eGlobal Central274 ervaringen

Ds
22-01-2020

Aangifte bij politie gedaan wegens oplichting door Eglobal

Na herhaaldelijk verzoek om toezending betaalde telefoon hebben wij na 2 maanden niets gekregen. Zelfs de bestelhistorie is uit hun systeem verwijderd.
Gelukkig heb ik email en printscreens
Bedrijf is niet uit NL , dus laat je niet misleiden.
NIET kopen bij hun
En zeker niet als je merkt dat je niet met een creditcard kunt betalen.

Suzy
22-01-2020

Altijd zeer goede ervaringen buiten de levertijd

Ik verneem heel veel negatieve reacties maar ik heb al heel veel besteld via eglobal ( > 5 keer) en inderdaad de levertijden zijn lang, dat is geweten maar ze zijn altijd correct in hun boodschap. Ik raad wel aan altijd beveiligd te bestellen ( keuze). Dit kost iets extra maar dit weegt niet op tegen het prijsvoordeel om via deze site te bestellen. Eenmaal heb ik een lens gehad die niet paste op mijn toestel en die lens kon ik mits het betalen van een kleine kost terugsturen via DHL ( mooi uitgelegd hoe ik dit moest doen) en twee weken later had ik reeds mijn geld terug.
Ik kan echt niets negatief zeggen over deze site. Ik raad ze aan iedereen aan mits te waarschuwing voor lange levertijden en het advies om te kiezen voor een veilige verzending.

Cor
16-01-2020

Bestelling

Nooit iets bestellen daar oplichters zijn het veel beloven en niets na komen en achter af nog invoer rechten betalen ook oplichters

Sarah
14-01-2020

Gezien prijsverschil toch risico genomen.

In december een objectief (+/- 1000 eur) besteld, ondanks het lezen van heel wat reviews, heb ik het toch gewaagd. Trage verwerking als je de luxe van 'de volgende dag geleverd' gewoon bent, ik geef toe, maar iedere 48u (niet 24 zoals vermeld) krijg je toch een update van de voortgang van zaken. Eerst alle stappen ok, en na 10 dagen 'onvoorziene vertragingen' zonder meer uitleg. Gezien ik mij had voorgenomen niet te reageren voor 6 weken, heb ik verder afgewacht. 5 dagen later nieuwe update: pakket staat klaar in Amsterdam. Volgende werkdag afgeleverd. Ondertussen dan maar fototoestel (Canon 5D IV - 1800 eur) besteld, en reeds na 4 dagen (zonder update van tracking) werd deze perfect en volledig geleverd. Zo zie je maar. Enige opmerking toch, er is geen handtekening nodig om het pakket in ontvangst te nemen blijkbaar, want deze werd tweemaal (redelijk zichtbaar) thuis achtergelaten gezien mijn afwezigheid. Was even schrikken toen ik thuiskwam (is toch aardig wat geld waard om zomaar ergens af te zetten.)! Ik bestel er zeker nog gezien de prijsvoordelen.

Paula
13-01-2020

Niet bestellen! Zie ook UK. Duizenden gedupeerden.

Eind oktober 2019 een samsung s9plus besteld a ongeveer 500 euro. Direct een trackandtrace code. Maar die is nep. Abrupt afgebroken. Zgn problemen in hongkong. Vervolgens. Maak je geen zorgen. Van gerda lanacken customer service. Eglobal is helemaal niet bereikbaar. Geen telefoon, chat of wat dan ook. Inmiddels maanden later, het wordt teruggestort binnen 1 tot 14 dagen. Komt natuurlijk niet. Ik denk dat de eerste bestelling aankomt die je doet en daarna niet. Hieruit worden dan de lagere kosten betaald. Echte oplichters. Niet in trappen

Sander
11-01-2020

Bestelling mislukt

Eind november een bestelling gedaan , deze bestelling kreeg de status mislukt.
Maand later word er toch geld van mijn
Creditcard afgeschreven.
Nu al een week e-mails gestuurd , geen reactie .
Dit zijn geen praktijken.
Mijn advies. ,, Bestel hier nooit iets!.

Sven
06-01-2020

Raar maar goedgekomen

Raar,
Ik heb op deze site mijn xiaomi 9T bestelt en daarna de recenties gelezen. Ik dacht bij mezelf Oh ooow geld weg. Maar dit bleek niet waar te zijn na een tijdje wachten is mijn pakketje binnen gekomen geheel in goede staat. Ze kunnen duidelijk niet voldoen aan hun beloofde levertermijn maar je hebt je pakketje als nog. Overigens heb ik geen importkosten hoeven betalen ondanks dat het pakketje uit Hong Kong komt.

