eGlobal Central207 ervaringen

Joost
18-02-2019

Komen afspraken niet na en slechte service

Vorige week zondag een set oordoppen besteld. Aangegeven dat ik het als zakelijke bestelling wilde plaatsen, er werd alleen aangegeven dat dit niet mogelijk is. Gezien de BTW omzetdrempel in nederland, verwacht ik dat eBlobal central al lang een BTW nummer moet aanvragen om ook in NL BTW af te dragen. Verder is er nog steeds geen planning voor mijn product binnen. Dit terwijl ze binnen 6 tot 8 dagen zeggen te leveren. Ik heb aangegeven dat ik de bestelling om deze reden wil annuleren, maar hier werken ze niet aan mee. Enkel als ik administratiekosten wil betalen. In Nederland mag je alleen geen administratiekosten vragen voor het annuleren van een bestelling. Kortom, ze voldoen niet aan de eisen in Nederland en komen beloftes niet na. Ze zijn goedkoop, maar ik raad iedereen sterk aan een paar euro meer te betalen voor een shop die wel goed bereikbaar is en vanuit Nederland het product opstuurd.

14-02-2019

Onbeschoft en zero garantie

Zeer slechte service.
Iphone X toestel ontvangen - toestel verloor van bij aanvang voortdurend het GSM signaal.Toestel onder de waarborgperiode binnengebracht bij Apple Repair - na return nog steeds zelfde probleem - geen probleem vastgesteld. Toestel opnieuw binnengebracht bij Apple repair met filmpjes in bijlage om het probleem aan te tonen, bleek dan dat na uitvoerige testing er geen hardware probleem was, maar dat het unlocken van het toestel blijkbaar niet correct werd uitgevoerd waardoor het toestel op een blacklist terechtgekomen was. Dit probleem kon niet verholpen worden door de Apple Repair, zij hebben wel een begeleidend schrijven toegevoegd ter staving om het toestel te laten omruilen bij eGlobal. Toestel op mijn kosten opgestuurd naar eGlobal, na ellenlange discussie waarin eGlobal verantwoordelijkheid afwijst uiteindelijk een extra kost voorgeschoteld gekregen met de keuze of het toestel laten terugsturen op mijn kosten of het toestel verbeurd laten verklaren.
Zeer cassante replies, heel veel onbegrip en afblokken.
Compleet klantonvriendelijke service met een glimlach.
Bottom line - ik heb meer dan 1000,00 Euro betaald voor een iPhone X met een hoop miserie en extra kosten en een niet functionerend toestel als resultaat.
Heb bij de locale dealer een nieuwe iPhone X gekocht, alles werkt perfect en eGlobal zal aan mij en hopelijk ook aan elke lezer geen klant meer hebben!

Imesh
12-02-2019

Je kan beter een staatslot kopen

Als je van gokken houd dan zit je hier goed.
je weet nooit of het aan komt, bestelling is aan gekomen maar telefoon schem kapot. zonder te weten had mijn partner ook besteld bij hun (moest verrassing zijn) ja was zeker toen dat parket een telefoon had die gebruik schaden had, was gewoon een 2de hands telefoon, service 0,0

Yorick
Yorick
10-02-2019

Oplichting: 680 euro betaald en geen pakket ontvangen.

Ik heb een erg slechte ervaring met eGlobalcentral. 24 november 2018 heb ik via hun website een lens besteld twv 680 euro die ik als kerstkado wilde geven aan een familie lid. De week voor kerst was de lens nog steeds niet geleverd dus heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Deze verzekerde mij dat de lens zou worden geleverd, 2 dagen voor kerstmis heb ik een vervangend kado gekocht. De lens is tot op heden (10 februari 2019) nog steeds niet geleverd en bij de klantenservice vang je bot. Volgens de klantenservice moet je zelf contact opnemen met de vervoerder die eGlobalcentral in de arm heeft genomen voor het transport. Dit is de omgekeerde wereld: je betaald als klant er voor dat een pakket wordt geleverd door eGlobalcentral en wil helemaal niet contact moeten opnemen met de partijen die zij in de arm nemen.

