kan toch zo maar geen serienummer uit mijn mouw schudden. Boos!

Nora
25-04-2023

Een prachtige maar vooral dure luchtreiniger waar de filters nooit te krijgen zijn.weken/maanden zijn ze niet te krijgen. Nooit meer een Dyson!

Liesbeth
02-03-2023

Koop nooit direct bij dyson!

Mijn airwrap is zoekgeraakt bij post.nl, dyson geeft het toe maar doet niets na weken mailen en chatten geen geld geen airwrap, 549 euro weg .ben er doodziek van, wat een afschuwelijk bedrijf

Dupe
20-10-2022

Dyson?

Mijn vrouw zuigt nog beter (en langer!)

Nooit meer deze Sjwik!

Tamara
02-10-2022

MijnDyson is niet bereikbaar. Een mail gestuurd, maar de klantenservice zei alleen dat MijnDyson het gewoon moest doen. Wederom geprobeerd, het werkt nog steeds niet.

Giovanna
20-08-2022

Wij hebben een half jaar geleden een dyson steelzofzuiger gekocht voor 800 euro ( inclusief hulpstukken) bij bcc! De stofzuiger zuigt slecht, maakt nogal herrie en je kunt niet in hoekjes komen. Auto uitzuigen ( zelfs met hulpstukken) is lastig en hij heeft ons langharig vloerkleed erg beschadigd. Trap met daarvoor bestemd hulpstuk is ook onhandig. Het is een mooi apparaat om te zien, maar duidelijk door een techneut bedacht en niet gebruiksvriendelijk! Wij hebben spijt van de koop!

Lucien
18-08-2022

Zeer onvriendelijke klantenservice . Zijn er niet om klant probleem op te lossen echter om het af te schuiven . Aktie’s zijn waardeloos . Winkel waar je product koopt geeft niet aan dat aktie 3 weken loopt . Als je product koopt is aktie al bijna afgelopen . Vervolgens wil je het claimen dan kan het niet . Klantenservice medewerkster doet totaal geen moeite . Ze pretenderen top product te leveren handelen niet zo . Service is een nul van dyson!

Serge
12-07-2022

Ik heb onlangs een Dyson luchtbevochtiger/ventilator gekocht. Kost EUR 800. De eerste functioneerde niet omdat de pomp van de bevochtiger kapot was. Is teruggestuurd. Werd netjes door Dyson omgeruild via UPS. Onlangs ging ook mijn 2e kapot, de oscillator functioneert niet meer. Enige optie die Dyson biedt is het product naar Post-nl afhaalpunt bezorgen. Dat is lastig op de fiets. Ongekend dat zo'n duur apparaat 2x kapot gaat in een korte tijd en Dyson belabberde services aanbiedt. Ik raad Dyson dan ook sterk af. Ze zijn te complex in elkaar gezet en daardoor moeilijk te repareren en daarmee niet duurzaam.

Nicole
31-05-2022

Via Mediamarkt hebben we een verkeerde type stofzuiger geadviseerd gekregen. We hebben een nieuwe pvc vloer en hebben een borstel voor vloerbedekking. Gevolg; allemaal krassen. Mediamarkt trekt z’n handen er vanaf en Dyson besluit de borstel te gaan onderzoeken. Dit heeft bijna een jaar geduurd! Ik heb tig keer contact gezocht en werd van kastje naar de muur gestuurd. Vervolgens vragen ze een offerte op om de vloer te laten herstellen. Dit zou ons 1100 kosten. Dyson Wou ons 25% dus 275 euro vergoeden. En de rest? Ja die moesten we zelf maar betalen. Na heen en weer gemail en gebel zijn we uiteindelijk uitgekomen op 500 euro. Tot op de dag van vandaag moet ik nog steeds het geld uitgekeerd krijgen en we zijn dik 3 maanden verder! Ze kunnen mij niet doorverbinden en als ik mail moet ik minstens 2 weken wachten op een reactie. Gelukkig heb ik rechtsbijstand en gaan zij het nu van mij overnemen, want ik heb alles zwart op wit. Maar ik wil hierbij iedereen waarschuwen: denk goed na of je

04-05-2022

1 ster is nog steeds te veel

1 ster is nog steeds te veel

Dyson plastic fantastic!