Conclusie:
Na enige tijd wachten heb ik mijn pakketje alsnog binnen gekregen en werkt prima heel blij mee, ik zou adviseren om goed te kijken wat je koopt en of het risico wat andere recenties zeggen waard is. Ik ben over het algemeen tevreden.

Elisa
03-01-2020

Wel betaald, niets ontvangen

Ik heb 29 nov 2019 een JBLCharge 4 besteld, nu, na 5 weken nog niets ontvangen en ik verwacht ook niets meer. Stom genoeg met Ideal betaald, niet goed opgelet. Wie in Nederland gaat deze oplichters aanpakken?

Frank
02-01-2020

Slechte ervaring

Op 5 november een telefoon gekocht en betaald en deze is nog steeds niet geleverd. na verschillende aanvragen waar de bestelling bleef en om terugbetaling van het overgemaakte geld nog steeds geen reactie

Seydi
26-12-2019

Na 3 weken zelfde excuus als mijn voorgangers

Ook dus Nintendo switch besteld bij die afzetters.
Zeer slechte levertijd en nog erger Klantendienst
Ik wacht nog steeds op ons zoontje zijn kerstgeschenk die we 3 weken geleden hebben besteld.
Blijkt dat eGlobal een dekmantel is voor een Chinees bedrijf en dat ze uw bestelling vanuit China shippen en het daarom zo lang duurt. Vaak komen electronica spullen ook gebroken aan.
NIET BESTELLEN!

Dorien
20-12-2019

Niet bestellen hier!

1 november Nintendo switch betaald via debat kaart. Ondertussen nog steeds niets ontvangen. Ze beloofde terugbetaling te doen. 14 werkdagen geduld. Maar ook weer niets. Ik geloof nooit mijn centen ooit terug te zien. In mijn ogen oplichterij. Dus neem geen risico en bestel hier nooit!

Saval
18-12-2019

Besteld en niet geleverd en reageren ook niet

Indien je de gok wilt nemen bestel met je credit card, +40 dagen nog steeds geen product ontvangen en na 30 dagen stopt de T&T. De service desk reageert niet meer. Dit zijn oplichters

Erik
13-12-2019

Defecte Samsung S8+

Kocht een samsung Galaxy S8+ bij eGlobal, Wat inderdaad een voordelig prijs was, bleek al heel gauw een zeer dure grap. Na het toestel ontvangen te hebben was van in het begin de ontvangst veel slechter dan op mijn vorig toestel S6+, na een aantal maanden had ik nooit meer 4G ontvangst en meestal was ik zelfs ook telefonisch niet bereikbaar.
Eerst het probleem op een Samsung service gemeld, het toestel naar hen moeten opsturen, maar bleek nu dat eGlobal geen Europese toestellen verkoopt waardoor de Europese Samsung service het toestel niet wou nakijken. Dan maar een case geopend bij eGlobal, heb het toestel moeten terug sturen op eigen kosten naar de UK, na meer dan 4 weken bevestigen ze dat er een fabrieksfout was op het toestel en dat de reparatie een 6 tal weken in beslag zou nemen. Na 6 weken toestel terug gekregen maar nog steeds slechte ontvangst, terug retour maar nu naar Honkong. Na 2 weken bericht dat ze het toestel ontvangen hebben maar dat het LCD scherm beschadigd is en de garantie hierop niet geldt. Uitgelegd dat er geen enkel beschadiging was aan de LCD bij vertrek en dit dus in het transport moet gebeurd zijn. Ze betwisten dit (ik heb geen enkel bewijs) en vragen bovendien 65€ als we vragen om het toestel terug te sturen. Conclusie, toestel kwijt en verzendingskosten voor niets, dus een heel, heel dure ervaring. Nooit meer eGlobal of gelijkaardig sites met goedkope aanbiedingen.

Laulau
12-12-2019

Nintendo Switch besteld maar nooit ontvangen

Heb inmiddels bijna een maand geleden een Nintendo Switch besteld be eGlobalCentral.nl en na wat op het internet op te hebben gezocht ben ik nu zeker van het feit dat ze mijn pakket nooit gaan leveren, ze geven iedereen hetzelfde verhaaltje, "volg de track and trace die we je gestuurd hebben voor actuele pakketinformatie". en dan begint een standaard waarschijnlijk automatisch gegenereerd verhaaltje:

2019-12-12
Processing delay, your parcel will be out for delivery shortly.

2019-12-11
Shipment further connected.

2019-12-10
Your parcel will arrive shortly at the courier depot.

2019-12-09
Shipment is on its way to the local depot.

2019-12-08
Your parcel has arrived at a sort facility.

