eGlobal Central258 ervaringen

Jethro
04-12-2019

Betaald maar niets ontvangen.

DJI drone besteld twv 950€.
Na drie weken geen spoor van mijn bestelling te bekennen.
Met PayPal betaald en claim ingediend, aangezien deze leverancier je eenvoudigweg niet van antwoord dient.
Hopen dat aankoop teruggestort wordt door PayPal.
Enorm stressvolle ervaring! Ten zeerste afgeraden!

Koen
04-12-2019

Niets via hen bestellen!

Ik wacht bijna 2 maanden op mijn telefoon. Meerdere malen beloven ze beterschap echter via het trackingnummer die je krijgt als het product is "verzonden" komt iedere dag te staan dat er een probleem is. Ze beloven eerst beterschap, daarna is het stil. Ik heb een geschil gestart via PayPal. Hopelijk levert dit iets op.
Hier niets bestellen!

Erika
Erika
02-12-2019

Telefoon galaxy A50 nooit ontvangen

Ik zit al 25 dagen op mijn telefoon de Galaxy a50 te wachten
krijg al sinds 27 dagen te wachten en krijg als ik via een ticket invul waar mijn telefoon blijft

en al 17 dagen krijg te horen we apollogise for the delay , we are following up your order tot get delevered to you as soon as possible

En vervolgens krijg je niks meer te horen , en kan je het nergens op verhalen , alleen als je je bestelling krijgt, maar wat als je het nooit hebt ontvangen?

Dit is een dubieus bedrijf.

Ga hier niet mee in zee

ga dit verhalen en aangeven bij mijn bank

Jef
Jef
30-11-2019

Telefoon nooit ontvangen

Ik bestelde een Xiaomi 9SE via deze website en deed mijn betaling via bank overschrijving. Na een 10 tal dagen kreeg ik via de track and trace link de volgende melding: 'We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.'. Na veel ontwijkende mails heb ik nog steeds niks van mijn pakketje gehoord. Dit terwijl ik de basis economy verzekering van 5,88 euro had genomen die mij zou verzekeren tegen verlies tijdens transport. Als ik hiernaar vraag krijg ik steevast een ontwijkend, of zelfs géén antwoord.
Voor mij is het duidelijk dat deze onderneming absoluut niet van plan is om mijn geld terug te geven of alsnog over te gaan tot levering. Ik heb klacht ingediend bij de politie en heb er melding van gemaakt bij zowel mijn bank, als die van Eglobal.

Hilde
29-11-2019

Nietszeggende antwoorden

Op 20 oktober Xiaomi besteld. Vandaag, 29 november, nog steeds niet ontvangen. Al bijna 3 weken hetzelfde bericht "We apologise for the delay.".Al verscheidene keren contact opgenomen via een ticket en steeds hetzelfde nutteloze, nietszeggende antwoord. In hun antwoord spreken ze over een "kleine" vertraging maar ze geven geen reden op. Laatste keer via deze website.

Tony
23-11-2019

Slechtste bedrijf ooit. Waardeloze service. Pas op!

Na het bestellen van een iPad wekenlang zitten wachten en de iPad nooit ontvangen. Volgens de track & trace duurde het al meer dan een week voordat de iPad uberhaupt verzonden werd. Vervolgens was er volgens hen sprake van vertraging. Na vele malen mailen claimde Eglobaldentral ineens dat de iPad kwijt is geraakt en dat ik hier geen geld voor terug krijg. Wat een waardeloos bedrijf.

Jos
23-11-2019

4 weken geleden een flitser besteld

Nog steeds niet binnen, wat een K bedrijf gelukkig heb ik via Paypal gekocht en hoop mijn geld terug te krijgen. koop er in ieder geval niets meer.

Efe
Efe
22-11-2019

Ik wacht nu al 11 dagen op mijn bestelling.

Ik wacht nu al 11 dagen op mijn bestelling. Er wordt aangegeven dat het door onvoorziene omstandigheden vertraging heeft opgelopen en dat ik op de hoogte wordt gehouden.

Voor een paar euro meer de volgende keer toch maar naar de concurrent.

Paul
21-11-2019

ADVIES PER DIRECT STOPPEN MET BESTELLEN BIJ DEZE WEBSHOP!

Advies per direct stoppen met bestellen bij deze webshop! mijn levering is nu 23 dagen onderweg heeft de laatste 12 dagen de status "we apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible". Communicatie met eglobal wordt afgedaan met standaard berichten. Je kan niet bellen.ik vertrouw er niet meer op dat ik nog iets ga ontvangen.

Dicky
20-11-2019

Product (nog) niet ontvangen.

Op 24-10-2019 heb ik een telefoon besteld en nu (20-11-2019) nog steeds niks ontvangen. Als reactie op vragen worden standaard, niets zeggende reacties gemaild. Erg slecht. Het pakket heb ik verzekerd maar het geld terug of een vervangend product heb ik (nog) niet mogen ontvangen.

Hussein
19-11-2019

Bijna 1 maand geleden besteld maar Noet niets binnen

Op 25 oktober 2019 heb ik twee samsung toestel besteld maar tot vandaag 19 november 2019 niets binnen. Meerdere emails gestuurd maar tevergeefs. Ik raad niemand aan om hier iets te bestellen. Het lijkt dat hier goedkoper is dan bij de andere websites maar het is niet moeite waard. Geen bestelling meer

Daan
17-10-2019

Waardeloos garantie beleid

Een nog geen halfjaar oude Xiaomo Amazfit Stratos smartwatch bedoelt om zwemresultaten gaat stuk tijdens een zwemsessie. De website vermeld: "Waterbestendigheid: 5 ATMgecertificeerd, gelijk aan ongeveer 80 PSI, 164 voet of 50 meter waterdiepte."
Eglobal geeft aan nooit iets aan garantie te doen bij waterschade. Heel raar als je een 5 ATMgecertificeerd waterdicht zwemhorloge verkoopt.
Oplichters!

