eGlobal Central221 ervaringen

Sam
19-04-2019

Niet doen! Fraudeurs!

In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden is dit een bedrijf in Hongkong, wees gewaarschuwd! Ik ben erg verrast om positieve revieuws te lezen over eGlobal. Ik heb bijna twee maanden geleden besteld en betaald en nog steeds geen levering. Via de track en trace krijg ik al bijna twee maanden dezelfde melding, namelijk dat mijn bestelling is aangemeld bij DHL. Je kunt ze niet bellen en in reactie’s op mijn mail is het overduidelijk dat ze liegen vanwege de tegenstrijdige antwoorden in de verschillende mails of ze reageren helemaal niet. In de laatste mail verwijzen naar de kleine lettertjes over de verzendmethode. Niet klantvriendelijk en ze nemen totaal geen verantwoordelijkheid. Ik denk dat het toeval is als het wel goed gaat.

Fred
19-04-2019

Douane gedoe

Kijk goed waar de spullen vandaan komen. De prijzen zijn belachelijk laag, en ook ik ging er voor. Een Sony wh-1000-3 kocht ik er. Binnen 8 dagen was ie in nederland dus dat ging voorspoedig. Maar toen begon het. Een brief van PostNL. Het pakket lag bij de douane, of je even online wilde inloggen om de gegevens door te geven aldaar. Ineens zit je met PostNL in conclaaf.
In totaal duurde het dik 4 weken voordat ik de hoofdtelefoon had. Een hoop stress en ik ben ik nu nog steeds aan het wachten van de terugbetaling van Eglobal op mijn douane kosten. een kleine 80 euro. Eglobal maakt heel slim gebruik van het feit dat men bij de douane in Nederland de toestroom van pakketen uit aziatiese landen niet aan kan. Heb je pech, dan heb je dus ook goed pech. Maar ik vind wel dat hun website niet helemaal juist is in hun informatie vooraf. Je denkt namelijk dat het spul niet in china ligt, maar dat ze het op voorraad hebben hier, in Nederland. En dat is zeker niet het geval.

Berti
Berti
17-04-2019

Douane bedrag netjes terug gekregen

Na al een paar keer mn pakketjes netjes binnen te hebben gekregen, kreeg ik deze keer een brief van de douane. De rekening van de douane kon ik opsturen naar eglobalcentral en het geld heb ik teruggekregen. Het kostte even wat tijd en energie, maat het is prima afgehandeld

Gerard
10-04-2019

Bestelling Nokia 7.1

Beste mensen,

goede ervaringen met deze site heb een Nokia 7.1 besteld en keurig ontvangen en werkt perfect.Echt een aanrader!

Dirk
01-04-2019

Waardeloos, zit inmiddels al 4 weken op mijn spullen te wachten en krijg enkel slappe excuus mails. Ze maken nergens op hun website kenbaar dat de kans bestaat zoals in mijn geval dat je zending door de Douane eruit gevist wordt. Vervolgens kun je eerst zelf de BTW en invoerkosten gaan betalen die je vervolgens bij eGlobal mag gaan proberen te verhalen. Voor mij eens maar nooit meer bij deze Chinese Toko!

Eric
15-03-2019

Netjes geleverd! Goede track and trace.

Na wat aarzeling door de slechte verhalen op deze site over eGlobalCentral, besloot ik toch de gok te wagen en een lens te kopen. Maar dan wel de betaling via PayPal, voor een beetje zekerheid.
Maar alle zorgen bleken overbodig: Na 8 dagen werd het pakket keurig geleverd. Elke dag kon ik keurig volgen waar het pakket zich bevond, al waren dat wel steeds redelijk nietszeggende teksten. ('Your parcel will shortly arrive at te depot')
Ook over DPD, dat kennelijk de bezorging vanuit het Verenigd koninkrijk naar Nederland verzorgde, zijn vele slechte reviews te vinden, maar heeft in mijn geval zijn werk gewoon goed gedaan.

Rob
14-03-2019

Top ! echte aanrader!

Snelle service en prima volgsysteem!
Olympus TG5 en onderwaterhuis origineel en bijna 200 euro goedkoper dan in Nederland.
Ook Canon lenzen en andere artikelen top en snel geleverd.

Fred
12-03-2019

Louter positieve ervaringen gehad!