Conclusie: 680 euro betaald voor een lens die nooit geleverd is. Ik voel mij opgelicht en wil iedereen waarschuwen zaken te doen met deze partij

Gabriel
10-02-2019

Sony A7 III

Ik heb een sony a7 iii gekocht. Camera is opgeleverd binnen 11 daggen verzekerd via dhl expres dus ik kon de hele tijd volgen de status van de verzending -track&traceals.als aandacht punt is dat de verzending info wordt naar dhl gestuurd heel snel maar de camera zelf wordt opgehald paar daggen later dus niet in paniek rakken en gewoon wachten voor de ophaal moment. De camera komt uit Frankerijk dus niet uit Hong Kong .Als min punt is dat op de camera verpakking stond geen zegel op meer :| maar verder niets te zien op de camera.Ik heb dat aangemeld bij eglobal via e-mail maar verder niets meer van gehoord dus ze hebben heel erg slechte klantenservice-ook geen telefoon nummer beschikbaar .Camera doet perfect en is nieuw.Bestel maar via paypal en kies voor verzekkerd verzenden als jij hier toch wil bestellen.

Danny
07-02-2019

Bestelling nooit ontvangen

Een maand geleden bestelling gedaan .
alles liep vlot tot volgens hun het pakketje bij de dounane vast ging hangen .
nu geen antwoord op mails meer en steeds hetzelfde bericht op hun interne tracking .

Date
Parcel Status
2019-02-07
We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible.

heb uit puur ellende maar een claim op paypall gedaan . hopelijk storten ze het netjes terug

Jurgen
Jurgen
05-02-2019

Huawei p20 lite

Toestel goed ontvangen, levering wel 2 weken geduurd. Bijgeleverde originele kabel van slechte kwaliteit. Kabel snel beschadigd. Doorzichtbaar hoesje en schermfolie in doosje inbegrepen

Cor
31-01-2019

Produkt duurder geworden? Ze annuleren gewoon de bestelling!

Adapter besteld tegen heel scherpe prijs. (40% van nl adviesprijs)
Na een week werd de prijs verhoogd tot 80% van de nl adviesprijs.
Paar dagen later mailtje dat bestelling werd geannuleerd . De reden opgegeven redenen kunnen geen van alle kloppen want ik kan gewoon weer een nieuwe bestellen maar dan voor de verhoogde prijs!

Kari
Kari
30-01-2019

Lege verpakking aangekregen!

Neefje telefoon besteld, kosten bijna 200 euro. Bij aflevering bleek enkel de oplader erin te zitten? Contact met EGlobal en ja hoor, de koerier krijgt de schuld? Dat was het, krijg geen antwoorden meer, niks nada! Ik hoop dat mensen ook aangifte gaan doen, want bij 3 meldingen wordt hun rekeningnummer geblokkeerd!

Piet
28-01-2019

Ipad nooit ontvangen

Heel erg slecht
reageren niet op mail
geld weg €288,00

23-01-2019

Aantrekkelijke prijs voor merkcamera en snelle levering

Ik ben gewoon erg tevreden
jan.s.

Melissa
22-01-2019

Dieven

Bestelling gedaan van Google wifi systeem van 257,99
Netjes besteld track andere tracé gehad maar dan niets meer.
Veel mail gestuurd, ze hebben bij de koerier een claim ingediend, dat zal vast.
Uiteindelijk zijn we ons geld kwijt en hebben we niets.
Nooit en nooit meer, stelletje dieven.

Nel
19-01-2019

Nooit weer!