Al sinds de aanschaf diverse problemen ondervonden.

Maakt veel herrie en zuigt weinig.

Heel erg jammer dat van zo’n hoge aanschafprijs zo’n slecht werkende product te krijgen. Na diverse reparatie te moeten laten verrichten door dyson willen ze nu eerst dat je €85 gaat betalen voor ze überhaupt weten wat het probleem nu is voor dat je verzend label ontvangt voor de volgende reparatie.

Ik raad het af om nog maar 1 dyson apparaat aan te gaan schaffen!

Tonnie
25-04-2022

Heb een dyson v8 sinds een paar jaar,maar in de hoogste stand zuigt dat ding nog maar een halve minuut,klantenservice gebeld,kreeg als reactie dat ik dat ding niet goed onderhield en maar op moest sturen voor reparatie

,kosten 125 euro,of een nieuwe batterij moest kopen,want de garantie was afgelopen,dus ik zei dat die batterij toch wel langer mee moet gaan dan een paar jaar,klopt zeiden ze maar de garantie was afgelopen en dus echt een nieuwe batterij moest aanschaffen

,nooit meer dyson voor mij dus.

22-04-2022

Heb 13-01-2020 bij BCC Ekkersrijt Eindhoven een Dyson v10animal gekocht. Tevens met 5 jaar garantie!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Via BCC reklammeren was nogal omslachtig daarom rechtstreeks bij Dyson.nl

Antwoord voorlopig niet meer reklammeren en afwachten totdat er weer onderdelen waren. Wacht nu al 6 maanden op afhandeling van mijn klacht maar nog steeds geen reactie van Dyson.

stofzuiger; v10 E6M-NL-MEJ3464A

SVP ACTIE, ZEER URGENT!

Coby
27-03-2022

Dyson fohn gekocht , na 3 maanden kapot , nr 2 idem , niet geschikt voor intensief gebruik zij dyson . Dus de professionele fohn gekocht , nu 8 maanden later weer kapot . Klantenservice doet niks . Waardeloos

Lucien
23-02-2022

Gekocht dyson v15 voor 749€ , volgens "in de doos" instructies zou er een reserve accu in de doos zitten.

Dit blijkt dus niet zo, ook geen poot om op te staan, omdat er ergens bij accesoires staat dat niet alles erin hoef te zitten.

Waardeloos dit, dus als er geen zuigstang of motor in zit, kun je nergens aankloppen.

Ronduit, klanten voor de gek houden!

Maaaar kreeg er wel een gratis, staande oplader dok v11 bij, helaas zonder oplader, die moet je er bij kopen voor 45€

Wat een voor de gek houders zijn dat bij dyson.

Let op! en kijk goed naar de kleine lettertjes, dekken ze zich mee in voor als ze wat vergeten zijn om in de doos te doen.

Voor mijn nooit meer een dyson!

Kadriye Gursoy
04-02-2022

Wat een teleurstelling. Ruim 700 euro vragen aan een stofzuiger en toch zo'n slechte klantenservice aanhouden. Ik wacht al weken op een omwisseling vanwege een productiefout! alleen maar beloftes en opnieuw verzoekjes om een mail te sturen, maar geen een actie! Blijkbaar is het alleen van belang dat wij betalen en de rest is gewoon SHIT in hun ogen. Geen aandacht meer aan de klant. Dit was mijn laatste Dyson aankoop!

04-01-2022

Over de stofzuiger heb ik geen klachten, over de klantenservice des te meer.

Wat een bagger, het lukt maar niet om op 'MijnDyson' te komen. Tientallen keren het wachtwoord gewijzigd middels een zeer lastige procedure met 'incognito' vensters en het werkt nog niet.

Het zijn mooie producten maar je moet geen helpdesk nodig hebben