eGlobal Central238 ervaringen

Nelleke
09-08-2019

Waardeloos retourbeleid, slecht support!

Levering duurde lang, bleek geen Nederlandse stekker aan apparaat te zitten en een verkeerde reisstekker meegeleverd. Als je iets retour wil sturen moet het helemaal naar HONG KONG en betaal je al gerust 60-70 euro hiervoor(eigen kosten). Verder rekenen ze ook nog administratiekosten a la 18,-. antwoorden langzaam op je berichten met vragen.

Pascal
31-07-2019

Bij problemen moet je niet rekenen op goede afloop!

GSM gekocht maar na 2 mailtjes geen antwoord meer. Ondertussen (na een maand) nog steeds ergens bij de douane in afhandeling! Het is een Chinees bedrijf (ook al is de webshop Nederlands) die weet dat je als klant daar geen bescherming geniet en waar ze weten dat Europeanen toch nooit iets tegen hun kunnen beginnen!

Anouk
Anouk
29-07-2019

43 euro genaait

Nadat ik per ongeluk mijn postcode verkeerd had ingetypt (straat, plaats en nummer wel goed) hebben ze zonder mij te informeren na 2 maanden wachten mijn pakket weer terug gestuurd naar hongkong. Nogmaals 2 maanden wachten en mij even 43 euro (18 admin + 25 euro transport) door mijn neus geboord.
Wat een slechte partij.

Daisy
07-07-2019

Na een jaar nog steeds niets

Over 2 jaar een camera besteld, die is na een paar maand en de nodige mails toch toegekomen. We dachten ok, toeval waarschijnlijk. Vorig jaar een gsm besteld die we hier (Spanje) niet vonden. Vertraging met levering bleek. Na weken, maanden, nog niets. Volgens hun hebben ze niets gehoord van de koerierdienst, ze wachten nog steeds. Nu beantwoorden ze niet eens meer de mails die we sturen! Ik wou dat ik wist hoe ik ze een proces kan aandoen!

Rick
01-07-2019

Erg goedkoop, wel even wachten

Via GlobalCentral.nl een garmin smartwatch gekocht, omdat prijs een stuk lager lag dan bij de concurrentie. Wetend dat er wat mindere reviews waren, het product betaald via Paypal voor aankoop bescherming. Tracking informatie op website was nep/generiek (informatie is voor iedereen hetzelfde tot DPD code geplaatst wordt), maar uiteindelijk toch tracking code van DPD gekregen en binnen 2 werkdagen daarna het product binnengekregen. Product is zoals verwacht en verzonden vanuit Nederland. Mijn twijfelingen gehad met bestellen en het risico genomen, maar uiteindelijk toch tevreden! Klantenservice was ook prima (1 mailwisseling gehad over het feit dat de levering vertraagd was). Tracking informatie moet beter.

Käthy
Käthy
27-06-2019

Pakketje zoek? pech voor jou!

Smartphone besteld (dacht met nl bedrijf zaken te doen), pakketje aangekomen bij DPD, daar 'zoek' geraakt. €22,- vergoeding ontvangen verder niets aan te doen.

Wim
26-06-2019

Waardeloos garantiebeleid. Afrader

Zeer slechte garantieregeling!

Op de site besteld omdat ze enkele euros goedkoper waren. Aziatische uitvoering van het toestel ontvangen (ipv Europese stekker). Na 5 maanden toestel defect -> op te sturen naar UK. Daarna vindt men allerlei redenen en oorzaken om niet te moeten uitkeren. Een hersteldienst is er evenmin. Weet dat de garantie niet door de fabrikant zelf geleverd wordt als je via deze site bestelt. Daarna dien je 25 euro (aanvaarden hiervoor enkel PayPal!) opnieuw te storten om uw toestel teruggeleverd te krijgen. Zeer ontevreden over deze gang van zaken. Chinees bedrijf zit achter de .nl site. Eerste keer en laatste keer dat ik bij hen bestelde. Deze miserie was die enkele euro's verschil absoluut niet waard. Ik heb spijt dat ik de reviews niet eerder had opgevraagd. Blijf er gewoon weg.