Roelof
12-10-2019

Telefoon snel en herhaaldelijk defect

In nov. 2018 telefoon, Nokia 6.2 gekocht, na ca. 4 wkn. geen belvolume meer. Via chat met Nokia kom ik erachter dat na opgave IMEI nr. dit een toestel is dat bestemd is voor de Chinese markt en daarom kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie bij Nokia. Garantieticket aangemaakt bij eGlobal, na mailcontact met eGlobal opgestuurd naar servicecentre in Engeland, verzendkosten 10,- euro voor eigen rekening. 10 wkn. telefoon kwijt. Terugontvangen en oke, hij doet t weer, nu na een iets langere periode ca. 8 wkn. weer hetzelfde probleem. Opnieuw opgestuurd naar Engeland, weer 10 wkn. telefoon kwijt.weer terug, alles oke. Nu half okt. 2019 voor de derde keer hetzelfde probleem,belvolume defect, nog wel binnen garantie maar ik heb er geen vertrouwen in dat het goedkomt. Incasseer het verlies maar en maak geen verdere kosten meer. Geen bedrijf om nog eens iets te kopen

Dennis
01-10-2019

Geen garantie ? 5 weken oud.

5 weken oude Samsung S9 laad slecht op.
Laad tot 26 % dan tot 66%. En laden duurt 4 uur.
Er zit geen stof in de laad aansluiting.

Wilde een nieuwe kabel en trafo van Eglobal.
Nee dit valt niet onder garantie. .? Pardon.
Nooit meer Eglobal.

Dmitry
12-09-2019

Onbetrouwbaar!

Een maand geleden heb ik de telefoon besteld via eGlobal Central. De pakket is nog steeds niet geleverd. De support geeft geen informatie over de status van de bestelling en de redenen voor een vertraging. Noch geld noch telefoon dus.

Nathalie
09-09-2019

Ticket

Weet iemand hoe je dat ticket kunt bemachtigen om een klacht in te dienen?

Nini
Nini
09-09-2019

Geen Europese garantie

Ik dacht dat ik een Samsung product kocht bij een betrouwbare winkel. Toen mijn tablet thuis geleverd werd, bleek het in een originele doos te zitten met Koreaanse labels. Na iets meer dan een jaar gaf de tablet de geest en ik maakte mij nog geen zorgen. Je hebt in Europa toch 24 maanden garantie en ik heb mijn tablet gekocht in een Nederlandse winkel. Niet dus. Blijkbaar geeft eGlobal maar 12 maanden garantie op tablets. Na alle kleine lettertjes te lezen blijkt dat ik dus geen recht heb op garantie aangezien dit een parallel import product is. Tja . de aankoop was iets goedkoper, maar nu kan ik dus de tablet gewoon weggooien. Had ik deze bij een betrouwbare winkel gekocht, dan had ik nog garantie.

Maurice
29-08-2019

Pakket nooit ontvangen, ruim €400 kwijt

Helaas dacht ik goedkoper uit te zijn bij eGlobal Central door daar een GoPro met accessoires te bestellen. In april besteld, al redelijk snel ‘verzonden’ en een track&trace ontvangen. Die link bij DPD geeft aan de er alleen een zending is aangemaakt, maar er geen pakket door DPD is ontvangen. Heel veel gemaild met eGlobal Central en uiteindelijk plaatsen zij een claim bij DPD. Jij als klant bent dan blijkbaar de dupe, want vervolgens krijg je geen reactie meer en je geld ben je dus gewoon kwijt, geen goederen ontvangen, helemaal niks. Ongelooflijk schandalig hoe dit bedrijf omgaat met het zuur verdiende geld van klanten.
Ik blijf maar hopen dat het ooit opgelost wordt.

Rob
28-08-2019

Bedroefende webshop

Drie weken terug een ipad air besteld.
Na drie weken nog steeds niet geleverd.
Maar wel mailtjes gekregen dat hij al 7 dagen bij de courier onder weg is.
Waarom niet door Post-NL verstuurd dan had ik de ipad 7 dagen eerder binnen gekregen.
Mijn advies is bestel niet bij deze webshop. Betaal dan iets meer en koop het in een winkel dan heb je hem metteen in huis.
Ik zal in ieder geval nooit meer bij EGlobal bestellen.

Anoniem
Anoniem
24-08-2019

Retourbeleid; retour op kosten koper

Onlangs een telefoon gekocht. aller eerst was deze veel te laat geleverd en de melding van de vertraging kwam na de afgesproken afleverdatum. eenmaal aangekomen, was het Produkt beschadigd en zat er een buitenlandse stekker bij, want het bleek uit Hong Kong te komen.
klacht ingedient en ik kon Kiezen tussen 5 euro retour, of Produkt terug sturen op eigen kosten(46 euro) naar Hong Kong?!
Vervolgens een maand heen en weer gemaild en mijn vragen bleven ze ontwijken en gaven zelfs de leverancier (DHL) de schuld van het beschadigde Artikel en konden me eventueel 'helpen'om daar een klacht in te dienen. werkelijk ongekend slecht hoe ze hun verantwoordelijkheden ontduiken. Ze bieden gewoon totaal geen garantie bij je aankoop.

Meer eGlobal Central reviews
Welk cijfer geef jij eGlobal Central?