Heb bij E-global I-pads, Gopro 7 black, Dyson stofzuiger besteld, en alles keurig op tijd ontvangen. Echt geen enkel negatief punt. Okee, aziatische stekker, maar adapter zit erbij.

Joop
09-03-2019

Lost lever probleem niet op

Na meerder goede ervaringen is het toch een keer misgegaan, globaal heeft een fout gemaakt in het leveradres en het pakketje is niet aan gekomen. Echter lossen ze het niet op en is het pakketje schijnbaar al 5 maanden onderweg naar Hong Kong. Dit kunnen ze niet bewijzen met een track en trace code. Echter kan ik tot nu to fluiten naar mijn geld of bestelling.

Jetske
07-03-2019

Telefoon kapot na 14 dagen, geen garantie

Begin december een mobiel gekocht en deze kwam pas half januari aan, ondanks beloftes op de website. Hij lag aan de oplader en vertoonde een raar scherm en ging daarna (definitief) uit. Er was niks mee gebeurd en we stuurden hem terug (zelf betalen!) en na 2 weken kregen we te horen dat het scherm kapot door druk van buitenaf dus geen garantie en je moet geld overmaken als je hem terug wilt. Het is hun woord tegenover die van jou. Wij hebben niks met dit toestel gedaan maar daar hebben ze geen boodschap aan. Geld weg.
Goedkoop=duurkoop. Koop hier niet, wees verstandig (en duurder uit) maar doe het bij een betrouwbare verkoper in NL!

Jeanne
Jeanne
06-03-2019

TELEFOON BESTELD

Telefoon besteld 25-11-2018 nu 7-3-2019 nog niets het was als kerstcadeau bedoeld ik hoop dat ik m,n geld terug gestort krijg
Walgelijk zo als ze je aan de draai houden

Pat
Pat
27-02-2019

Eerste indruk ?

Had een Casio G shock besteld , na bestelling zag ik HONG KONG pas staan en toen ik de reviews las kreeg ik spijt, na 5 dagen uurwerk aangekomen , alles lijkt dik in orde en het was 142 Euro goedkoper dan op een andere website, dank je wel. Verzekerde zending en betalen met pay pal lijken me zeer aangewezen bij deze. Veel suc6

Vincent
24-02-2019

Zeer tevreden over bestelling

Samsung Calaxy smartwatch 46mm besteld.Tip: betaal met een master of visa card en verzekerd de bestelling op schade!Ik kon de bestelling goed volgen via DHL!

Ron
22-02-2019

Koop hier nooit !

Wat spullen besteld en na 2 weken dezelfde status: "We appologize for the delay blablabla."
Gelukkig via PayPal besteld en na indienen van claim (duurde 2 weken) gelukkig mijn geld teruggestort.
Emails naar eGlobal werden nooit beantwoord.
Vanaf het ogenblik dat ik het dispuut escaleerde naar PayPal was er geen status meer over mijn bestelling, ze houden het dus in het oog. Ik snap niet dat PayPal deze malafide scammers nog niet geschrapt hebben om de betaalservice te gebruiken.

Joost
18-02-2019

Komen afspraken niet na en slechte service

Vorige week zondag een set oordoppen besteld. Aangegeven dat ik het als zakelijke bestelling wilde plaatsen, er werd alleen aangegeven dat dit niet mogelijk is. Gezien de BTW omzetdrempel in nederland, verwacht ik dat eBlobal central al lang een BTW nummer moet aanvragen om ook in NL BTW af te dragen. Verder is er nog steeds geen planning voor mijn product binnen. Dit terwijl ze binnen 6 tot 8 dagen zeggen te leveren. Ik heb aangegeven dat ik de bestelling om deze reden wil annuleren, maar hier werken ze niet aan mee. Enkel als ik administratiekosten wil betalen. In Nederland mag je alleen geen administratiekosten vragen voor het annuleren van een bestelling. Kortom, ze voldoen niet aan de eisen in Nederland en komen beloftes niet na. Ze zijn goedkoop, maar ik raad iedereen sterk aan een paar euro meer te betalen voor een shop die wel goed bereikbaar is en vanuit Nederland het product opstuurd.