Eva
10-06-2019

Heel bagger en slecht

Het is nu al een anderhalve maand geleden dat ik een bestelling van meer dan €100,- heb besteld (behoorlijk veel geld dus). Toch is het pakketje er nogsteeds niet. Ook is de Tracking Link al een maand niet geüpdatet. Ik heb al 2 mailtje gestuurd en kreeg alleen maar een 'sorry voor het ongemak' en 'hij wordt nu gecontroleerd door de duane'. Echt heel slecht. Zeker een afrader!

Richard
07-06-2019

Eu mega boom 3

Ik wilde een zwarte eu mega boom 3 hebben.
Deze was overal 179 euro en bij hun 129 euro
keus was makkelijk. besteld en 8 dagen later
was hij binnen
volgens track met koerier dpd
wel verzekerd laten opgesturen koste 2,73 euro ongeveer

bedankt ik zal zeker weer bestellen.

31-05-2019

Afrader, zeker NIET doen!

WAARDELOOS 'bedrijf' nauwelijks contact mee op te nemen, zeer slechte service en afhandeling. Absolute afrader, wees verstandig en geef een paar euro meer uit en bestel bij een Nederlandse webshop.

Robin
31-05-2019

Besteld en na 3 weken navraag doen wordt geannuleerd

Voor de eerste keer besteld bij dit bedrijf. Tot tweemaal toe navraag gedaan per email. Antwoord eerst was "bestelling gaat binnen een paar werkdagen de deur uit" en als laatste antwoord "de zending is vertraagd maar gaat binnen een paar werkdagen de deur uit". Krijg ik opeens een aantal dagen later een email dat de order is geannuleerd met daarin 5 mogelijke redenen opgesomd. Blijkbaar moet ik zelf maar één van de redenen uitkiezen. Nou geen goeie ervaring dus.

Ruud
27-05-2019

Al 3 weken wachten, geen reactie meer

Samsung telefoon besteld nu 3 weken geleden, krijg geen reactie meer op mijn vragen, 2 keer hebben ze geantwoord met een standaard bericht, tenminste zo komt het op mij over, beetje vertraging noemen ze het. Ik heb er steeds minder vertrouwen in en ik weet ook niet of ik een restitutie aan kan vragen. Komt op mij over als onbetrouwbaar en weinig tot geen service. Ik bestel vaak producten, maar dit heb ik nooit meegemaakt, ik zou hier nooit meer iets bestellen en raad het aan iedereen af.

Sidy
25-05-2019

Ik wacht al bijna 3 weken op Apple Airpods Oortjes! Track and tracé is blijven hangen 3 weken geleden, vanaf dat moment geen info! Nooit meer voor mijn bij dit bedrijf bestellen! Vraag mijn geld via Paypal terug. oplichters.:

Jelle
Jelle
16-05-2019

Als er problemen zijn heb je ook echt problemen

Ik heb een camera bij EGlobalcentral besteld met verzekerde verzending. Helaas is het pakketje kwijt geraakt maar ze blijven maar geen/slecht reactie geven en oplossingen uitstellen. Ik ben nu 3 maanden verder en nog steeds geen camera of geld terug. Verzekerde verzending stelt dus niets voor