2019-12-07
Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.

2019-12-06
Shipment is en-route to courier depot.

2019-12-05
In transit.

2019-12-04
The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.

als je deze berichtjes ziet in deze volgorde, mag je alle hoop opgeven.

Geert
11-12-2019

Het casino onder de webshops.

Het casino onder de webshops

Voor de eerste keer bij eGlobal Central besteld. Prijs is OK, alles lijkt betrouwbaar. Bestellen is hetzelfde als naar een casino gaan. Je hoopt geld te verdienen, zet je geld in en kunt winnen, maar even goed al je geld verliezen. De informatie die je krijgt is misleidend, de levering onbetrouwbaar en de klantenservice beneden alle peil. Mijn advies: niet bestellen, zeker niet als het om dure producten gaat. Het prijsverschil is soms groot, maar de stress en ellende die het oplevert niet waard. Het gaat hier om een stel Chinese cowboys, dat de wegen van de parallelle import als geen ander kent. Ze gaan zeer geraffineerd te werk. De lage prijzen worden naar mijn mening deels betaald door klanten die betalen maar hun spullen niet ontvangen. Een eerlijke, open en betrouwbare communicatie zou hen sieren.

Ronald
10-12-2019

Was bang in de fout te zijn gegaan maar geen problemen ondervonden

Ik had een samsung A50 besteld via Eglobal , en vond de tracking wel wat raar opgezet (niet te volgen via 17trach dus geen officieel trackingnummer) , na wat horror verhalen te hebben gelezen op de diverse websites als ervaring.nl begon ik me toch wel zorgen te maken of de smartphone hier ook inderdaad aan zou komen , gelukkig is hij gewoon bezorgd , er zit een engelse stijl plug aan en de box was ingepakt in een stuk bubblewrap en de typiese chineese plastic enveloppe
ik denk dat hij afkomstig is uit pakistan of zo als ik naar de tekens op de gebruiksaanwijzing kijk
het is waarschijnlijk een kwestie van hit and miss bij bestellingen van dit website maar ik ben blij met mn telefoon en blij met de prijs die ik ervoor betaald heb en blij dat hij aangekomen is

Jethro
Jethro
04-12-2019

Betaald maar niets ontvangen.

DJI drone besteld twv 950€.
Na drie weken geen spoor van mijn bestelling te bekennen.
Met PayPal betaald en claim ingediend, aangezien deze leverancier je eenvoudigweg niet van antwoord dient.
Hopen dat aankoop teruggestort wordt door PayPal.
Enorm stressvolle ervaring! Ten zeerste afgeraden!

Koen
04-12-2019

Niets via hen bestellen!

Ik wacht bijna 2 maanden op mijn telefoon. Meerdere malen beloven ze beterschap echter via het trackingnummer die je krijgt als het product is "verzonden" komt iedere dag te staan dat er een probleem is. Ze beloven eerst beterschap, daarna is het stil. Ik heb een geschil gestart via PayPal. Hopelijk levert dit iets op.
Hier niets bestellen!

Erika
Erika
02-12-2019

Telefoon galaxy A50 nooit ontvangen

Ik zit al 25 dagen op mijn telefoon de Galaxy a50 te wachten
krijg al sinds 27 dagen te wachten en krijg als ik via een ticket invul waar mijn telefoon blijft

en al 17 dagen krijg te horen we apollogise for the delay , we are following up your order tot get delevered to you as soon as possible

En vervolgens krijg je niks meer te horen , en kan je het nergens op verhalen , alleen als je je bestelling krijgt, maar wat als je het nooit hebt ontvangen?

Dit is een dubieus bedrijf.

Ga hier niet mee in zee

ga dit verhalen en aangeven bij mijn bank

Jef
Jef
30-11-2019

Telefoon nooit ontvangen

Ik bestelde een Xiaomi 9SE via deze website en deed mijn betaling via bank overschrijving. Na een 10 tal dagen kreeg ik via de track and trace link de volgende melding: 'We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.'. Na veel ontwijkende mails heb ik nog steeds niks van mijn pakketje gehoord. Dit terwijl ik de basis economy verzekering van 5,88 euro had genomen die mij zou verzekeren tegen verlies tijdens transport. Als ik hiernaar vraag krijg ik steevast een ontwijkend, of zelfs géén antwoord.
Voor mij is het duidelijk dat deze onderneming absoluut niet van plan is om mijn geld terug te geven of alsnog over te gaan tot levering. Ik heb klacht ingediend bij de politie en heb er melding van gemaakt bij zowel mijn bank, als die van Eglobal.

Meer eGlobal Central reviews
Welk cijfer geef jij eGlobal Central?