14-02-2019

Onbeschoft en zero garantie

Zeer slechte service.
Iphone X toestel ontvangen - toestel verloor van bij aanvang voortdurend het GSM signaal.Toestel onder de waarborgperiode binnengebracht bij Apple Repair - na return nog steeds zelfde probleem - geen probleem vastgesteld. Toestel opnieuw binnengebracht bij Apple repair met filmpjes in bijlage om het probleem aan te tonen, bleek dan dat na uitvoerige testing er geen hardware probleem was, maar dat het unlocken van het toestel blijkbaar niet correct werd uitgevoerd waardoor het toestel op een blacklist terechtgekomen was. Dit probleem kon niet verholpen worden door de Apple Repair, zij hebben wel een begeleidend schrijven toegevoegd ter staving om het toestel te laten omruilen bij eGlobal. Toestel op mijn kosten opgestuurd naar eGlobal, na ellenlange discussie waarin eGlobal verantwoordelijkheid afwijst uiteindelijk een extra kost voorgeschoteld gekregen met de keuze of het toestel laten terugsturen op mijn kosten of het toestel verbeurd laten verklaren.
Zeer cassante replies, heel veel onbegrip en afblokken.
Compleet klantonvriendelijke service met een glimlach.
Bottom line - ik heb meer dan 1000,00 Euro betaald voor een iPhone X met een hoop miserie en extra kosten en een niet functionerend toestel als resultaat.
Heb bij de locale dealer een nieuwe iPhone X gekocht, alles werkt perfect en eGlobal zal aan mij en hopelijk ook aan elke lezer geen klant meer hebben!

Imesh
12-02-2019

Je kan beter een staatslot kopen

Als je van gokken houd dan zit je hier goed.
je weet nooit of het aan komt, bestelling is aan gekomen maar telefoon schem kapot. zonder te weten had mijn partner ook besteld bij hun (moest verrassing zijn) ja was zeker toen dat parket een telefoon had die gebruik schaden had, was gewoon een 2de hands telefoon, service 0,0

Yorick
Yorick
10-02-2019

Oplichting: 680 euro betaald en geen pakket ontvangen.

Ik heb een erg slechte ervaring met eGlobalcentral. 24 november 2018 heb ik via hun website een lens besteld twv 680 euro die ik als kerstkado wilde geven aan een familie lid. De week voor kerst was de lens nog steeds niet geleverd dus heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Deze verzekerde mij dat de lens zou worden geleverd, 2 dagen voor kerstmis heb ik een vervangend kado gekocht. De lens is tot op heden (10 februari 2019) nog steeds niet geleverd en bij de klantenservice vang je bot. Volgens de klantenservice moet je zelf contact opnemen met de vervoerder die eGlobalcentral in de arm heeft genomen voor het transport. Dit is de omgekeerde wereld: je betaald als klant er voor dat een pakket wordt geleverd door eGlobalcentral en wil helemaal niet contact moeten opnemen met de partijen die zij in de arm nemen.

Conclusie: 680 euro betaald voor een lens die nooit geleverd is. Ik voel mij opgelicht en wil iedereen waarschuwen zaken te doen met deze partij

Gabriel
10-02-2019

Sony A7 III

Ik heb een sony a7 iii gekocht. Camera is opgeleverd binnen 11 daggen verzekerd via dhl expres dus ik kon de hele tijd volgen de status van de verzending -track&traceals.als aandacht punt is dat de verzending info wordt naar dhl gestuurd heel snel maar de camera zelf wordt opgehald paar daggen later dus niet in paniek rakken en gewoon wachten voor de ophaal moment. De camera komt uit Frankerijk dus niet uit Hong Kong .Als min punt is dat op de camera verpakking stond geen zegel op meer :| maar verder niets te zien op de camera.Ik heb dat aangemeld bij eglobal via e-mail maar verder niets meer van gehoord dus ze hebben heel erg slechte klantenservice-ook geen telefoon nummer beschikbaar .Camera doet perfect en is nieuw.Bestel maar via paypal en kies voor verzekkerd verzenden als jij hier toch wil bestellen.

Danny
07-02-2019

Bestelling nooit ontvangen

Een maand geleden bestelling gedaan .
alles liep vlot tot volgens hun het pakketje bij de dounane vast ging hangen .
nu geen antwoord op mails meer en steeds hetzelfde bericht op hun interne tracking .

Date
Parcel Status
2019-02-07
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.

heb uit puur ellende maar een claim op paypall gedaan . hopelijk storten ze het netjes terug

Meer eGlobal Central reviews
Welk cijfer geef jij eGlobal Central?