Alfred
11-05-2019

Perfecte levering en support

Dure camera aangeschaft. (wél Engelstalig) (gemiddeld 200 euro netto goedkoper dan bij andere webschops in Belgie en Nederland . ) Dus de moeite.
Na 8 werkdagen geleverd in originele verpakking en compleet! Men had zelfs een extra Europese stekker bijgevoegd, maar die was ook niet juist, maar ok . kan ik mee leven.Tweemaal "ticket" naar support gestuurd, tweemaal snel beantwoord!
Minpunten: nooit een tracking nr gekregen, zoeken met ID Bestelbon op de website gaf nooit resultaat, zodoende "stressvol" afwachten en heb gedurende deze dagen geen enkele keer mijn bestelling op mijn account bij hen zien verschijnen? (Werk aan de winkel dus voor die webmaster! )
Verkeerde indruk daar het een "nederlandse" website is met Hollandse vlag inbegrepen, terwijl het een "proxy" is voor een Hongkong bedrijf, dat waarschijnlijk voor garantie niet onder de Europese wetgeving valt. Indien ik de Algemene Voorwaarden had uitgelezen, stond dit ergens wel vermeld, en had ik deze aankoop bij hen niet gedaan, een dure camera koop ik liever hier, dus nu maar afwachten dat hij niet faalt binnen een (?) of twee jaar. Stressvol is ook de vele negatieve commentaren, die ik pas NA mijn bestelling gelezen had. Ik denk echter dat er vele "fake" berichten tussen zitten, misschien gebracht door andere bedrijven? Ik weet het echt niet. Maar voor mij liep dit order vlekkeloos !
Alfred

Roger
08-05-2019

NOOIT MEER

Na bijna 4 weken nog steeds geen telefoon. Tijdens de bestelling was de status van de telefoon "op voorraad". Alleen ontwijkende antwoorden via email. Emails met exact dezelfde inhoud je op het internet vinden, geadresseerd aan andere gedupeerde klanten. De firma is gevestigd in hongkong en niet in nederland zoals de naam doet vermoeden. Ons advies; lees alle feedback eerst op het internet alvorens een bestelling te doen. Wij zullen hier nooit meer iets bestellen!

Bart
30-04-2019

Geen iPad geleverd

Heeft er iemand een telefoon nr in Nederland van deze firma ik heb 1;5 maand een iPad besteld maar die is niet geleverd en krijg telkens dezelfde e-mails terug

Sam
19-04-2019

Niet doen! Fraudeurs!

In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden is dit een bedrijf in Hongkong, wees gewaarschuwd! Ik ben erg verrast om positieve revieuws te lezen over eGlobal. Ik heb bijna twee maanden geleden besteld en betaald en nog steeds geen levering. Via de track en trace krijg ik al bijna twee maanden dezelfde melding, namelijk dat mijn bestelling is aangemeld bij DHL. Je kunt ze niet bellen en in reactie’s op mijn mail is het overduidelijk dat ze liegen vanwege de tegenstrijdige antwoorden in de verschillende mails of ze reageren helemaal niet. In de laatste mail verwijzen naar de kleine lettertjes over de verzendmethode. Niet klantvriendelijk en ze nemen totaal geen verantwoordelijkheid. Ik denk dat het toeval is als het wel goed gaat.

Fred
19-04-2019

Douane gedoe

Kijk goed waar de spullen vandaan komen. De prijzen zijn belachelijk laag, en ook ik ging er voor. Een Sony wh-1000-3 kocht ik er. Binnen 8 dagen was ie in nederland dus dat ging voorspoedig. Maar toen begon het. Een brief van PostNL. Het pakket lag bij de douane, of je even online wilde inloggen om de gegevens door te geven aldaar. Ineens zit je met PostNL in conclaaf.
In totaal duurde het dik 4 weken voordat ik de hoofdtelefoon had. Een hoop stress en ik ben ik nu nog steeds aan het wachten van de terugbetaling van Eglobal op mijn douane kosten. een kleine 80 euro. Eglobal maakt heel slim gebruik van het feit dat men bij de douane in Nederland de toestroom van pakketen uit aziatiese landen niet aan kan. Heb je pech, dan heb je dus ook goed pech. Maar ik vind wel dat hun website niet helemaal juist is in hun informatie vooraf. Je denkt namelijk dat het spul niet in china ligt, maar dat ze het op voorraad hebben hier, in Nederland. En dat is zeker niet het geval.

Berti
Berti
17-04-2019

Douane bedrag netjes terug gekregen

Na al een paar keer mn pakketjes netjes binnen te hebben gekregen, kreeg ik deze keer een brief van de douane. De rekening van de douane kon ik opsturen naar eglobalcentral en het geld heb ik teruggekregen. Het kostte even wat tijd en energie, maat het is prima afgehandeld

Meer eGlobal Central reviews
Welk cijfer geef jij eGlobal Central?