Op 4-11-2018 een telefoon besteld en betaald, maar nooit ontvangen. Mijn mail werd wel beantwoord, maar het was steeds een mail met dezelfde tekst: Uw pakket is verstuurd en de koerier is verantwoordelijk.
Gelukkig via PayPal betaald, zij hebben keurig mijn geld teruggestort. Zal nooit meer bestellen bij dit bedrijf, je word namelijk gewoon opgelicht.

Jstgnt
18-01-2019

Bestellen bij E Global is gewoon gokken

Kan goed gaan maar ook niet. Mijn JBL Flip 4 werd niet geleverd " ( 9 weken) blijven hangen in distributiecentrum in Engeland" Onzin natuurlijk maar E Global interesseert dat niet.Slechte klantenservice die niet of heel traag reageert op klachten.
Bestel met credit card, krijg je in ieder geval nog iets terug als niets geleverd wordt!

Rene
12-01-2019

Weken geen enkel bericht (binnen 24 uur verzonden geeft de website aan). Na lang wachten krijg je een product met een Amerikaanse stekker met een Chinese adapter erbij die niet in je WCD past. Kansloos, volgende keer maar weer een tientje meer betalen.

Roos
Roos
12-01-2019

Product niet ontvangen, geen reactie op mails

Nooit, maar dan ook echt nooit meer!
Half november camera voor Sinterklaas besteld. Hard voor gewerkt en gespaard. Nooit ontvangen, geen reactie op mails.
Dochter dus geen cadeau voor Sinterklaas.

Maikel
09-01-2019

Positieve ervaring met terugbetaling BTW

Een motorola G5 plus gekocht rond Black Friday voor zo'n €140. De bezorging duurde langer dan 10 werkdagen omdat het pakketje werd vastgehouden bij de douane in Nederland. Die doen steekproeven bij dit soort pakketjes om te onderzoeken of er extra belasting moet worden betaald. De telefoon werd uiteindelijk bezorgd met €43 aan extra kosten. De voorwaarden van Eglobal Central melden onder punt 17.1 dat ze deze extra kosten terugbetalen aan de koper als je het bewijs van betaling opstuurt. Dit hebben ze ook keurig gedaan, en alle communicatie ging in het Nederlands. Enig minpunt: de telefoon werd geleverd met een Aziatische oplader, maar dan met een Europese adapter. Is me al met al niet tegengevallen, maar je moet wel wat extra moeite doen voor de korting die je krijgt.

Gerard
09-01-2019

Betaald en niet geleverd

In september 2018 een Dyson haarföhn besteld en tevergeefs op levering gewacht (Nu Januari 2019). In eerste instantie kreeg ik als antwoord dat het afleveradres niet kopte, de goederen daarom retour waren gestuurd en pas als ze retour ontvangen waren in het depot ik mijn geld kon terugvragen dan wel zending opnieuw laten versturen. De klanten"service" (met de naam Gerda) beantwoord mijn mails niet.
Wat een intens waardeloze manier om met je klanten om te gaan. Duur en zuur leergeld. Advies: niet kopen van deze onbetrouwbare club. G. Mertens

Joke
Joke
08-01-2019

Bestelling gedaan nooit ontvangen.

Hoe dom van mij, maar inderdaad als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat het ook. Telefoon besteld en nooit ontvangen. Als je ze probeert te bereiken krijg je een standaard antwoord. Terug betalen ho maar, want zij zijn niet verantwoordelijk voor de bezorging.dus daar zal het wel aan liggen. Maar ja, ik heb hen betaald en zij zouden zorgen dat het gratis bezorgt wordt. Niet ik heb voor een bezorger gekozen maar zij. Dus wie is er nu fout?

Julie
Julie
08-01-2019

Bestelling nooit aangekregen

Ik heb in september 2018 een Macbook Air besteld maar heb deze nooit aangekregen. Ik heb deze wel volledig besteld en ben dus mijn geld kwijt.

Meer eGlobal Central reviews
Welk cijfer geef jij eGlobal Central?